Fitness Seller

Cuttingskuurtje

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik begin aankomende Zaterdag met een korte cuttingskuur.

Ik denk aan het volgende:

week 1-6: 100 mg tren eod, winstrol 40 mg ed,

Tijdens de kuur clen 2 dgn op, 2 dgn af (0.02-0.1 mg)

Lichte nakuur met nolva.....

Tijdens de kuur ga ik zeer laag in de KH's zitten. Zal mn voedingsschema hieromtrent in de juiste sectie plaatsen.

suc6 bro !
doe voorzichtig met je lever he!, ik meen mij te herrinderre dat tren ook vrij giftig is
groetjes

• Topic Starter Topic Starter
Thnxs bro.....

Tren is zwaar voor je nieren , dat zal je wel aan je zeik zien.
Gewoon zo veel mogenlijk water blijven drinken per dag.

Ik benieuwd naar je resultaten. Wat Clen betreft zou ik het volgende artikel eens lezen. 2 on 2 off schijnt achterhaald te zijn. Deze link is daar een voorbeeld van. http://www.steroids.com/Clenbuterol.htm

Leviathan zei:
Ik begin aankomende Zaterdag met een korte cuttingskuur.

Ik denk aan het volgende:

week 1-6: 100 mg tren eod, winstrol 40 mg ed,

Tijdens de kuur clen 2 dgn op, 2 dgn af (0.02-0.1 mg)

Lichte nakuur met nolva.....

Tijdens de kuur ga ik zeer laag in de KH's zitten. Zal mn voedingsschema hieromtrent in de juiste sectie plaatsen.

Klinkt goed maar hou idd je vochtinname in de gaten!

Je kan eventueel nog overwegen om in week 5 -7 500IU HCG te zetten.

Elmo zei:
Ik benieuwd naar je resultaten. Wat Clen betreft zou ik het volgende artikel eens lezen. 2 on 2 off schijnt achterhaald te zijn. Deze link is daar een voorbeeld van. http://www.steroids.com/Clenbuterol.htm

Bestaan veel theorien over. Reden waarom ik voor 2 days on, 2 days off ga, is de halfwaardetijd. Wanneer je gedurende een week dagelijks clen slikt zul je al gauw gewend raken. Je zit met een HW tijd van zo'n 72 uur, dus al met al heb je continu clen in je bloed.

Gaat me ook hoofdzakelijk om de lichaamstemp. wat te doen stijgen zodat mn lichaam in rust ook extra gaat verbranden. En natuurlijk de anti katabole werking maar dat is met oog op de aas niet zo van belang.

Resterende van de verbranding doe ik dmv cardio (2 uur/week)

Ik probeer btw zon 3-4 ltr water/dag te drinken. Ik werk alleen in een laboratorium dus met (drink)waterflessen gaan sjouwen mag eigenlijk niet. Dan maar wat vaker naar de wc of de kraan :)

doe met je mee hahahahha is ook al bijna tijd voor mijn cutting kuur en ben als het goed is voor oud en nieuw klaar
ben echt benieuwt naar je voedings schema en je resultaten :D

Ik heb erover nagedacht, ik ben dan precies in de 2e week van December klaar. Plak er dan nog een heel lichte nakuur achter aan, en ben ik precies voor de feestdagen klaar. Dan ga ik wel weer wat alcoholische versnaperingen drinken met Kerst en Oud n Nieuw. ;) :D

hardgainers zei:
volgens mij is tren vooral giftig voor de nieren, dus veeeeeeeeeeel drinken

idd eerder je nieren dan je lever. Hoewel ik van velen andere forums hoor (zogenaamde stukjes van goeroe's) dat het voor de nieren ook erg meevalt. weet zo even uit mijn hoofd even niet meer waardoor de nierbelastig wel door kwam, maar veel water drinken kan nooit kwaad in een cuttingskuurtje :)

levi, succes kerel :thumb:

Terug
Naar boven