AndroidHealthClinic

D.D.`s Test & Tren kuur (tboll)

• Topic Starter Topic Starter
vraagje.. is het normaal dat ik de eerste dagen na de injecties een algeheel gevoel van malaise heb?

D.D. zei:
vraagje.. is het normaal dat ik de eerste dagen na de injecties een algeheel gevoel van malaise heb?

Waarom start je geen topic? Houden we gelijk Suat's zijn log beetje overzichtelijk vind je niet?

Groet Jugger

gast.. look again.. tis mijn topic/log

:o

De t*ring! Schaam me dood..sorry bro! :p

Groet Hans Anders

ik ga nog steeds lekker... meer kracht, meer gewicht verplaatsen dus, sharper look en de spiegel laat datgene zien waarnaar ik op zoek ben.

Echter, echt 1 of 2 dagen na de injecties voel ik me 1 dag bijzonder slap en bijna grieperig.. gelukkig daarna is het gelijk weer vlammen!!!!

gaat goed zo precies, merk je echt de tren werken?

D.D. zei:
Echter, echt 1 of 2 dagen na de injecties voel ik me 1 dag bijzonder slap en bijna grieperig.. gelukkig daarna is het gelijk weer vlammen!!!!

Ik ben nu ook bezig met een tren test kuur (4de week) en ik voel me ook grieperig en slap een dag na die injecties, in de tweede week was het erger het is nu wa beter, komt volgens mij door de tren.

anyways jij bent goed bezig zo te zien doe zo voort!

greetz
Br0

gasten,

ff korte update... het gaat suppa!!!
kracht enorm vooruit, zie er scherp en groot uit, zonder vocht (Femara)!!!

hallo, ik zit zo eens te kijken maar je kuurschema is het niet een beetje erg veeel 1500 test en 1000 tren !!! frond load begrijp ik maar daarna nog 750 ters en 400 tren enantaat ( langwerkend ) je weegt nog geen 88 kilo dus lichtgewicht ben je en dan zo veel nodig..!!! t*ring nou dan doe je iets echt niet goed!!!! ik zelf ben een bodybuilder van 116 kilo en rond de 9 procent zit ik neem dat nog niet eens aan spullen !!!! ik zou je eetschema eens onder de loep nemen om te beginnen en dan pas naar spullen gaan kijken denk dat als jij uit de kuur gaat je inelkaar pleurt als een gebakkie dat bedoel ik ( het zijn alleen maar de spullen die het hem doen !!!) eten is toch echt het belangrijkste van alles pik...geloof me !!!!!

bodybuilder70 zei:
hallo, ik zit zo eens te kijken maar je kuurschema is het niet een beetje erg veeel 1500 test en 1000 tren !!! frond load begrijp ik maar daarna nog 750 ters en 400 tren enantaat ( langwerkend ) je weegt nog geen 88 kilo dus lichtgewicht ben je en dan zo veel nodig..!!! t*ring nou dan doe je iets echt niet goed!!!! ik zelf ben een bodybuilder van 116 kilo en rond de 9 procent zit ik neem dat nog niet eens aan spullen !!!! ik zou je eetschema eens onder de loep nemen om te beginnen en dan pas naar spullen gaan kijken denk dat als jij uit de kuur gaat je inelkaar pleurt als een gebakkie dat bedoel ik ( het zijn alleen maar de spullen die het hem doen !!!) eten is toch echt het belangrijkste van alles pik...geloof me !!!!!

'bodybuilder70' is een beest!

hoe lang ben je? 2.20 meter?

Updateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Tis inderdaad tijd voor een update...

het gaat nog steeds lekker... nu de tren wat minder gedoseerd zodat ik de paar dagen erna niet last heb van griepverschijnselen.
Trainen gaat ook nog steeds lekker.. ik kom alleeen geen gram aan
(komt misschien ook door de snowboardvakantie waarvan ik net terug ben)

zomerkuur testosterone-e, trenbolone-e

K zou willen beginnen met een kuur testosterone in combinatie met trenbolone, wie kan mij een goed schema geven om te kuren. ik had gedacht aan 500mg test/week en 250mg tren/week. mijn gewicht is 75,6kg ben 1m76, 26jaar. vorig jaar heb ik 8weken deca/sustanon gekuurd maar heeft mij geen bal veranderd.

alle hulp en eravaringen zijn welkom

Terug
Naar boven