AndroidHealthClinic

cuttingskuur

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
Hallo allemaal..

Na het 1 en ander te hebben gebrainstormd en mijn andere kuurvoorstel tog maar te laten voor wat het is heb ik besloten tog maar te gaan cutten.

Dit zal natuurlijk enige tijd in beslag nemen maar ik was wel van plan er een cuttingskuur bij te gaan zetten.

nu zit ik te denken aan de volgende kuur;

week 1/tm6 test.prop 100mg e.o.d (Virormone)
week 1t/m6 winny 50mg e.o.d (Golden Gear)
week 1t/m6 tren acethaat 100mg e.o.d (merk weet ik nog niet)

Ik zal ook zorgen dat ik nolva en HCG bij de hand heb
de nakuur is nu even niet van belang dat komt later wel.

Ik wil sowieso test prop in de kuur nemen alleen nu zit ik te twijfelen om of alle 3 de middelen te nemen of test.prop met winny of test.prop met tren.

Nou mensen geef je mening;)

Groeten M.

Infinity zei:
Hallo allemaal..

Na het 1 en ander te hebben gebrainstormd en mijn andere kuurvoorstel tog maar te laten voor wat het is heb ik besloten tog maar te gaan cutten.

Dit zal natuurlijk enige tijd in beslag nemen maar ik was wel van plan er een cuttingskuur bij te gaan zetten.

nu zit ik te denken aan de volgende kuur;

week 1/tm6 test.prop 100mg e.o.d (Virormone)
week 1t/m6 winny 50mg e.o.d (Golden Gear)
week 1t/m6 tren acethaat 100mg e.o.d (merk weet ik nog niet)

Ik zal ook zorgen dat ik nolva en HCG bij de hand heb
de nakuur is nu even niet van belang dat komt later wel.

Ik wil sowieso test prop in de kuur nemen alleen nu zit ik te twijfelen om of alle 3 de middelen te nemen of test.prop met winny of test.prop met tren.

Nou mensen geef je mening;)

Groeten M.

Je hebt genoeg massa, mijn mening ga voor optie 1, alle drie de middelen,
gezien jouw status ben ik zeker van mening dat je hiermee hele goeie resultaten zult boeken.
Alleen wel heel goed op je dieet letten;)

• Topic Starter Topic Starter
hitman zei:
Je hebt genoeg massa, mijn mening ga voor optie 1, alle drie de middelen,
gezien jouw status ben ik zeker van mening dat je hiermee hele goeie resultaten zult boeken.
Alleen wel heel goed op je dieet letten;)

Ben ook nie van plan gelijk te gaan beginnen hoor alleen ff goed aan het voorbereiden.
En jah of ik massa genoeg heb weet ik nie want als ik naar men trainingsmaatje kijk dan val ik in het niets met de massa haha.
Je weet wel over wie ik het heb.;)
Zal eerst weer eens o.a wat cardio gaan toevoegen want dat is ook al weer veel te lang geleden:)

niemand verder?

denk dat tren en prop afdoende zijn, evt ed zetten?

heb de 3tal combo gedaan, in de laatste 3wkn van mijn kuur. Je gaat er op als een speer. Dus ik raad het je wel aan.

Succes!

Suat zei:
heb de 3tal combo gedaan, in de laatste 3wkn van mijn kuur. Je gaat er op als een speer. Dus ik raad het je wel aan.

Succes!

dan moet het wel goedkomen met 6 weken;)

dennis999 zei:
denk dat tren en prop afdoende zijn, evt ed zetten?

Nee ik hou het lekker om de dag anders loop ik met 700mg test en 700 mg tren in men lichaam en aangezien ik nog geen noemenswaardig kuurverleden heb lijkt me dit nie verstandig:)

Denk dat je het t beste kan laten bij Test.prop en Tren.ace.
De toegevoegde waarde van Winstrol in deze kuur lijkt me zeer klein aangezien de Tren al zeer androgeen is.
IMO is de Winstrol in deze kuur alleen maar een extra aanslag op je lijf,vind ik zelf toch ook belangrijk om in je achterhoofd te houden.
Maar dat dat moet ieder uiteraard voor zichzelf weten.

En als het een cuttingskuur wordt neem ik aan dat je gelijktijdig met de nakuur start met inname van clen?

Iig, veel succes ermeej!

Terug
Naar boven