- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suat zei:Mijn cuttingcycle zal bestaan uit:
wk 1-10 500mg test e
wk 1-10 400mg tren e
wk 1-10 50mg proviron
wk 1-11 50mcg t3
wijzigingen onder voorbehoud![]()
RobertHosper zei:hoe je met deze cycle veel vocht vast, en gaat je vet% ook drastisch omlaag, suat?waarom T-3?

Suat zei:de vocht die ik met de test e zal ophouden ga ik met proviron tegen, lijkt mij wel voldoende denk ik zelf. de t3 neem ik om mijn stofwisseling te versnellen eigenlijk...maar blijkbaar ben ik niet up to date met rond het t3 gebeuren??
met cardio dagen erbij zou ik toch goed in vet% moeten zakken met deze combi.
Heb ik iets gemist, heren??![]()

RobertHosper zei:hmmm..sja, ik zou om het vet% te doen dalen an de clen gaan en tevens om je massa te behouden voor zo ver mogelijk...gevaar is natuurlijk dat ik vorig jaar trombose heb gehad..dus roids EN clen is niet voor mij de ideale combinatie
Ik meende dat T-3 wel de stofwisseling versnelt maar je ook aan massa gaat vreten![]()
RobertHosper zei:cardio zit nu op 5-6x per week 40 minuten...hoop dan niet dat dat averrechts werkt met me kuur![]()

bas123 zei:Uhm.. waarom zoveel cardio... als je clen kan gebruiken.. en als je kuurt waarom zoveel cardio![]()
aangezien ik vorig jaar trombose heb opgelopen, ben ik nu 3x zo voorzichtig met clen EN roids
Natuurlijk zal ik dan niet 5-6dagen per week 40-45minuten cardioën, maar aangezien ik endo-meso ben, moet er wel gecardio'd worden