Fitness Seller

cutten naar een respectabel vp - originele naam

• Topic Starter Topic Starter
98.2kg vanochtend (kon nog niet naar de wc)
laatst 102.
Aanpassing: 1 boterham + plak kaas (190kc) alleen op trainingsdagen. Ik wil ook kort cardio implementeren liefst dagelijks, buiten.
Gewicht zegt niet zo bar veel, zeker niet met creatine en vocht erbij en zo maar ik zal me wekelijks proberen te wegen.
Heb het gevoel dat ik wat droger sta.

Laatst bewerkt:
Derde dag trainen op een rij.
Schema gaat nog goed, volg gemiddeld zo'n 80-90% denk ik. Let op bij avondeten, rest IIFYcalorieën.
Gisteren cardio, buikspieren. Vandaag benen.
Ging weer lekker :) mijn weerzin tegen benen trainen is weg.

Squats 55kg opwarmen
8x75
8-10x75
6x85
4x95, pr?

Apparaat voor hamstring 60kg x 10 keer of zo 2 sets
Leg extensions 45-60kg 8-10 keer goede uitvoering, 2 sets
Kuiten 4-5 sets 35-55kg veel reps
15 minuten cardio

Zie net dat hierboven staat 99.2kg, dat moest 98.2 zijn. Nog niet opnieuw gewogen.

• Like
Waarderingen: mat
45 minuten cardio @~140bpm (137 gemiddeld blijkbaar, handles waarmee je het kan meten)
515?! calorieën verbrand

Gestopt met roken (nicotine substituut). Toch weer een betere conditie, smerige verslaving minder, huid begint schoner te worden, scheelt veel geld.. kans op allerlei aandoeningen verminderd etc. Ben er blij mee :)
Wel wat meer honger maar dat zit allemaal tussen de oren. Schema hou ik weer aan. Motivatie is nog goed.
Geen drank, geen drugs. Ik weet al jaren dat (vooral drugs) erg slecht voor mijn psyche zijn, maar toch kreeg ik iedere keer weer de drang om opnieuw te gaan gebruiken.. Dat is nu weg. Compleet. Heb toevallig ~20g hasj liggen en totaal geen behoefte om het zelf te gaan roken.

Training vandaag benen :) ging lekker! Eindelijk gemotiveerd om consistent benen te trainen :D niet dat ze erg achterlopen of zo maar ik vind het nu wel belangrijk om goed aan te pakken.
55kg squats opwarmen 10+ reps goed diep
65kg 10+ keer (alle reps die ik tel zijn parallel of dieper)
75kg 8 keer?
85kg 6 keer
105kg 1x parallel +2x 3/4 pr-ish... heeft niet zoveel zin dit. Ik blijf wel een tijdje rond de 90kg maximaal reppen.
85kg 7-8 keer laatste setje en 3 mensen waren aan het kijken, opeens beastmode :p

2 sets leg extensions vandaag vooral gericht op gewicht ipv perfecte uitvoering/mind muscle etc. Niet vastgehouden bovenaan. Weet niet wat beter is...
1 set leg press plate loaded 60kg per kant veel reps, goed diep. Voeten iets naar buiten om vastus medialis te benadrukken (ergens gelezen..)
~4 sets kuiten ging lekker.
Kwartier cardio tot wp klaar was.

Zoals jullie zien ben ik niet zo goed in het loggen van trainingen, tellen van reps etc. Ik heb dit logje meer voor persoonlijke progressie, om bij te houden hoe het met mijzelf gaat, en dit topic fungeert ook deels als een stok achter de deur.

Maar goed. Alles gaat de goede kant op. Volgende week introductieweek voor de nieuwe studie.. Spannend/niet veel zin in/moet maar/ga mijn best doen :)

Deze keer echt gestopt met roken he :mad:

Ga je Pabo doen op de HAN?

Goe besig :thumb:

Deze keer echt gestopt met roken he :mad:

Ga je Pabo doen op de HAN?

Goe besig :thumb:

Sowieso :) geen moeite mee
Ik ga studeren voor Engels leraar nu ;)

vandaag armen training
opwarmen biceps, triceps
Links, rechts afwisselend 1 hand tricep pushdown 8x15kg 6 sets in totaal