PrinceVegetta
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 127kg
Beste DBB'ers, RPB'ers en Certified Gangstahs
Its sushi time!
Datum: 7 nov!
Tijd: 2 uur s'middags!
Plaats: Shabu Shabu Den Haag!
Prijs: maaltijd is 16,50, drinks is 2.10 per volgens mij!
Waarom 7 nov?
Volgend weekend kan ik niet en de weekend daarop is het Sterkste krachsporters van Landgraaf dus kan het ook niet!
Waarom Shabu Shabu?
Best sushi joint in the World! lol, ok...in NL!
Waarom middag?
Cheaper, place will be empty= more food, faster=/ win
Waarom Den Haag?
Shabu Shabu in Den Haag is vrij nieuw, alles is netjes, leuk sfeer! Anders moet het Rotterdam zijn, en daar is Shabu Shabu niet zo goed!
Waarom sushi eten als groep!?
Afsluiten van een succesvolle sterkste man seizoen, en gwn gezellig chillen met elkaar! Netwerking van toepassing!
Extra: Ik weet dat de meesten van jullie komen van andere places, dus ik stel voor dat we ook daarna nog iets anders doen met zn allen in Den Haag, film of trainen?!
Eventuele vragen/opmerkingen zijn altijd welkom!!
Deelnemers( die ik vanuit mn hoofd weet):
PV
Choco
Frenkpie
Chreiz
Fawaz
Hyped
Eddine
G-men
Cor-Paul
Spencer
Bodybull
TMOS
Danesh ( die lange konjo die met ons een paar keer is geweest bij RPB)
Als je naam der niet staat, ben ik gwn vergeten of heb je nog steeds geen interesse getoond! als je nog mee wil gaan, post je naam en list will be updated!
Mischien handig ook is om in dit elkaar met elkaar af te spreken voor logistieke problemen, zo kan evnetueel iemand met iemand mee, the more the better!
Uiterste datum voor aanmelding: 5 nov! ivm met bellen en reserveren! die mensen moet voorbereid zijn voor ons! burn the place down!
Its sushi time!
Datum: 7 nov!
Tijd: 2 uur s'middags!
Plaats: Shabu Shabu Den Haag!
Prijs: maaltijd is 16,50, drinks is 2.10 per volgens mij!
Waarom 7 nov?
Volgend weekend kan ik niet en de weekend daarop is het Sterkste krachsporters van Landgraaf dus kan het ook niet!
Waarom Shabu Shabu?
Best sushi joint in the World! lol, ok...in NL!
Waarom middag?
Cheaper, place will be empty= more food, faster=/ win
Waarom Den Haag?
Shabu Shabu in Den Haag is vrij nieuw, alles is netjes, leuk sfeer! Anders moet het Rotterdam zijn, en daar is Shabu Shabu niet zo goed!
Waarom sushi eten als groep!?
Afsluiten van een succesvolle sterkste man seizoen, en gwn gezellig chillen met elkaar! Netwerking van toepassing!
Extra: Ik weet dat de meesten van jullie komen van andere places, dus ik stel voor dat we ook daarna nog iets anders doen met zn allen in Den Haag, film of trainen?!
Eventuele vragen/opmerkingen zijn altijd welkom!!
Deelnemers( die ik vanuit mn hoofd weet):
PV
Choco
Frenkpie
Chreiz
Fawaz
Hyped
Eddine
G-men
Cor-Paul
Spencer
Bodybull
TMOS
Danesh ( die lange konjo die met ons een paar keer is geweest bij RPB)
Als je naam der niet staat, ben ik gwn vergeten of heb je nog steeds geen interesse getoond! als je nog mee wil gaan, post je naam en list will be updated!
Mischien handig ook is om in dit elkaar met elkaar af te spreken voor logistieke problemen, zo kan evnetueel iemand met iemand mee, the more the better!
Uiterste datum voor aanmelding: 5 nov! ivm met bellen en reserveren! die mensen moet voorbereid zijn voor ons! burn the place down!
Laatst bewerkt: