Pietkees
Cool Novice
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 9%
Bij mijn vorige cut nam ik 1gr test, ik zag er anders best goed uit
Maar hou je een log bij of niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hou je een log bij of niet?
apart maar ik sta er niet van te kijken ik ken beesten die niet eens weten wat hcg of hgh is
![]()

Waarom zou je niet kunnen cutten met hoge test? De look is ff een ander verhaal, maar toch.
ik cut altijd met hoge test.
Dat 250 test tijdens cutten is verplicht is zo'n onzin.
Zit je toevallig op gh15? Genoeg die cutten met test, deca en primo.Persoonlijk zou ik het gewoon doen haha ik vind 500mg test zelfs al te veel op te cutten maar je kan het zeker zo doen. Gaat uiteindelijk om de kcal inname. Ik heb ook een paar keer gecut op decamaar het werkt perfect met de juiste voeding en het resultaat op deca in een cut is geniaal
Zit je toevallig op gh15? Genoeg die cutten met test, deca en primo.
Als ik me niet vergis doet gh15 in zn aangerade X weken kuur pas test na paar weken, begint op hgh icm 900 bold pw.

Niet dat ik ervaring met gear heb. Maar waarom zou test boven de een gram in de buurt van het maximale komen (zonder hgh neem ik aan?) Is dit ook niet een beetje papegaaien praat?Test is dè massa bouwer en (zonder hgh) is een gram toch goed in de buurt van het maximale. Dan kun je er nog deca etc bijvoegen. Heb ook wel eens op een gram test, deca en mast een cleanbulk gedaan met succes maar echt in een cut is het teveel. Op dianabol zou je zelfs kunnen cutten maar mijn punt is dat je niet veel nodig hebt om spier te behouden. Een gram testosteron om spier te behouden is wel heel erg veel
Niet dat ik ervaring met gear heb. Maar waarom zou test boven de een gram in de buurt van het maximale komen (zonder hgh neem ik aan?) Is dit ook niet een beetje papegaaien praat?
mocht je op 1g zitten en meer willen kun je er het beste deca naast zetten en als het dan nog niet goed is kun je de deca nog altijd verhogen 
Cutten op high test is heerlijk. Op low test ben ik plat.
of een beetje deca/npp. Houdt je ook goed "vol"Middelen als tren en primo zijn gewoon nodig om het mooiste resultaat te behalen. Test is dan wel de beste massa bouwer maar op alleen test en soortgelijke middelen krijg je niet dat mooie afgetrainde lichaam. Tren op lang termijn blijft doorwerken om die tren-look steeds meer er in te krijgen. Ik ben van mening dat hoe langer je tren gebruikt hoe beter de resultaten gaan zijn maar door test-tren-mast te gebruiken bereik je dat niet omdat de andere middelen na een week of 8 tot 10 niet echt functioneel meer zijn.. Ik heb zelf nog nooit zò lang tren aan 1 stuk gebruikt maar in theorie zou het moeten werken
Ik ga het eens proberen
22-24 weken op test tren
Blasten en cruisen
Ik hoop dat ik de seperatie in de schouders behoud na zo lang on te zijn op tren a
De eerste blast zal 100 mg tren a eod worden omdat ik op meer me eetlust verlies (tips? T3? Bold?)
Daarna misschien uppen naar 500 elke week
Ik merk met tren wel dat mijn huid blijvend dunner is, waardoor ik droger oog.
Vooral op mijn armen :d
Ik ga het eens proberen
22-24 weken op test tren
Blasten en cruisen
Ik hoop dat ik de seperatie in de schouders behoud na zo lang on te zijn op tren a
De eerste blast zal 100 mg tren a eod worden omdat ik op meer me eetlust verlies (tips? T3? Bold?)
Daarna misschien uppen naar 500 elke week
Ik merk met tren wel dat mijn huid blijvend dunner is, waardoor ik droger oog.
Vooral op mijn armen :d
Seperatie verdwijnt zodra jij nokt met tren helaas;(
Ik heb 15 maanden nonstop on tren gezeten. Verdween gewoon nadat ik stopte ;-(
(kidding)