XXL Nutrition

Cutting cycle's

Mooi overzichtje:thumbup:

Heb 't nog niet helemaal doorgekeken, maar is IMO wel een sticky waard.

goeie shit..
test+tren+winny/ana/amasteron is altijd goeie shit..

Mijn cuttingcycle zal bestaan uit:

wk 1-10 500mg test e
wk 1-10 400mg tren e
wk 1-10 50mg proviron
wk 1-11 50mcg t3

wijzigingen onder voorbehoud :D

Suat zei:
Mijn cuttingcycle zal bestaan uit:

wk 1-10 500mg test e
wk 1-10 400mg tren e
wk 1-10 50mg proviron
wk 1-11 50mcg t3

wijzigingen onder voorbehoud :D

hoe je met deze cycle veel vocht vast, en gaat je vet% ook drastisch omlaag, suat?waarom T-3?

T3 is overrated....ik zou het alleen gebruiken als je er ook hgh bij zet,Suat.

RobertHosper zei:
hoe je met deze cycle veel vocht vast, en gaat je vet% ook drastisch omlaag, suat?waarom T-3?

de vocht die ik met de test e zal ophouden ga ik met proviron tegen, lijkt mij wel voldoende denk ik zelf. de t3 neem ik om mijn stofwisseling te versnellen eigenlijk...maar blijkbaar ben ik niet up to date met rond het t3 gebeuren??

met cardio dagen erbij zou ik toch goed in vet% moeten zakken met deze combi.

Heb ik iets gemist, heren?? :(

Suat zei:
de vocht die ik met de test e zal ophouden ga ik met proviron tegen, lijkt mij wel voldoende denk ik zelf. de t3 neem ik om mijn stofwisseling te versnellen eigenlijk...maar blijkbaar ben ik niet up to date met rond het t3 gebeuren??

met cardio dagen erbij zou ik toch goed in vet% moeten zakken met deze combi.

Heb ik iets gemist, heren?? :(

hmmm..sja, ik zou om het vet% te doen dalen an de clen gaan en tevens om je massa te behouden voor zo ver mogelijk...gevaar is natuurlijk dat ik vorig jaar trombose heb gehad..dus roids EN clen is niet voor mij de ideale combinatie:(

Ik meende dat T-3 wel de stofwisseling versnelt maar je ook aan massa gaat vreten:(

RobertHosper zei:
hmmm..sja, ik zou om het vet% te doen dalen an de clen gaan en tevens om je massa te behouden voor zo ver mogelijk...gevaar is natuurlijk dat ik vorig jaar trombose heb gehad..dus roids EN clen is niet voor mij de ideale combinatie:(

Ik meende dat T-3 wel de stofwisseling versnelt maar je ook aan massa gaat vreten:(

t3 zonder gebruik van a.s. zorgt voor spierafbraak idd. anders niet. het is ook relatief veilig in gebruik.

t3 in lage dosering is eerder anabool dan katabool..maar idad in hoge dosering moet je er wel een roid naast zetten....ik vind t3 zeer zeker niet overrated...

bas123 zei:
Uhm.. waarom zoveel cardio... als je clen kan gebruiken.. en als je kuurt waarom zoveel cardio :eek:

ik zit nu al aan de clen gab:Daangezien ik vorig jaar trombose heb opgelopen, ben ik nu 3x zo voorzichtig met clen EN roids:D

Dit gaat me allereerste cuttingskuur worden, ik heb alleen maar ervaring met massakuurtjes waar het % bij oploopt:) Natuurlijk zal ik dan niet 5-6dagen per week 40-45minuten cardioën, maar aangezien ik endo-meso ben, moet er wel gecardio'd worden:)

Zitten jullie qua dosering dan hoger, gelijk of lager met een vergelijkbare massa cycle?

• Topic Starter Topic Starter
DAt verschilt met de middelen die je neemt. Van primo moet je minimaal eigenlijk wel 500 MG pakken bijv.

fijne post!
Sticky waardig

Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky Sticky !!!:D

geen sticky?:(

Terug
Naar boven