Fitness Seller

D-Blade LOG

• Topic Starter Topic Starter
Jup uiteraard scheeld dat maar wat ik al zei iedereen die aan een keurtje begint let extra op zijn voeding omdat je gewoon veel meer resultaat kan boeken dankzij de anabolische staat van je lichaam. Ik heb het idee dat ik niks hoef in te leveren. Ben nu zelfs volledig gestopt met de mammoth omdat ik het idee had dat ik na het stoppen van de blades er toch meer vet mee ging pakken. Blijf hoog in mijn eiwitten zitten en hoop dan rustig aan een paar procentjes te verliezen om zo op een rendabel punt (voor het oog) stabiel te blijven van de zomer. Voor aankomende winter heb ik dan nog een lading 1-AD staan die gezien de houdbaarheid dan echt gebruikt moet gaan worden :P

ik hebt juist eens de blades opgezocht op ergo. en er blijken gewoon aas in te zitten.

doe je een nakuur ook ?

jah ik ben bezit met een pct (dit heb ik ook vermeld in het topic!).

Er zit volgens de fabrikant gewoon dianabol in zonder de 17a-methyl binding. Om deze reden is het een stuk minder schadelijk voor de lever. Om toch een goede opname te bewerkstellen (zonder dat de lever alles vernietigd) hebben ze blades gemaakt. Het schijnt zo direct in je bloed te komen en daardoor minder vaak je lever te passeren.

Tevens kan ik niks vinden op ergo?? wel over de andere producten van hun, maar niks over de d-blades.

UPDATE

ondertusse 12 dagen verder sinds ik mijn laatste blade nam. weeg nu 89kg. Dat is 3kg minder als op mijn zwaarste dag. Wel ben ik flink aan de schijt door de crea (heb ik altijd in het begin :() wat ook zkr een kilotje gewicht scheeld. Zeg voor het gemak dus 2kg mass kwijt. Hou er dan nog is rekening mee dat je van de Dianabol een hoop vocht vast houd en je kan BIJNA zeggen dat je niks kwijt ben aan spiermassa. Ook de spiegel geeft dit weer :D

Al met al zie ik er nu dus beter uit als ooit tevoren. Nog een klein beetje zakken in mijn vet en ik ben voor deze zomer tevreden!! Kr8 blijft toenemen ondanks mijn ligte cut toch toenemen. Al met al ben ik dus erg tevreden over mijn ervaring met de blades.

Mochten er nog vragen zijn (welke niet op d-blade.com te vinden zijn!!) hoor ik het graag en anders laat ik hierbij het log wat het geweest is. Hopelijk hebben jullie er nuttige informatie uit kunnen halen.

Sport Wonder

leuke log om te lezen kerel! toch goed dat je er aan begonnen bent dus:thumbs:

al een volgend kuurtje in de planning of toch maar niet?:D

Ik heb nog 1-AD liggen welke aankomende winter denk ik erdoorheen gaat. Ook heb ik nog 1 voorraad blades liggen... Mijn 1-ad is alleen in mijn ogen te veel voor 1 keur en te weinig voor 2. Ga dus ff research verrichten voor die tijd of ik het niet leuk in 2en kan verdelen en dan ondersteunen met de blades.

Gewicht is trouwens nog steeds een goede 89kg en daar komt bij dat ik toch zkr wel iets droger begin te ogen.

Verkrijgbaar in Duitsland?

Aangezien D-blade een Duits product is, is het dan toevallig ook verkrijgbaar in Duitsland? Aangezien ik niet zo ver vd Duitse grens woon... .

D-Blade.com

en hoe gaat het verder????!
jammer zonder fotos maar ja....
hoe gaat het met nakuur?!!

Deze week niet gewogen maar ik zie er nu echt op mijn best uit voor mijn doen (vergeleken met mijn voorgaande jaren). Kr8 blijft voorzichtig toenemen! Ik ben en blijf dus zeer tevreden. Nakuur is sinds 3 dagen gestopt, zit alleen nog aan de crea en shakes dus.

hoelang duurde je nakuur? maar hoeveel kilo heb je nou gepakt? want ik ken je af en toe niet meer volgen...4/5 kg?

hoelang duurde je nakuur? maar hoeveel kilo heb je nou gepakt? want ik ken je af en toe niet meer volgen...4/5 kg?

3 a 4 weken uit mijn hoofd, heb het schema niet meer bij de hand. Heb er zkr een kilo of 4/5 vastgehouden ja en dat terwijl ik nu heel voorzichtig in het vet aan het dalen ben!

je houdt je massa nu nog vast dus? mooi man :D

Voor diegene die het interessant vinden. Op de eerste dag dat ik stopte (Dus bijv zondag innamen, ma = dan eerste stopdag voor alle duidelijkheid) is mijn bloed geprikt als controle. oa zaten daar de functies van mijn lever, nieren etc bij. Deze waren toen allemaal in orde. Enige waar ik dus blijkbaar last van heb gehad is de bloeddruk en het vocht dat je tijdens de kuur vasthouden. Maar dit zijn bekende bijwerkingen en van tijdelijke aard :)

Tja Geheim van de smit ;)

Was wel maar eenmalig helaas :P

haha tja dat is natuurlijk ideaal..;)

Terug
Naar boven