Fitness Seller

cuttingskuur

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
450
He BB'ers,

Ben van plan binnenkort een kuur samen te stellen om droger te worden en mijn BF% te laten dalen.
Onderstaande heb ik gedachten, maar ben er nog niet helemaal uit.
Suggesties zijn welkom.

wk1-8 100mg test prop eod
wk1-8 600mg boldenone
wk1-6 50mg winstrol eod
wk6-8 50mg masteron ed

Nakuur zal bestaan uit: nolva en misschien nog clomid (ben ik nog niet helemaal over uit)
Hcg heb ik ook achter de hand indien nodig.
Vinden jullie 2 weken masteron te kort, zoja waarom en wat zouden jullie eventueel anders doen.
Vanzelfsprekend wordt mijn dieet hierop aangepast.
Ervaring wijst uit dat ik heel gauw vet verbrand, dus tegen de tijd dat ik aan mijn masteron begin zal ik hopelijk tussen de 7 en 8 procent BF zitten.

Graag jullie onderbouwde commentaar aub, thanks

Huidige stats;
1.81mtr
101kg
11% BF

Masteron is te weining. Zou 100 MG eod doen

Waarom geen test enanthaat, als je toch 8 weken gaat?

Het kan allemaal veel makkelijker.

Pak gewoon Test Enanth en verlaag de dosis ongeveer 20 procent tov de Propi. Maak de kuur minstens 10 weken (zeker als je het langlopende Boldenone gebruikt).
Neem een anti-e (arimidex, aromasin of femara tegen de oestrogenen (vocht etc). Doseer matig bijv 0,5mg EOD Ari of 0,25mg Femara EOD
Winstrol en Masteron is dubbelop. Hebben praktisch dezelfde werking. Dus kun je er 1 van weglaten.

Succes

hitman zei:
He BB'ers,

Ben van plan binnenkort een kuur samen te stellen om droger te worden en mijn BF% te laten dalen.
Onderstaande heb ik gedachten, maar ben er nog niet helemaal uit.
Suggesties zijn welkom.

wk1-8 100mg test prop eod
wk1-8 600mg boldenone
wk1-6 50mg winstrol eod
wk6-8 50mg masteron ed

Nakuur zal bestaan uit: nolva en misschien nog clomid (ben ik nog niet helemaal over uit)
Hcg heb ik ook achter de hand indien nodig.
Vinden jullie 2 weken masteron te kort, zoja waarom en wat zouden jullie eventueel anders doen.
Vanzelfsprekend wordt mijn dieet hierop aangepast.
Ervaring wijst uit dat ik heel gauw vet verbrand, dus tegen de tijd dat ik aan mijn masteron begin zal ik hopelijk tussen de 7 en 8 procent BF zitten.

Graag jullie onderbouwde commentaar aub, thanks

Huidige stats;
1.81mtr
101kg
11% BF

Maar aangezien hij test prop eod zet lijkt me 100 MG eod makkelijker te combineren dan 50 MG ED. Heb je tenminste steeds dagje niks.

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Het kan allemaal veel makkelijker.

Pak gewoon Test Enanth en verlaag de dosis ongeveer 20 procent tov de Propi. Maak de kuur minstens 10 weken (zeker als je het langlopende Boldenone gebruikt).
Neem een anti-e (arimidex, aromasin of femara tegen de oestrogenen (vocht etc). Doseer matig bijv 0,5mg EOD Ari of 0,25mg Femara EOD
Winstrol en Masteron is dubbelop. Hebben praktisch dezelfde werking. Dus kun je er 1 van weglaten.

Succes

Voor een anti-e heb ik eventueel ook liquidex achter de hand.
Als ik op het einde zit met winstrol, wil ik juist met masteron mijn kuur afronden om er nog iets harder en droger uit te komen.
Maar voldoet 2 weken masteron hieraan of vindt je dit te kort.

Terug
Naar boven