XXL Nutrition

cutten naar een respectabel vp - originele naam

Ga normaal eten en doe juist niet van die malle dieeten die net nieuw zijn en meer een hype dan een blijver worden.

HAHAHAH youssuf en kamal waren mijn helden vroeger fcking funny :roflol:

Also reported voor updates om de twee weken of zo, wat is dat :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens, WELKOM BACK 2 KETO BRO
Als je uit keto gaat moet je miss effe einde van Lyle's boek lezen.. niet zomaar uitgaan maar uitbouwen.

Laatst bewerkt:
Ik ga me eens verder inlezen over CKD of KDC of zo.
Dat is keto met 20-50g koolhydraten voor de training voor betere trainingen.
Vandaag 40g kh genomen voor de 'training' en het ging wel aardig.

KT ging niet maar dat viel wel te verwachten; moet rust pakken.
Heb 35 minuten cardio gedaan en een paar setjes knee raises.

Hoeveel kh neem je nu dan voor het trainen, zo veel verschil is dat toch niet?

35 minuten kiek ens :thumbs:

Waarom eet je maar 2000 kcal per dag? Je onderhoud zit denk ik minimaal op 3000... Op deze manier zou je toch een crash dieet doen?

Mocht ik het niet goed begrijpen kan iemand mij dan even uitleg geven?

Hoeveel kh neem je nu dan voor het trainen, zo veel verschil is dat toch niet?

35 minuten kiek ens :thumbs:

Normaal neem ik geen kh voor t trainen, maar het is blijkbaar dus goed mogelijk om het in je dieet/schema te passen dus ik ben benieuwd.
Jij had me geïnspireerd om 35 min te doen:D had 40 ingesteld en was het na 10 minuten al zat, maar ik dacht **** it minstens 35 :p

Waarom eet je maar 2000 kcal per dag? Je onderhoud zit denk ik minimaal op 3000... Op deze manier zou je toch een crash dieet doen?

Mocht ik het niet goed begrijpen kan iemand mij dan even uitleg geven?
Niet bepaald een crash dieet. Ik kan bulken op 2600 met mn metabolisme en cutten gaat bij mij op langere termijn goed op 2000 of wat meer.
Ik eet de laatste tijd met zware training + cardio wel wat meer.
Heb ook weinig honger op keto meestal.

Niet bepaald een crash dieet. Ik kan bulken op 2600 met mn metabolisme en cutten gaat bij mij op langere termijn goed op 2000 of wat meer.
Ik eet de laatste tijd met zware training + cardio wel wat meer.
Heb ook weinig honger op keto meestal.

Dank voor je snelle antwoord. Dus geen crash dieet :D
Ik vond het wat vreemd omdat we beide ongeveer dezelfde lengte hebben en ik zit momenteel op onderhoud rond 3100 kcal met 91 kg lichaamsgewicht, maar dit verschil kan komen doordat ik misschien vaker train? ??? (4x KT per week)

Laatst bewerkt:
Dank voor je snelle antwoord. Dus geen crash dieet :D
Ik vond het wat vreemd omdat we beide ongeveer dezelfde lengte hebben en ik zit momenteel op onderhoud rond 3100 kcal met 91 kg lichaamsgewicht, maar dit verschil kan komen doordat ik misschien vaker train? ??? (4x KT per week)

Ik train ook 4x per week of vaker. Heb gewoon een erg traag metabolisme denk ik.
Ik neem wel wat meer kc na zware training en of cardio dus mezelf uithongeren doe ik niet.En mijn energie komt van een wat andere bron vandaan: vet. Misschien dat ik daardoor minder nodig heb? Het voelt iig niet slecht om zo laag in kc te zitten.

--
Progressie over 2 maanden, ben nog niet tevreden maar waarom niet:
ZSltcab.jpg
03QxtVc.jpg
foto is van maandag, vochtverlies van keto gaat nu geleidelijk aan. sta al iets droger.

****ing duidelijk verschil man! Lekker!
Zelf zit ik momenteel in dat PISS dipje.
Na het snelle vochtverlies meteen dat 'plateau'.. overmorgen al 2 weken geen gewicht verloren.
Jij ook last van gehad?

..Tips?

Honeymoon: Lots of weight comes off fast. This is water that was tied up with glycogen. Note: if you don’t experience rapid weight loss in this period, do not despair. Not everyone is so lucky, and men may be more likely to see rapid initial weight loss than women.
Post-Induction Stall Syndrome (PISS): Water and glycogen find a new balance and this causes a stall or even weight gain, which lasts for a week or two. Relax, PISS is both normal and temporary.
Fully keto-adapted: After 3-4 weeks the body is burning fat as its main fuel and the brain has switched to running on ketones. A bumpy downward trend in your weight will begin. The trend is "bumpy" because there will be days or weeks when your weight stalls, or even goes up slightly. This happens to everyone, on every kind of weight-loss diet. Please don’t post to /r/keto that you gained a pound or two, or plateaued for a week. The trend will be especially bumpy if you are female. In particular, shark week will play hell with your scale weight.

If a plateau lasts more than a couple of weeks, you may need to make adjustments to your lifestyle to break it. See the plateau section.

Ik train ook 4x per week of vaker. Heb gewoon een erg traag metabolisme denk ik.
Ik neem wel wat meer kc na zware training en of cardio dus mezelf uithongeren doe ik niet.En mijn energie komt van een wat andere bron vandaan: vet. Misschien dat ik daardoor minder nodig heb? Het voelt iig niet slecht om zo laag in kc te zitten.

--
Progressie over 2 maanden, ben nog niet tevreden maar waarom niet:
ZSltcab.jpg
03QxtVc.jpg
foto is van maandag, vochtverlies van keto gaat nu geleidelijk aan. sta al iets droger.

Duidelijk verschil :thumbs:

Niet last van hangend vel omdat je van zo'n hoog gewicht afkwam btw :eek:?

Weinig last van gelukkig :D
vorige keer dat ik rond de 14% stond een klein beetje, misschien dat het nu meer tijd heeft gehad om bij te trekken, hoop het.
Heb wel vervaagde striae van toen ik 14 was of zo

Lekker bezig, originele! Groot verschil al ;)

Terug
Naar boven