originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Hee hallo.
Ik ben originele naam, 20 jaar en ben bezig met bodybuilding sinds juni 2011.
Ik ben begonnen op 122kg en heb in een jaar tijd gecut naar 86 kilo.
Na deze cut heb ik (een beetje te enthousiast) gebulkt. Vorige maand tikte ik de 104 kilo aan.
Ik besloot weer vol goede moed te gaan cutten met behulp van keto en het gaat als een speer.
Ik heb als doel definitie zien en tevreden zijn over mijn lichaam. Ik vind mezelf er ook groter ogen als ik droger sta en dat vind ik wel leuk.
In dit logje wil ik het allemaal een beetje bijhouden om mezelf gemotiveerd te houden.
Ik wil rond juli pieken qua shape, aangezien ik dan 2 jaar bezig ben met bodybuilding.
1 jaar progressie:
86 kilo
Fysiek bij de start van dit logje:
Progressie foto's:
18 maart 2013:
16 april 2013:
Stats bij start log:
deadlift 3x135 met 4cm deficit
bench 8x75
squat 6x85 parallel
Ik ben originele naam, 20 jaar en ben bezig met bodybuilding sinds juni 2011.
Ik ben begonnen op 122kg en heb in een jaar tijd gecut naar 86 kilo.
Na deze cut heb ik (een beetje te enthousiast) gebulkt. Vorige maand tikte ik de 104 kilo aan.
Ik besloot weer vol goede moed te gaan cutten met behulp van keto en het gaat als een speer.
Ik heb als doel definitie zien en tevreden zijn over mijn lichaam. Ik vind mezelf er ook groter ogen als ik droger sta en dat vind ik wel leuk.
In dit logje wil ik het allemaal een beetje bijhouden om mezelf gemotiveerd te houden.
Ik wil rond juli pieken qua shape, aangezien ik dan 2 jaar bezig ben met bodybuilding.
1 jaar progressie:
86 kilo
Fysiek bij de start van dit logje:
Zit toch alweer boven de 20% denk ik.
Benen:
Dikke spek rug:
Front:
Benen:
Progressie foto's:
18 maart 2013:
Stats bij start log:
deadlift 3x135 met 4cm deficit