Fitness Seller

cutten naar een respectabel vp - originele naam

originele naam

Ripped Bodybuilder
Waardering
815
Hee hallo.

Ik ben originele naam, 20 jaar en ben bezig met bodybuilding sinds juni 2011.
Ik ben begonnen op 122kg en heb in een jaar tijd gecut naar 86 kilo.

Na deze cut heb ik (een beetje te enthousiast) gebulkt. Vorige maand tikte ik de 104 kilo aan.
Ik besloot weer vol goede moed te gaan cutten met behulp van keto en het gaat als een speer.

Ik heb als doel definitie zien en tevreden zijn over mijn lichaam. Ik vind mezelf er ook groter ogen als ik droger sta en dat vind ik wel leuk.
In dit logje wil ik het allemaal een beetje bijhouden om mezelf gemotiveerd te houden.
Ik wil rond juli pieken qua shape, aangezien ik dan 2 jaar bezig ben met bodybuilding.

1 jaar progressie:
33craet.jpg

86 kilo

Fysiek bij de start van dit logje:
Zit toch alweer boven de 20% denk ik.
Benen:
t38JLjp.png
Dikke spek rug:
dcTrZAt.png
Front:
xoFf95s.png

Progressie foto's:
18 maart 2013:
03QxtVc.jpg
16 april 2013:
zDcdMG1.png

Stats bij start log:
deadlift 3x135 met 4cm deficit
bench 8x75
squat 6x85 parallel

Laatst bewerkt:
Veel succes gewenst originele naam. Je benen vind ik best hard ogen voor iemand die 6x85 squat!

innnnnnnnnnnnnnnnn

Je benen zijn nice. Buik zit niet zo veel vet op he? Zijn meer de lovehandels.

Goodluck :D

• Topic Starter Topic Starter
innnnnnnnnnnnnnnnn

Je benen zijn nice. Buik zit niet zo veel vet op he? Zijn meer de lovehandels.

Goodluck :D

tanx :p
en ja, klopt. Het meeste vet zit bij mij aan de zijkant. De foto is ook een beetje lage kwaliteit.. in die spiegel zie je jezelf met super belichting maar op de foto helemaal niks.

Vandaag 40 mins cardio gedaan op 140-150 hartritme.
Ook voor het eerst in tijden abs gedaan (normaal alleen deadlifts en squats)
3x10 knee raises en een setje halve dragon flags (alleen benen).
Vanaf nu ga ik wel vaker abs doen. Merk toch wel dat ik kracht mis daar bij het deadliften.

Normaal ontbeten met 900kc maar zometeen avondeten bij mijn broer; nogal een culinair talentje die erop hamert dat ik moet refeeden :D dus daar eten en waarschijnlijk verder niks vandaag. Dan morgen weer normaal!

Ik was echt ontevreden met de front pic dus heb zelf een nieuwe gemaakt:
Front:
xoFf95s.png

Vind je aanpak niet goed.

Lekker lang cardio gedaan men. Doe je elke dag? En wat doe je? Rennen, fietsen, crossen?

Dat is toch wel ietsjes hoger als ik heb qua vp. Maar gaat goed komen denk ik:D

Ok
Lekker lang cardio gedaan men. Doe je elke dag? En wat doe je? Rennen, fietsen, crossen?

Dat is toch wel ietsjes hoger als ik heb qua vp. Maar gaat goed komen denk ik:D

Nu net weer opgepakt met een beetje inspiratie van jou:p ja zit wel een stuk boven de 20% denk ik :l.
Jij hebt aardig wat massa man :D

Ik doe cardio altijd op de loopband. Ga het nu weer goed oppakken met minstens 3x per week een half uurtje. Heb toch zat tijd, dan moet dat minstens kunnen.

Ok

Nu net weer opgepakt met een beetje inspiratie van jou:p ja zit wel een stuk boven de 20% denk ik :l.
Jij hebt aardig wat massa man :D

Ik doe cardio altijd op de loopband. Ga het nu weer goed oppakken met minstens 3x per week een half uurtje. Heb toch zat tijd, dan moet dat minstens kunnen.

Omg zo lang rennen. Mij niet gezien :roflol:

Natuurlijk volg ik de enige echte Originele.

