MuscleMeat

Cutten? Graag!

In je wheyshakeje zitten ook je BCAA's. Als je die al neemt zijn extra (dure) bcaa supps niet nodig imo

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga toch mijn totale behoefte aan Kcal aanhouden op +/- 2500 Kcal en vervolgens het tekortschieten door middel van KT + cardio. Ik heb gemerkt dat ik op +/-2100 Kcal mijzelf enorm zwak voel. Mocht het zo zijn dat ik in een plateau terecht kom, dan kan ik altijd nog omlaag in Kcal. Iemand anders een andere suggestie?

Ik ga toch mijn totale behoefte aan Kcal aanhouden op +/- 2500 Kcal en vervolgens het tekortschieten door middel van KT + cardio. Ik heb gemerkt dat ik op +/-2100 Kcal mijzelf enorm zwak voel. Mocht het zo zijn dat ik in een plateau terecht kom, dan kan ik altijd nog omlaag in Kcal. Iemand anders een andere suggestie?
Zou dat doen heel klein beetje onder onderhoud en kt erbij, heb bffm gelezen en daar staat dat je niet heel laag moet gaan anders raak je spiermassa kwijt en je lichaam denkt dan dat die verhongerd en dan gaat die vet sparen ipv verbranden.

• Topic Starter Topic Starter
Zou dat doen heel klein beetje onder onderhoud en kt erbij, heb bffm gelezen en daar staat dat je niet heel laag moet gaan anders raak je spiermassa kwijt en je lichaam denkt dan dat die verhongerd en dan gaat die vet sparen ipv verbranden.

Ja, idd. Ik kan altijd nog omlaag gaan. Als ik gewoon op onderhoud eet en vervolgens KT + Cardio doe tijdens mijn training dan zal ik zeker weten vet moet gaan verbranden. Alhoewel het misschien wat langer gaat duren om mijn doel te bereiken denk ik toch dat het een beter effect zal hebben. De tijd zal het leren. Eerste week ging iig wat zwakjes, moet nog even in de routine komen waarschijnlijk. Hoop dat ik naarmate de tijd vordert steeds wat sterker zal worden. Ik zal zoiezo mijn vorderingen bijhouden hier in dit topic.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven