Jack6
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 22%
Hey allemaal,
Ik ben hier nieuw en heb al direct heel wat gelezen en voedingsschema opgemaakt om te beginnen cutten. Ik wil dus voornamelijk vet kwijtspelen en spiermassa behouden (in het verleden heb ik spiermassa verloren
) Zouden jullie eens kunnen kijken naar mijn voedingsschema en workout?
Ik ben een man van 22 jaar, 178cm lang en weeg momenteel 85kg en 22% daarvan is vet.
(Vetpercentage weet ik enkel via mijn weegschaal, soms geeft het 25% soms 22% soms 18%. 22% heb ik al meermaals gekregen dus ik ga er vanuit dat de andere metingen fout waren?)
Om te cutten heb ik dus gerekend op 2600kcal/dag met 30/45/25 (E/K/V)
290gr Koolhydraten
200gr Eiwit
75gr Vet
Ontbijt
2 eiwitten
250ml halfvolle melk
40gr Quaker
10gr Honing
10u
150gr magere yoghurt
1 Sinaasappel of ander stuk fruit
12u
200gr Kipfilet met ui
15u
150gr Muesli
250ml halfvolle melk
18u
200gr Tonijn + salade
20u
Appel
Wortelen
5x per week
ga ik rond 13u ga ik lopen, fietsen, step (elk 20min) + 10min roeien (hartslag rond 160)
Daarna doe ik nog een klein halfuurtje iets met gewichten (rug, biceps, triceps, benen... elke dag iets anders), maar ik ben bang dat als ik teveel doe ik spiermassa zou verliezen. (terecht?)
Direct na het trainen drink ik Whey en eet ik een appel. Voor het slapen neem ik caseine.
Ik ben nog maar pas een week bezig, dus hopelijk kunnen mogelijke fouten nog gecorrigeerd worden.
Alvast bedankt om hiernaar te kijken!
Ik ben hier nieuw en heb al direct heel wat gelezen en voedingsschema opgemaakt om te beginnen cutten. Ik wil dus voornamelijk vet kwijtspelen en spiermassa behouden (in het verleden heb ik spiermassa verloren
) Zouden jullie eens kunnen kijken naar mijn voedingsschema en workout? Ik ben een man van 22 jaar, 178cm lang en weeg momenteel 85kg en 22% daarvan is vet.
(Vetpercentage weet ik enkel via mijn weegschaal, soms geeft het 25% soms 22% soms 18%. 22% heb ik al meermaals gekregen dus ik ga er vanuit dat de andere metingen fout waren?)
Om te cutten heb ik dus gerekend op 2600kcal/dag met 30/45/25 (E/K/V)
290gr Koolhydraten
200gr Eiwit
75gr Vet
Ontbijt
2 eiwitten
250ml halfvolle melk
40gr Quaker
10gr Honing
10u
150gr magere yoghurt
1 Sinaasappel of ander stuk fruit
12u
200gr Kipfilet met ui
15u
150gr Muesli
250ml halfvolle melk
18u
200gr Tonijn + salade
20u
Appel
Wortelen
5x per week
ga ik rond 13u ga ik lopen, fietsen, step (elk 20min) + 10min roeien (hartslag rond 160)
Daarna doe ik nog een klein halfuurtje iets met gewichten (rug, biceps, triceps, benen... elke dag iets anders), maar ik ben bang dat als ik teveel doe ik spiermassa zou verliezen. (terecht?)
Direct na het trainen drink ik Whey en eet ik een appel. Voor het slapen neem ik caseine.
Ik ben nog maar pas een week bezig, dus hopelijk kunnen mogelijke fouten nog gecorrigeerd worden.
Alvast bedankt om hiernaar te kijken!
Laatst bewerkt:

Vele lekkerder met! Als ontbijt heb Quaker geschreven, het is wel havermout. Houden zo dan? Of alsnog veranderen naar muesli?