fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Nee maar je moet het wel wegdrukkenMilliliters heeft niks te zeggen trouwens alleen milligrammen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar je moet het wel wegdrukkenMilliliters heeft niks te zeggen trouwens alleen milligrammen![]()

Ben normaal echt een beest op tren, echt buiten proportie. Nu staat ik op bold en 800 tren en 400mg test en is het zoals een slechte periode als ik off ben... haha en pilletjes heb ik zelf alleen zin in als ik ook echt zin heb hahaHoeft niet zo te zijn.. de bold zou, Ik schat, 150mg aan testosteron afgeven en primo naast testosteron maakt me een sexbomkomt dan wel vaker voor dat mensen hun libido verliezen op de bold had ik vorige week gelezen maar daar heb ik zelf geen last van. En ja.. Daar heb je pilletjes voor en die heb ik in elke vormen, maten en kleuren
![]()
Ben normaal echt een beest op tren, echt buiten proportie. Nu staat ik op bold en 800 tren en 400mg test en is het zoals een slechte periode als ik off ben... haha en pilletjes heb ik zelf alleen zin in als ik ook echt zin heb haha
heel raar maar mijn libido is altijd hoger op primo dan op tren
Dat dere porcupineJa dat is waar vooral op die "standaard" groene Kamagra's.. Als ik nul libido heb gaat die daar echt niet van staanheel raar maar mijn libido is altijd hoger op primo dan op tren
Dat is wel balen idd maar met korte esters is het meer prikwerk![]()

Ik zou lekker minimaal 125mg test e zetten. Daar gaat jouw look niet van verslechteren hoor, zeker niet als je wat hoger in tren ace gaat.
Stick to the basics. Test tren mast voor finetuning. test deca dbol voor groeifases. (eventueel mast er bij, en/of tren)
(naast de belachelijke doseringen van ze natuurlijk)Waarom geen primo? als je het kan betalen en je weet dat je goede hebt is het 10x beter dan mast. Je moet de milliliters dan wel voor lief nemen of opzoek gaan naar 200mg/ml primo (en die kan ik krijgen)
De standaard basis kuurtjes hier is niet altijd beter. Ik denk dat de pro's ook geen 10 weekse test tren mast kuurtjes zetten(naast de belachelijke doseringen van ze natuurlijk)
Primo zou kunnen, maar vind het onnodig geld uitgeven. Jezelf met een pro vergelijken is ook niet echt reëel he..
Ik ben van mening dat test tren mast de beste "bang for buck" is voor de avarage joe.
Primo zou kunnen, maar vind het onnodig geld uitgeven. Jezelf met een pro vergelijken is ook niet echt reëel he..
Ik ben van mening dat test tren mast de beste "bang for buck" is voor de avarage joe.
soms moet je andere manieren proberen en niet met de kudde mee rennen. Maar ik sta er ook voor open om andere meningen te horen dus ik hoor graag van je waarom je test tren mast beter vind dan deze kuur. Los van de centen, ik betaal de minimum prijs en heb het er graag voor over 
test/tren/mast is idd basic maar doet zijn werk meer dan behoorlijk. Voeg er wat winstrol of anavar bij en het kan niet mis gaan.
Primo is lekker maar is meer een afwerker en idd voor de average joe is dat niet van toepassing.
Test zou ik er 100% inhouden op 200 mg/week.
Winstrol is leuk, maar de epic fuckup die het van je gewrichten maakt is het mij niet waard... Al is dat puur persoonlijke ervaring ofcourse.
is leuk geweest met die snoepjes hoewel ik het effect ervan goed uit vind zien in een kuurAan gedacht om te beginnen met test-e en halverwege of wanneer je er beter bij wilt staan de test eruit en bold erin gooien? Dit is wat Big Cat volgens mij vaak aanraadde richting wedstrijden toe.
cutten op een gram test 
wil cutten op 500mg test en 400 mastNog niet over nagedacht maar is wel een goed idee idd. Zeker de moeite waard om het zo te proberen
Tuurlijk nietcutten op een gram test
![]()
hoeft niet te diep gewoon voldoende om erna terug te bulkenwil cutten op 500mg test en 400 masthoeft niet te diep gewoon voldoende om erna terug te bulken

zou men tweede kuur pas zijn, wil met tren nog even wachtenWaarom geen 125mg test 400mg tren 200mg mast? Aan je statts te zien ben je zeker toch wel klaar voor tren in een kuur![]()
gewicht is gezakt naar 88 ook
maar het werkt perfect met de juiste voeding en het resultaat op deca in een cut is geniaal