Fitness Seller

cutten naar een respectabel vp - originele naam

• Topic Starter Topic Starter
+1000

Ik denk echt dat dit iets voor je is man!!

Damn... Wel goed van je dat je gestopt bent. Son I'm proud. Ben je nu al weer hersteld dan?

Nog niet hersteld. Vanochtend waren mn amandelen aan het bloeden.
Hoestbuien kunnen ook wel eens komen kijken bij stoppen met roken maar gelukkig nog niet meegemaakt...

Ik ben best wel gemotiveerd om niet weer te beginnen nu :D net ff winkelen (ijs halen u mirin) en dacht gelijk van wat stinkt deze jas.

IF heb ik wel eens geprobeerd en vond ik echt verrekte k*t.
Die paar extra gainz zijn me de halve dag ongesteld voelen niet waard.

Nog niet hersteld. Vanochtend waren mn amandelen aan het bloeden.
Hoestbuien kunnen ook wel eens komen kijken bij stoppen met roken maar gelukkig nog niet meegemaakt...

Ik ben best wel gemotiveerd om niet weer te beginnen nu :D net ff winkelen (ijs halen u mirin) en dacht gelijk van wat stinkt deze jas.

IF heb ik wel eens geprobeerd en vond ik echt verrekte k*t.
Die paar extra gainz zijn me de halve dag ongesteld voelen niet waard.

Amandelen aan het bloeden?? Wtf, dat is toch geen keelontsteking meer. Laat je eens goed nachecken.

En waarom geen IF in principe is het hetzelfde patroon als wat je nu volgt alleen eet je smorgens niet meer en verschuif je dat naar savonds.

Amandelen aan het bloeden?? Wtf, dat is toch geen keelontsteking meer. Laat je eens goed nachecken.

En waarom geen IF in principe is het hetzelfde patroon als wat je nu volgt alleen eet je smorgens niet meer en verschuif je dat naar savonds.

Wel of geen ontbijt heeft een enorme invloed op je gemoedsrust, trust me. Ik vind het het echt niet waard.

Weer even voorzichtig getraind. Ging nog best aardig.
Nog niet volledig hersteld, amandelen nog vrij zwaar opgezet en keelpijn maar eten gaat vrij normaal.

Full body gedaan, geen compounds e.d. (nauwelijks gezweet :D)
klein beetje kracht verlies, merkte wel dat 18kg curls bv. niet lukte.

Sta ook iets droger, goed merkbaar in gezicht :thumbs:

Weer even voorzichtig getraind. Ging nog best aardig.
Nog niet volledig hersteld, amandelen nog vrij zwaar opgezet en keelpijn maar eten gaat vrij normaal.

Full body gedaan, geen compounds e.d. (nauwelijks gezweet :D)
klein beetje kracht verlies, merkte wel dat 18kg curls bv. niet lukte.

Sta ook iets droger, goed merkbaar in gezicht :thumbs:

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Gogogogo Originele!

hj :kiss:

gister wat deadliftjes gedaan. Opwarmen ging super, trainen ook wel, werd alleen snel licht in mn hoofd.
110 reppen ging ook wel klote.. eerst 3 keer, bar en handen droogmaken (was echt erg) dan nog 3... dan bijna flauwvallen :o

Moet wat dingen voor de echte leven hosselen, je weet.

hj :kiss:

gister wat deadliftjes gedaan. Opwarmen ging super, trainen ook wel, werd alleen snel licht in mn hoofd.
110 reppen ging ook wel klote.. eerst 3 keer, bar en handen droogmaken (was echt erg) dan nog 3... dan bijna flauwvallen :o

Moet wat dingen voor de echte leven hosselen, je weet.

Hahaha

Ben je al veel gezakt in vp?

Hahaha

Ben je al veel gezakt in vp?

Mwah wat is veel :p afhankelijk van vocht is het grootste deel van die lovehandles wel weg. Zijkanten lopen meer recht ipv die lelijke uitstekende vetrollen aan de zijkant :p
Maak binnenkort wel weer een pic

biceps, kuiten en nek net gemeten: 39cm (;__; ), 40cm, 40cm

Laatst bewerkt:
80% beter - zit nog met verkoudheid en nog wat last van mijn keel.

Vandaag benen gedaan en ging op zich prima!
Leg press/squat wilde niet lukken maar leg curl en extension ging goed. Toch 65-75kg gepakt op zo'n 10 herhalingen. Kracht zat er wel aardig in. Ook weinig rust gepakt en vrij veel setjes (kuiten ook gedaan). Was zo met korte pauzes al na 40-50 mins of zo klaar met het was ook wel weer prima. Moet niet teveel willen nu ik nog niet helemaal 100% ben.

Ook kort schouders gedaan en dat ging ook wel goed. Altijd grappig als mensen mij na gaan doen met schouders trainen:D ze snappen er zelf niks van lijkt wel.

Ben zelf wel benieuwt naar je huidige VP / Vooruitgang pic ;")

Je hebt een log of wat?

I - I'll follooooooow... :dance:

• Like
Waarderingen: mat
Dan ben je zeker flink wat afgevallen, aangezien je nu natuurlijk ook flink wat kilo's meer aan vocht vasthoud.

80% beter - zit nog met verkoudheid en nog wat last van mijn keel.

Vandaag benen gedaan en ging op zich prima!
Leg press/squat wilde niet lukken maar leg curl en extension ging goed. Toch 65-75kg gepakt op zo'n 10 herhalingen. Kracht zat er wel aardig in. Ook weinig rust gepakt en vrij veel setjes (kuiten ook gedaan). Was zo met korte pauzes al na 40-50 mins of zo klaar met het was ook wel weer prima. Moet niet teveel willen nu ik nog niet helemaal 100% ben.

Ook kort schouders gedaan en dat ging ook wel goed. Altijd grappig als mensen mij na gaan doen met schouders trainen:D ze snappen er zelf niks van lijkt wel.

Pff eg wannabes :S :S

Ik ben niet tevreden genoeg om progressie pics te posten :c.
Ik ga weer op keto, heb een tijdje alleen kc geteld na ziekte omdat ik niet weer de influenza van keto wilde riskeren.

Keel is nog STEEDS opgezet (2 weken later?) morgen naar de huisarts.
Ik ga ook weer beginnen met keto.

Afgelopen trainingen ehm borst gedaan, ging k*t. Rug gedaan; 3/5. bij deadliften 4x105 en ik kon alweer stoppen... Wel goede form en mind mussel

Vandaag schouders, ging wel aardig. 35 minuten cardio gedaan op 140-150bpm, laatste 3 minuten 14.5km/u. Ben ik best tevreden mee. Merk al betere conditie door stoppen met roken.

Zo apart die sportschool van mij. Of de hele bende traint schouders, of allemaal borst.
Heb me ook weer kostelijk vermaakt met staren naar de blokjuhs n*gers die schaduwboksen in de spiegel met hun nektasjes en mensen met hun improvisatie oefeningen.

http://www.youtube.com/watch?v=v7KlwBDfuEc

Terug
Naar boven