Fitness Seller

d-boll en last

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
wat zijn jullie doseringen dan hier allemaal van dboll in jullie kuur ?

Ik neem 50 mg per dag,ik weet dat het veel is,ma ik weeg 110 kg dus kan wel wat gebruiken.Ik eet nu 500 gr proteinen oper dag en zit op 4400 call

Ik neem 30 mg per dag, 6 weken lang. Ik zit nu in mijn tweede week.

Dat van die nieren zou best eens kunnen? Ik las laatst een thread door op anabolicreview, en toen had zo' gast er ook over. Een aantal andere amerikanen vertelden toen dat je dan veeeeel water moet gaan drinken omdat dboll zo toxisch is.
Waardoor je waarschijnlijk die steken in je onderrug hebt.

• Topic Starter Topic Starter
BBwannabe zei:
Ik neem 30 mg per dag, 6 weken lang. Ik zit nu in mijn tweede week.

Dat van die nieren zou best eens kunnen? Ik las laatst een thread door op anabolicreview, en toen had zo' gast er ook over. Een aantal andere amerikanen vertelden toen dat je dan veeeeel water moet gaan drinken omdat dboll zo toxisch is.
Waardoor je waarschijnlijk die steken in je onderrug hebt.

En merk je er el iets van qua kracht,ben je al bijgekomen

Ik ben in 2 weken 5 KG aangekomen, qua kracht ga ik goed vooruit.
Ik gebruikte eerst naposim dboll (de eerste twee weken), mijn leverancier zou de rest van de napo's me later toesturen. Maar hij kon niet meer aan komen, dus heb ik maar British dispensary van hem gekocht, en die zijn helaas zo fake al het maar kan. Ik heb ze laten testen in zwavelzuur door iemand die in een lab werkt. Ze zien er ook fake uit, het logo is er enorm lelijk ingedrukt.
Maandag begin ik met C&K Dboll.

Terug
Naar boven