MuscleMeat

cutten maar ik kom aan.

daan1990

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
goedendag.

Na oud en nieuw ben ik begonnen met vet verbranden. "cutten"
ik ben nu 48 kg afgevallen(van 140 naar +-90kg) en heb de laatste periode niks anders gedaan dan zware kracht training. Ik ben flink breder geworden maar wil van dat laatste laagje vet af.

zit nu op een percentage van 21/22%. +-90kg en 186cm
Ik wil graag voor mei op een 12/13% zitten.

nu ben ik begonnen vanaf 1 januari.

Ik krijg per dag 250g koolhydraten binnen en 180gr aan eiwitten me vetten zitten rond de 75gr per dag. sinds 1 januari ben ik begonnen met whey wat ik vooraf nog nooit heb aangeraakt. maar om deze aantal eiwitten te bereiken vond ik het toch wel handig dit te gaan gebruiken.

ik was 31 dec 90kg ga elke dag sporten begin met kracht training en nader hand intensief 20 minuten cardio.

ik ga vanmorgen op de weegschaal staan ben ik 93kg.
overal lees ik dat je ongeveer 1kg per week mag afvallen.

moet ik het negeren of gaat het ergens fout?
ben als de dood dat ik weer vetter word.

Hoop op reactie.

Mvg.

daan

Laatst bewerkt:
hoeveel kcal op een dag? groke kans dat je gewoon nog lager moet zitten (liefst uit je carb intake)

Laat je VP meten ipv op de weegschaal te focussen.

• Topic Starter Topic Starter
nuttig totaal 2500kcal.

kcal uitreken. Formule staat wel ergens op het forum.
Hier wat af halen en je valt vanzelf af ;)

Je zit nu op zo'n 2400kcal (afgaande op grammen koolhydraten, eiwitten en vetten die je aangeeft). Als je niet afvalt, betekent het dat dit te hoog is.

ik ga vanmorgen op de weegschaal staan ben ik 93kg. overal lees ik dat je ongeveer 1kg per week mag afvallen. moet ik het negeren of gaat het ergens fout? ben als de dood dat ik weer vetter word.
Je gewicht verschilt constant dus let niet te veel op een enkele weging, je lichaam kan wat vocht vasthouden of er kan nog wat voedsel in je buik zitten.

Meet vaker op een vast moment van de dag, bijvoorbeeld bij het opstaan, en kijk naar de trend over de weken heen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.

Ik zou 500kcal onder mijn "onderhoud" moeten zitten .

Ik kijk het een weekje aan en anders gaan we naar beneden met kcal.

En wat heb je de dagen voor 31 december en op 31 december zelf gegeten... Daarnaast is het waarschijnlijk zoals eerder gezegd vocht. Ga niet teveel af op de weegschaal maar kijk in de spiegel, daarnaast ben je pas 6 dagen bezig.. dit is te weinig om te zeggen dat je te hoog in kcal zit. Ik denk dat je redelijk goed zit. Wacht het nog een week af en concentreer je op je trainingen en eten.

Terug
Naar boven