XXL Nutrition

DA Official Sushi Thread!

PrinceVegetta

Ripped Bodybuilder
Waardering
103
Lengte
1m87
Massa
127kg
Beste DBB'ers, RPB'ers en Certified Gangstahs

Its sushi time!

Datum: 7 nov!
Tijd: 2 uur s'middags!
Plaats: Shabu Shabu Den Haag!
Prijs: maaltijd is 16,50, drinks is 2.10 per volgens mij!

Waarom 7 nov?
Volgend weekend kan ik niet en de weekend daarop is het Sterkste krachsporters van Landgraaf dus kan het ook niet!

Waarom Shabu Shabu?
Best sushi joint in the World! lol, ok...in NL!

Waarom middag?
Cheaper, place will be empty= more food, faster=/ win

Waarom Den Haag?
Shabu Shabu in Den Haag is vrij nieuw, alles is netjes, leuk sfeer! Anders moet het Rotterdam zijn, en daar is Shabu Shabu niet zo goed!

Waarom sushi eten als groep!?
Afsluiten van een succesvolle sterkste man seizoen, en gwn gezellig chillen met elkaar! Netwerking van toepassing!

Extra: Ik weet dat de meesten van jullie komen van andere places, dus ik stel voor dat we ook daarna nog iets anders doen met zn allen in Den Haag, film of trainen?!

Eventuele vragen/opmerkingen zijn altijd welkom!!

Deelnemers( die ik vanuit mn hoofd weet):
PV
Choco
Frenkpie
Chreiz
Fawaz
Hyped
Eddine
G-men
Cor-Paul
Spencer
Bodybull
TMOS
Danesh ( die lange konjo die met ons een paar keer is geweest bij RPB)

Als je naam der niet staat, ben ik gwn vergeten of heb je nog steeds geen interesse getoond! als je nog mee wil gaan, post je naam en list will be updated!

Mischien handig ook is om in dit elkaar met elkaar af te spreken voor logistieke problemen, zo kan evnetueel iemand met iemand mee, the more the better!

Uiterste datum voor aanmelding: 5 nov! ivm met bellen en reserveren! die mensen moet voorbereid zijn voor ons! burn the place down!

Laatst bewerkt:
This.........is.............sushiiiiiiiii.

Ben je me vergeten, PV? Wil graag meedoen......

kunnen we niet beter om 2u gaan trainen en om 6u gaan vreten ofzo?

Zondagmiddag zijn er niet zo veel gyms tot laat open he?

• Topic Starter Topic Starter
kan, maar dan wordt de prijs 21,50 volgens mij

Net gekeken online, zondag is het 23.80 euro, doesnt matter hoe laat, dus we kunnen idd gwn eerst trainen en daarna eten! dan stel ik voor om 12 uur bij Simsom te trainen en dan rond 4-5 uur sushi, klinkt goed? Daar trainen is 5 euro

Edit: voor 4 uur is de kost 16,95 pp, dus wel bijna 7 euro goedkoper, maar mij maakt het echt niet uit, wat denken jullie?

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Vp9IT4ygRKY&feature=player_embedded

Laatst bewerkt:
schijf me maar uit...7november ben ik op vakantie zit dan in tenerife... kan hetn iet die week ervoor? :P

maakt mij ook niet uit.

ja dat bedacht ik me net ...evt de 14e anders heb ik pech....simple as that

Meer voor ons!

De 14de kan het eventueel ook, maar kijken wat iedereen dervan vindt, maar dit zal zeker niet de enige keer zijn dat we samen sushi zullen eten hoor! na een keer proeven, wordt het zeker maandelijks hahahaha

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

List updated.

14 kan ik niet

WOOOaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh SUSHIIIIIiiiiii

Ik reserveer deze tafel!
sushi.preview.jpg

nou maar hopen dat ze geen rotte mossel heeft frank!

:roflol:

Terug
Naar boven