AndroidHealthClinic

D.D.`s Test & Tren kuur (tboll)

• Topic Starter Topic Starter
ff voor alle duidelijkheid... ik neem nu zo'n 3 dagen rust tussen de spiergroepen en wil dat terugbrengen naar 2

Vandaag benen getraind.
Gisteren dus rug en triceps en morgen staan schouders en biceps op met menu.

Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan (omdat met rug de biceps ook worden aangesproken en ze dus "slechts" 48 uur rust hebben gehad).

ondanks t feit dat je sneller herste;t zou ik niet te vaak trainen, je kunt jezelf ook voorbij rennen, zogezegd.
alles een keer per 5/6 dagen trainen is genoeg. die dagen dat je traint ga je ook keihard er tegen aan. dropsets alles....
kijk je herstelt sneller maar je kraakbeen/pezen enz moeten t ook allemaal aankunnen. en ook tijdens een kuur kun je overtraind raken geloof me.
geniet van je kuur maar blijf wel rationeel nadenken.

af en toe cardio om je cardio-vasculaire systeem te pushen zich aan te passen aan de massa is een aanrader. afvallen doe je gezien de hoeveelheid as toch niet.

succes gr d

dennis999 zei:
2 dagen rust tussen de spiergroepen? ben benieuwd hoe jij traint...

mijn schema zag er eerst zo uit:

dag 1: rug
dag 2: benen
dag 3: borst, schouders
dag 4: armen
dag 5: cardio
dag 6: rust

dag 1: rug + triceps
dag 2: benen
dag 3: schouders/borst + biceps
dag 4: cardio

en dag vijf pak je dag een enz.

zou als ik jou was de vijfde dag vrij nemen. de zesde dag begin je weer met dag 1 en herhaal je de cycles

dennis999 zei:
zou als ik jou was de vijfde dag vrij nemen. de zesde dag begin je weer met dag 1 en herhaal je de cycles

je hebt gelijk... alhoewel het wel super-verleidelijk is, om door te gaan zonder dag rust...

als je geen rust neemt kom je jezelf echt tegen. onthoud dat je groeit tijdens de rust. begrijp dat als je kuurt je zoveel mogelijk wil trainen, wil ik nl ook. maar is echt niet verstandig

gr d

thx gast.. ik neem je advies ter harte!

D.D. zei:
thx gast.. ik neem je advies ter harte!

Dennis heeft alweer gelijk :)
Het gaat tenslotte om het eindresultaat, probeer je dus in te houden, weet dat het moeilijk is. Maak er het beste van D.D. !!

vandaag benen getrained.. en natuurlijk het weekselijke ritueel: de weegschaal.

Hoewel ik letterlijk de kracht door mijn aders voel vloeien, zwaarder en harder kan trainen, de spiegel me laat zien waarnaar ik op zoek ben en mezelf echt helemaal scheel eet aan van alles en nog wat:

GEEN GEWICHTSTOENAME what so ever!

Ik maak me geen zorgen, maar ga wel morgen ff vetpercentage meten.
Dat moet wel naar beneden gegaan zijn... dus kwalitatieve gains in plaats van vet, vocht en andere troep :D

en vet% gemeten? normaal zou er wel al IETS aan de gang moeten zijn met die hoeveelheden:eek: :D

Beast N°1 zei:
en vet% gemeten? normaal zou er wel al IETS aan de gang moeten zijn met die hoeveelheden:eek: :D

Net ff meting gedaan... mijn vet% was op 13-11 9,1 en VVM 77,3

En NU: 8,1 en een VVM van 79 kg!!!!
YES!!!!!

ga zo door jongen, gaat erg lekker zo te lezen!!

is dit normaal of heb ik gewoon pech met het weer enzo???

- laatste tijd voel ik me soms hangerig
- verhoogde hartslag
- warm, dan weer koud
- pijn in de onderrug

Of is dit toch te wijten aan de hoge doseringen?

Terug
Naar boven