Voelt altijd weer goed die refeed.. Zo'n hardheid en volheid in de spieren door dat dere glycogeen
na 10 dagen op <20g carbs een paar 100 gram kh.
Zo'n 2000 kc vandaag.

Succes kerel!

danku :thumbs:

slechte trein vandaag, maar misschien ook wel logisch met 6 uur slaap en de 4e trainingsdag op rij.
Ik dacht ik maak die glyco voorraad ff lekker leeg met chest day :o

Bp
Opwarmen X maal 55
10x65
3x7x75
8x65

soort onderhandse front raises voor je chest? Weet de naam niet.
met 4kg was het zwaarder dan 65kg drukken:D
2x8x4

Toen nog guillotine press met 55kg x keer

20 min cardio

15/20 minute is perfect hoor , heb ook meer.vet aan zijkanten dan.op.me.buik best vervelend

Wat een drama de afgelopen dagen. Heb me nog nooit eerder fysiek zo beroerd gevoelt.
6 maart begon het in de avond, vrij snel.. binnen een paar uur kwam de keelpijn en hoofdpijn op. Ik ging slapen en werd nog beroerder wakker.

Amandelen zwaar opgezet, moeite met slikken (letterlijk elke keer als ik slikte "Raaaahg" "Rrrrnnggh") :o
koorts, het hele bed vol zweten en zware hoofdpijn.
Had een pot appelmoes gegeten en 4 supermarkt pannenkoeken fijngesneden met een blik ragout.

Toen weer proberen te slapen... 10 uur erin, 2 uur weer wakker... ibuprofen erin en ik kon weer een uurtje doorslapen maar daarna hield het op. Ik kon ook nooit genoeg pijnstillers nemen zonder over de max te gaan (en geloof me, het deed pijn, ben niet zo kleinzerig).

8ste maar naar de huisarts.. Hoopte op een slaapmiddel, betere pijnstiller of antibiotica kuur of zo. Kreeg een poedertje mee wat ik moet gorgelen en dan doorslikken met hetzelfde werkzame middel als ibuprofen.
Leek wel iets te helpen, kan ik relatief veilig wat meer van nemen.
Weer pannenkoeken + ragout gegeten en wat waterijsjes.

9e: het was alweer erger dan de nacht ervoor. Lijkt wel of alle vooruitgang in de nacht teniet gedaan wordt.
Voelde me op zich prima voor ik om 11 uur ging slapen.
1 ibu, 2g phenibut (scheen je goed op te kunnen slapen) en zo'n gorgel poeder genomen. 11 uur erin, 3 uur weer wakker. Ff plassen, drinken, nog een ibu erin en weer gaan slapen. Half 9 wakker met een versteende mond (zag de strepen op mn tong). Wat proberen te drinken, gorgelen, spugen. Amandelen nog pijnlijker dan normaal en daar kwam het bloed mn mond uit...
Schijnt 'normaal' te zijn. Gelukkig geen graflucht meer uit mn mond wat duidt op ontsteking.
Hopelijk kan ik morgen weer dingen ondernemen.

Wat hebben we hiervan geleerd:

Keelontsteking zuigt. Problemen met je keel en slokdarm zuigen hard.
Ik heb mn 1g vitamine c pillen weg gedonderd.. dat zo'n ding vast blijft zitten en opbrand in mn keel wil ik echt niet meemaken.

Ik neem aan dat keelkanker 10x zo erg is, en dat wil ik absoluut niet meemaken (+ de 100 andere redenen om te stoppen).. eerste dag sigaretten in de prullenbak gegooid en sindsdien geen sterke drang om weer te roken.
1HUK2As.png

zijn jullie trots op me?:o

Ik lijk ook iets droger in de spiegel. Gewicht staat nog op 99kg (niet zo gek; water gewicht door koolhydraten in mn dieet de laatste tijd).

Keto ben ik ook een beetje zat. Zeker de influenza symptomen als je weer in ketogene staat wilt geraken.
Ik ga of paleo, TKD, CKD doen. Zijn in principe allemaal variaties op keto met wat meer koolhydraten (rond training). Ik zal me nog even inlezen.

Is IF niets voor je? Aangezien je toch al een groot deel van de dag niets eet.

Terug
Naar boven