BB General
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
Beste Collega's,
Hierbij verstuur ik jullie het voedingsschema die ik de volgende 3 a 4 maanden zal volgen om op een lage vetpercentage te komen. +/- 10/12 %. Ik ben 179/180 CM lg en weeg +/- 85 KG. Op dit moment beschik ik niet over mijn juiste vetpercentage. Naar mijn schatting zal het hoogst waarschijnlijk een percentage zijn dat tussen de 20 en 25 % zit.
Om de maand zal ik veranderen van trainingsschema. Hiermee wil ik proberen te voorkomen dat ik in een plateau terecht kom.
Het eerste maand ziet er als volgt uit;
- 4 X per week KT en vervolgens cardio waarvan 1 sessie bestaat uit 30/40 min. en dit op een intensiteit van 60/70 %.
Tweede maand;
- 4 X per week KT
- 3 X per week Cardio na KT waarvan 1 sessie bestaat uit 30/40 min. en dit op een intensiteit van 60/70 %.
- 1 of 2 X per week Cardio op nuchtere maag in de ochtend. Voor mijn eerste ontbijt (Whey + Brinta) waarvan 1 sessie bestaat uit 45/50 min.
Derde maand;
- 4/5 X per week KT
- 3/4 X per week Cardio na KT waarvan 1 sessie bestaat uit 30/40 min. en dit op een intensiteit van 60/70 %.
- 2 X per week Cardio op nuchtere maag in de ochtend. Voor mijn eerste ontbijt (Whey + Brinta) waarvan 1 sessie bestaat uit 45/50 min.
- Lipo 6 Fatburner.
Voedingsschema;
- Ik kies vaak voor KIPFILET.
- Ik drink +/- 3 LITER WATER per dag.
- Ik drink 2 a 3 kopjes KOFFIE, ZONDER suiker en ZONDER melk.
- Ik eet MAX 2 stukken FRUIT per dag.
- Ik BAK mijn maaltijden in OLIJFOLIE.
- Ik BAK ook GROENTE bij mijn MAALTIJDEN.
- Ik FIETS opelke werkdag.
- TUSSEN mijn KT EN CARDIO, neem ik WHEY ISOLAAT.
- Supplementen (shakes) neem ik altijd gemixed met WATER.
- Voor mijn shake als ontbijt neem ik WHEY ISOLAAT van XXL Nutrition.
- Als ik mijn EIEREN niet kan innemen om 14:00 uur, vervang ik dit door ALL DAY PROTEIN van XXL Nutrition.
- Magere kwark heb ik vervangen door NIGHT PROTEIN van XXL Nutrition.
Beste BB'ers,
Ik zal er niet omheen draaien, anders wordt het te langdradig.
Fouten die ik in mijn voedingsschema zowel in mijn trainingsschema hebt gemaakt wil ik graag verbeteren met jullie kennis en ervaring. Zowel Tips als Tops zijn welkom. Alles is welkom, zolang ieder ander MENS en ikzelf hier wat aan heb.
Ik hoop op CONTINUITEIT, niet alleen voor mijnzelf maar ook voor elk ander member. Bij voorbaat bedank ik jullie allemaal alvast voor de aandacht.
P.S; Ik zal elke Maandag een post plaatsen m.b.t mijn vooruitgangen.
Hierbij verstuur ik jullie het voedingsschema die ik de volgende 3 a 4 maanden zal volgen om op een lage vetpercentage te komen. +/- 10/12 %. Ik ben 179/180 CM lg en weeg +/- 85 KG. Op dit moment beschik ik niet over mijn juiste vetpercentage. Naar mijn schatting zal het hoogst waarschijnlijk een percentage zijn dat tussen de 20 en 25 % zit.
Om de maand zal ik veranderen van trainingsschema. Hiermee wil ik proberen te voorkomen dat ik in een plateau terecht kom.
Het eerste maand ziet er als volgt uit;
- 4 X per week KT en vervolgens cardio waarvan 1 sessie bestaat uit 30/40 min. en dit op een intensiteit van 60/70 %.
Tweede maand;
- 4 X per week KT
- 3 X per week Cardio na KT waarvan 1 sessie bestaat uit 30/40 min. en dit op een intensiteit van 60/70 %.
- 1 of 2 X per week Cardio op nuchtere maag in de ochtend. Voor mijn eerste ontbijt (Whey + Brinta) waarvan 1 sessie bestaat uit 45/50 min.
Derde maand;
- 4/5 X per week KT
- 3/4 X per week Cardio na KT waarvan 1 sessie bestaat uit 30/40 min. en dit op een intensiteit van 60/70 %.
- 2 X per week Cardio op nuchtere maag in de ochtend. Voor mijn eerste ontbijt (Whey + Brinta) waarvan 1 sessie bestaat uit 45/50 min.
- Lipo 6 Fatburner.
Voedingsschema;
- Ik kies vaak voor KIPFILET.
- Ik drink +/- 3 LITER WATER per dag.
- Ik drink 2 a 3 kopjes KOFFIE, ZONDER suiker en ZONDER melk.
- Ik eet MAX 2 stukken FRUIT per dag.
- Ik BAK mijn maaltijden in OLIJFOLIE.
- Ik BAK ook GROENTE bij mijn MAALTIJDEN.
- Ik FIETS opelke werkdag.
- TUSSEN mijn KT EN CARDIO, neem ik WHEY ISOLAAT.
- Supplementen (shakes) neem ik altijd gemixed met WATER.
- Voor mijn shake als ontbijt neem ik WHEY ISOLAAT van XXL Nutrition.
- Als ik mijn EIEREN niet kan innemen om 14:00 uur, vervang ik dit door ALL DAY PROTEIN van XXL Nutrition.
- Magere kwark heb ik vervangen door NIGHT PROTEIN van XXL Nutrition.
Beste BB'ers,
Ik zal er niet omheen draaien, anders wordt het te langdradig.
Fouten die ik in mijn voedingsschema zowel in mijn trainingsschema hebt gemaakt wil ik graag verbeteren met jullie kennis en ervaring. Zowel Tips als Tops zijn welkom. Alles is welkom, zolang ieder ander MENS en ikzelf hier wat aan heb.
Ik hoop op CONTINUITEIT, niet alleen voor mijnzelf maar ook voor elk ander member. Bij voorbaat bedank ik jullie allemaal alvast voor de aandacht.
P.S; Ik zal elke Maandag een post plaatsen m.b.t mijn vooruitgangen.
Laatst bewerkt: