XXL Nutrition

Cutting cycle 1

ramonpieres

Novice
Waardering
0
Ik ben 24 jaar 1.82 lang 82 kilo met een vetpercentage van 10 a 15%
Ik zit erover te denken om binnenkort een kuurtje te nemen. Dit is de cuttingcycle 1 van deze site
Kuur:
Week 1-8 : Test prop 100mg /EOD
Week 1-8 : Winny 50 mg /ED
Week 1-8 : Tren Ace 75 mg /EOD
Week 1-10 : Proviron 50 mg /ED
Nakuur:
Week 10-13: 20 mg/dag Nolva en 50 mg Clomid /ED
Zou iemand mij kunnen vertellen als ik nou Test prop vervang door test enth?
Wat de gevolgen zijn? Hou ik misschien meer vocht vast met ent dan prop?
Als ik tren ace weglaat. En waar tren ace goed voor is wat het met je doet precies? Is er misschien een vergrote kans op gyno door tren ace???
En als ik nou in de nakuur 20 mg nolva doe per dag en clomid weg laat?
Dan hou ik over:
week 1t/m8 500 mg test ent
week 1t/m6 winny 50 mg EOD
week 1 t/m10 proviron 50 mg ED
week 10 t/m 13 Nakuur 20 mg nolvadex per dag
Wat vinden jullie hiervan?
Mvg Ramon

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oh ja ik zou graag 90 kilo willen wegen en hetzelfde vetpercentage behouden.
dus 8 kilo spiermassa erbij en absoluut geen dikke kop van het vocht vasthouden.

8 kilo moet je wel hele goede genen hebben

- Vet 10 a 15? scheelt nogal he ?
- Winny op 6 weken of je moet injecteren

8 kilo moet je wel hele goede genen hebben

11% vetpercentage en winstrol injecties logisch toch om de dag??;)

k*tzooi keek naar de eerste cycle hahah :D

Weet iemand misschien hoe winstrol het best bewaard kan worden.
En is iemand hier misschien bekent met de bijwerkingen van winstrol, nolvadex, proviron???
Wat ik echt niet wil is kaal worden en terugkomende gyno.

Winstrol kun je gewoon op kamertemperatuur bewaren. Winstrol heeft als DHT zijnde de bijwerking dat het haaruitval kan veroorzaken. Nolva en proviron hebben weinig bijwerkingen (al is Proviron ook een lichte DHT!) Gynorisico loop je enigszins met tren maar als je die nolva achter de hand houdt is er niets aan de hand! :)

Denk dat je eerst eens duidleijk je kuurdoel moet vaststellen, als jij nl. 8 kilo massa! wilt pakken moet je je toch afvragen of je wel een cutcycle wilt doen ipv een bulk... :D

Je bent me al voor,Arie.....8 kilo ga je echt niet pakken op een prop/winniekuurtje....

vind 100mg eod ook een beetje aan de lage kant, zet dan in op zijn minst op 150mg eod.
winny ed zetten is echt geen pretje.
weet niet of je al eens gekuurd hebt maar ed zetten is wel erg vaak.

snap ook niet waarom kortwerkende as tot week 8 lopen en nakuur pas start in week 10????? zou nakuur beginnen 3 dagen na laatste prop inject.

en 8 kg winnen met een cutcycle? is al eerder gezegd, niet ect reel

ff vraag tussendoor van een complete noob, maar ben wel nieuwsgierig.
Waarom wordt winny gebruikt in cut cycle's, terwijl ook winny only kuurtjes hier voorkomen voor de massa?
thnx

chunky zei:
ff vraag tussendoor van een complete noob, maar ben wel nieuwsgierig.
Waarom wordt winny gebruikt in cut cycle's, terwijl ook winny only kuurtjes hier voorkomen voor de massa?
thnx
Winny wordt weleens in massakuurtjes op het einde gebruikt om wat harder uit je kuur te komen. Het aromatiseert niet en is vrij androgeen, vandaar deze eigenschap en vandaar dat het vaak in cutkuurtjes zit :)

ArieWillem zei:
Gynorisico loop je enigszins met tren maar als je die nolva achter de hand houdt is er niets aan de hand! :)

Ik had juist gelezen dat vit b6, bromocriptine en drostinex daarvoor wel werken en nolva maar beperkt. Zou te maken hebben met progesteron en een verhoogde prolactine spiegel.

ariewillem en testo

tankx voor jullie reacties.
Volgens mij hebben julliemij niet goed begrepen. Het eerst kuurschema had ik hier van dbb gehaald. Ik wil deze graag iets aanpassen. Wat ik in gedachte had is:

week 1t/m8 500 mg test enthanate
week 1t/m6 winny 50 mg om de dag
week 1 t/m10 proviron 50 mg elke dag
week 10 t/m 13 Nakuur 20 mg nolvadex elke dag

Dat is geen 100 mg prop waar jullie het over hebben maar 500 mg enth.:D dat is langwerkend. En ik heb het ook niet over elke dag winny zetten maar om de dag.
Wat vinden jullie hiervan?

Mvg Ramon

ik persoonlijk zou de winny laten lopen van week 5-10, kun je moi daarna meteen beginnen aan nakuur, zeker in combi met proviron kom je er lekker hard uit.
ga je nog hcg invoegen?
overweeg evt om een oral, korte ester of een fl te doen, anders duurt t wel ff voordat er actie komt. een leuk idee zou zijn om de eerste 6 weken tren act toe te voegen, valt tren weg komt winny in de plaats.

weleens winny gezet btw?

Ariewillem:
Winstrol heeft als DHT zijnde de bijwerking dat het haaruitval kan veroorzaken. Nolva en proviron hebben weinig bijwerkingen (al is Proviron ook een lichte DHT!)

bedankt voor je reactie. Zou je mij misschien uit kunnen leggen wat precies DHT werking inhoud? En hou kan ik dit tegengaan? Met welke producten?
Ik zou niet graag haaruitval willen.

MmS zei:
Ik had juist gelezen dat vit b6, bromocriptine en drostinex daarvoor wel werken en nolva maar beperkt. Zou te maken hebben met progesteron en een verhoogde prolactine spiegel.

tankx voor de reactie. bromocriptine en drostinex. Wat is dat precies? En wat doet het?

Mvg Ramon

dennis999 zei:
ik persoonlijk zou de winny laten lopen van week 5-10, kun je moi daarna meteen beginnen aan nakuur, zeker in combi met proviron kom je er lekker hard uit.
QUOTE]
Snap je punt met harder uit de kuur komen. maar 1-6 kan gezien worden als kickstart die mis je nu dan namelijk. Ben zelf hier namelijk ook nog over aan het twijfelen vandaar dat ik je verdere mening wil..grts
Edit
mijn kuur zal ook 500mg test worden met winny of dbol kickstart of winny eindige daar ben ik nog niet over uit..grts

ik zou dbol week 1 tm 6 , 30 mg per dag erbij doen.

dennis999 zei:
ga je nog hcg invoegen?
overweeg evt om een oral, korte ester of een fl te doen, anders duurt t wel ff voordat er actie komt. een leuk idee zou zijn om de eerste 6 weken tren act toe te voegen, valt tren weg komt winny in de plaats.
weleens winny gezet btw?

Ik heb nog nooit winny gezet. Het is minder goed voor de gewrichten daarom wil ik er glucosamine bij slikken. Dat schijnt aardig goed te werken.
Met watvoor naald raad je me aan?
Test ent doe ik met 0,8 bij 38 mm. Winstrol zou ik graag met een wat kleindere naald zetten omdat dat om de dag moet.

Terug
Naar boven