AndroidHealthClinic

D-Blade LOG

pff ik heb zon oud k*tding met een wijzer :( ene dag geeft 2/3 kilo minder aan dan dag ervoor

Wil er zelf eentje gaan kopen kan ik mezelf ook is op nuchtere maag wegen. Weet alleen niet welk merk/model vertrouwbaar is??

ik heb er zelf 1 van inventum van 30 euro, opzich best betrouwbaar omdat hij hetzelfde aangeeft als op de sportschool en die heeft een "dure". de vetmeter erop klopt alleen niet.

• Topic Starter Topic Starter
PFF wat een training... vanavond stonden mijn poten op het programma en dat heb ik mogen weten ook. Kr8 was niet meer als vorige week maar dit duid ik toe aan mijn slechte n8rust afgelopen week en het feit dat ik zelf natuurlijk ook een stuk zwaarder ben gaan wegen sinds de mammoth erbij is gekomen. Afgelopen woensdag borst biceps getraind welke beide zkr niet verkeerd gingen. Ga nu eventjes lkkr op mijn bed 2 afl. x-files kijken en daarna slapen. Alleen het naar boven lopen zojuist was al zwaar :o

Wat betreft de weegschaal kwestie, zal binnenkort eventjes op inet zoeken. google is your friend was het toch??? ;)

yyiiipppp!!

update

Gister borst biceps gedaan. Mijn kr8 is nu beduidend omhoog aan het gaan. Ik ben ervan overtuigd dat D-Blade extra potentie geeft aan je groei maar ook dat de 1000kcals die mammoth mij nu iedere dag extra geven hierin een rol speeld.

Laatst op een betrouwbare weegschaal gestaan (welke voorheen altijd evenveel aangaf als die op de fitness (voordat hij het begaf...)) en ik kwam toen uit op een goede 90kg.

Donderdag raken mijn blades op en het is dan ook tijd om vrijdag te starten met 6oxo, creatine en nog een anti oestrogeen, eventjes de naam van kwijt :$

Beetje jmmr dat er zo weinig reacties zijn want krijg soms het idee de log voor mezelf te houden maar goed zal hem nu afmaken ook.

Traingen gaat erg lkkr. De extreme groei is er onderhand wel uit maar het blijft gestaagt vooruit gaan. Nadeel is wel dat ik mijn broeken niet meer begin te passen :rolleyes:

Tevens ben ik er8er gekomen dat mijn voorraad niet vandaag maar zondag op gaat. Er waren een aantal blades blijven hangen omdat het zakje waarin ze zitten statisch was.

hey man die log was intressant! Heb deze dagelijks nagekeken!
Kun je anders keer stats geven voor en na?

UPDATE
Gister met mijn PCT. 6OXO en nog wat tribulan van een gozer die het niet meer hoefde (gratis is altijd leuk ;)). Ben benieuwd hoe het zich gaat keren. Ik hoop dat ik nog wel een enkele kilo verlies (aan iets wat vocht blijkt te zijn ipv vet).

Vanavond fitnessen en dan moeten de blades gezien hun korte halveringstijd toch echt wel aan hun eind komen. Wel ben ik weer begonnen met creatine (kre-alkalyn welke dus meteen werken) waardoor ik misschien nog wel sterker word ook.

Verder van 2 mammoth shakies gezakt naar 1. Moeten weer voorzichtig aan de zomer gaan denken ;)

Ik post later deze week hoe het met mijn kr8 gaat.

Vind je die blades nu hun geld waard ?

voor 177 euro heb je 3 packs. Dan is het aantrekkelijk. Per 1 pack is wel wat aan de dure kant denk maar dan weet ik ook niet de prijzen van bijv havoc etc uit mijn hoofd.

Is wel redelijk prijzig.
3 Potjes Havoc heb je voor 110 euro bij bb.com

Mijne maat is er op 3 weken al 3 kilo zwaarder van en heeft niks van neveneffecten. Enkel bij het te laat innemen last om in slaap te geraken.
Hij gaat er nog 1 week op 40mg erbij doen.

Tegen de winter ga ik er toch ook voor, misschien in combinatie met 3AD.

Nette resultaten. Moet me nog eventjes goed verdiepen in de havoc materie. vind 3 a 4 weken namelijk wel kort maar ik geloof dat er ook andere methodes mogelijk waren. Eventjes de tijd zien te vinden dus (en dat is diep zoeken :()

Ik zit nu tegen de 92kg aan. Tot zo ver geen achteruitgang in kracht kunnen waarnemen. Eerder vooruitgang zelfs :D (kre-alkalyn!!). Ook heb ik al het idee dat mijn zaakje weer wat meer potenter word. Het moet niet te erg worden want dan kan ik al die vrouwtjes in korte rokjes van het weekend niet aan :titty:

dus je bent 8 kilo aangekomen best wel veel toch ?

in zijn eerste bericht van dit log zet hij dat hij 84 kg woog en nu 92 kilo dus dat is 8 kilo

Ik ben idd een goede 7 a 8kg zwaarder. Hou er wel rekening mee dat dit mijn eerste ervaring was met een ph. Voor de rest zeer goed op mijn vrete gelet etc. Maarja aan de andere kant dat doe je altijd bij je keurtje(s). Maar DBOL stond zoizo altijd al bekend om zijn groffe gains en het blijkt dus waar te zijn. moet nu weer naar het werk dus kan niet zo uitgebreid reageren srry.

Is wel redelijk prijzig.
3 Potjes Havoc heb je voor 110 euro bij bb.com

Mijne maat is er op 3 weken al 3 kilo zwaarder van en heeft niks van neveneffecten. Enkel bij het te laat innemen last om in slaap te geraken.
Hij gaat er nog 1 week op 40mg erbij doen.

Tegen de winter ga ik er toch ook voor, misschien in combinatie met 3AD.

word dat niet ingehouden door de douane aangezien het hier illegaal is.

8 kilo is echt netjes man! zoals je aangeeft ging t sinds de mamoth erbij kwam een stuk sneller dus of t meerendeel te wijten is aan enkel de d-blade? maar goed result is result, winst is winst! misschien dat t feit dat je niet vetter werd de doorslag gaf!

hoe dan ook benieuwd wat je ervan overhoud kerel!

Terug
Naar boven