MuscleMeat

Cutten zonder testosteron

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: apart maar ik sta er niet van te kijken ik ken beesten die niet eens weten wat hcg of hgh is :rolleyes:

Waarom zou je niet kunnen cutten met hoge test? De look is ff een ander verhaal, maar toch.

Waarom zou je niet kunnen cutten met hoge test? De look is ff een ander verhaal, maar toch.

Test is dè massa bouwer en (zonder hgh) is een gram toch goed in de buurt van het maximale. Dan kun je er nog deca etc bijvoegen. Heb ook wel eens op een gram test, deca en mast een cleanbulk gedaan met succes maar echt in een cut is het teveel. Op dianabol zou je zelfs kunnen cutten maar mijn punt is dat je niet veel nodig hebt om spier te behouden. Een gram testosteron om spier te behouden is wel heel erg veel

ik cut altijd met hoge test.

Dat 250 test tijdens cutten is verplicht is zo'n onzin.

ik cut altijd met hoge test.

Dat 250 test tijdens cutten is verplicht is zo'n onzin.

Niks is verplicht zoals ik al zei kun je op bijna ieder middel en dosering cutten maar het gaat er meer om van wat is verstandiger. Je lichaam heeft echt niet zo veel testosteron nodig om spier te behouden

Edit: cleanbulk is een ander verhaal

Persoonlijk zou ik het gewoon doen haha ik vind 500mg test zelfs al te veel op te cutten maar je kan het zeker zo doen. Gaat uiteindelijk om de kcal inname. Ik heb ook een paar keer gecut op deca :roflol: maar het werkt perfect met de juiste voeding en het resultaat op deca in een cut is geniaal
Zit je toevallig op gh15? Genoeg die cutten met test, deca en primo.
Als ik me niet vergis doet gh15 in zn aangerade X weken kuur pas test na paar weken, begint op hgh icm 900 bold pw.

Zit je toevallig op gh15? Genoeg die cutten met test, deca en primo.
Als ik me niet vergis doet gh15 in zn aangerade X weken kuur pas test na paar weken, begint op hgh icm 900 bold pw.

En ik geef ze geen ongelijk! Normaal in een cut kun je er nog wel eens "plat" uitkomen en dat vind ik zelf niet goed uitzien. Met deca daarnaast krijg je van die volle opgepompte spieren dat er al een stuk bruter uitziet :joint:

Gh15 heb ik nog nooit geprobeerd.. Insuline ook niet dat staat ook nog op het verlanglijstje maar heb wel vaker op de hgh gezeten daar ben ik erg goed over te spreken

Laatst bewerkt:
Test is dè massa bouwer en (zonder hgh) is een gram toch goed in de buurt van het maximale. Dan kun je er nog deca etc bijvoegen. Heb ook wel eens op een gram test, deca en mast een cleanbulk gedaan met succes maar echt in een cut is het teveel. Op dianabol zou je zelfs kunnen cutten maar mijn punt is dat je niet veel nodig hebt om spier te behouden. Een gram testosteron om spier te behouden is wel heel erg veel
Niet dat ik ervaring met gear heb. Maar waarom zou test boven de een gram in de buurt van het maximale komen (zonder hgh neem ik aan?) Is dit ook niet een beetje papegaaien praat?

Cutten op high test is heerlijk. Op low test ben ik plat.

Niet dat ik ervaring met gear heb. Maar waarom zou test boven de een gram in de buurt van het maximale komen (zonder hgh neem ik aan?) Is dit ook niet een beetje papegaaien praat?

Nee zeker niet haha dat zet je eigenlijk voor niks als er geen hgh naast gezet wordt. Ik heb zelf ook wel eens op 1500mg gezeten zonder hgh maar dat was gewoon dom van me :o mocht je op 1g zitten en meer willen kun je er het beste deca naast zetten en als het dan nog niet goed is kun je de deca nog altijd verhogen ;)

Middelen als tren en primo zijn gewoon nodig om het mooiste resultaat te behalen. Test is dan wel de beste massa bouwer maar op alleen test en soortgelijke middelen krijg je niet dat mooie afgetrainde lichaam. Tren op lang termijn blijft doorwerken om die tren-look steeds meer er in te krijgen. Ik ben van mening dat hoe langer je tren gebruikt hoe beter de resultaten gaan zijn maar door test-tren-mast te gebruiken bereik je dat niet omdat de andere middelen na een week of 8 tot 10 niet echt functioneel meer zijn.. Ik heb zelf nog nooit zò lang tren aan 1 stuk gebruikt maar in theorie zou het moeten werken

Ik ga het eens proberen
22-24 weken op test tren
Blasten en cruisen
Ik hoop dat ik de seperatie in de schouders behoud na zo lang on te zijn op tren a
De eerste blast zal 100 mg tren a eod worden omdat ik op meer me eetlust verlies (tips? T3? Bold?)
Daarna misschien uppen naar 500 elke week

Ik merk met tren wel dat mijn huid blijvend dunner is, waardoor ik droger oog.
Vooral op mijn armen :d

Ik ga het eens proberen
22-24 weken op test tren
Blasten en cruisen
Ik hoop dat ik de seperatie in de schouders behoud na zo lang on te zijn op tren a
De eerste blast zal 100 mg tren a eod worden omdat ik op meer me eetlust verlies (tips? T3? Bold?)

Seperatie verdwijnt zodra jij nokt met tren helaas;(

Ik heb 15 maanden nonstop on tren gezeten. Verdween gewoon nadat ik stopte ;-(

Ik ga het eens proberen
22-24 weken op test tren
Blasten en cruisen

Je gaat bulken op tren? Dan zou ik de t3 op 25mcg houden en de bold wel hoog doseren. Vit b12 injecties zou je erbij kunnen zetten maar dat werkt echt minimaal (tenzij je een tekort aan b12 hebt). Kennissen groeien goed op tren in een bulk maar daar vind ik het zelf niet geschikt voor.. In een cleanbulk is het wel lekker met bold ernaast maar om echt te bulken zou ik er toch wel wat van deca bij zetten. Misschien een beetje overkil omdat het beide 19nor steroide zijn maar als je nou 400deca 400tren zet of 800 tren.. Komt op hetzelfde neer qua onderdrukking

Leg eens uit. Verschillende looks per middel? Met name de lelijke test look en tren look haha volg er niks van nml

Ik zou mast nemen ipv primo als ik jou was. Doet toch wat extra voor de look nog vind ik. Plus, je libido blijft ook mooi aanwezig en je moet minder wegzetten. Triplewin.

Terug
Naar boven