MuscleMeat

Cutting cycle 1

originele zambon's schijn je met slin-naaldjes te kunnen zetten. ik heb met 0,8x40 een paar keer gezet in bil, o,6x25 zou ik evt gebruiken om in je benen te zetten.
winny zetten doet wel flink pijn, soms zoveel dat normaal functioneren er door wordt gehinderd. zou er eens goed overnadenken voordat je inkopen gaat doen ;)

Kan je niet anders week 1t/m6 elke dag 30mg winny tabs gebruiken plaats van winny spuit!

ramonpieres zei:
Ariewillem:
Winstrol heeft als DHT zijnde de bijwerking dat het haaruitval kan veroorzaken. Nolva en proviron hebben weinig bijwerkingen (al is Proviron ook een lichte DHT!)
bedankt voor je reactie. Zou je mij misschien uit kunnen leggen wat precies DHT werking inhoud? En hou kan ik dit tegengaan? Met welke producten?
Ik zou niet graag haaruitval willen.

Propecia oa.

zorg gewoon dat je voeding goed in mekaar zit, weinig zoutinname en goed wat cardio en je kan met 500 test en wat winny een hele mooie kuur maken, zeker als het je eerste is.

hardgainers zei:
dit middel gaat alleen de omzetting van testosteron naar dht tegen. en stromba is een dht , dus zal het niet helpen

Bedankt voor je correctie :)
Weer wat geleerd, ik dacht dat het nl gewoon tegen haaruitval was.

• Topic Starter Topic Starter
Als winstrol een dht is dan zal dit haaruitval veroorzaken. Wat kan hiertegen gedaan worden?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven