AndroidHealthClinic

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik deal niet met kleine haters van 75kg :D

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Bodybuilding wil niet zeggen dat je afgetraind en geripped moet zijn. Velen in deze sectie hebben meer body(lichaam) dan anderen ooit zullen of kunnen krijgen..
Zij hebben meer aan het builden van hun body gedaan als misschien een mentalized.
Of een wwe ;)
Oh en Mentalized ik vind het nogal zwak voor iemand die zo'n naam als jij hier voert om zo te reageren. Een teken van je eigen zwakte lijkt me. Zo mental sterk ben je dus ook al niet...

Hij weet wel dat ie in de PL sectie zit, hij doet gwn dom, gwn negeren ;)

Bodybuilding wil niet zeggen dat je afgetraind en geripped moet zijn. Velen in deze sectie hebben meer body(lichaam) dan anderen ooit zullen of kunnen krijgen..
Zij hebben meer aan het builden van hun body gedaan als misschien een mentalized.
Of een wwe ;)
Oh en Mentalized ik vind het nogal zwak voor iemand die zo'n naam als jij hier voert om zo te reageren. Een teken van je eigen zwakte lijkt me. Zo mental sterk ben je dus ook al niet...

Ik vind het erg grappig dat je serieus op mijn posts ingaat Jarno. Ik was gewoon een beetje aan het trollen, als je dit niet door hebt zegt dit meer over jou
IQ
dan over mij. Ik vind het gewoon toffe gasten en merkte alleen op over Jaimy zijn schrijfwijze, omdat ik er geen reet van snap hoe je zo kunt typen.:roflol:

Laatst bewerkt:
deze thread begint hot te worden!

over jou IQ :fuu:

Ik ken je niet. Dus ook je slechte humor niet.
Vind het gewoon niet netjes om als je je verveeld, ook vervelend over of tegen anderen gaat doen. En dan een reactie uit wil lokken..

Laatst bewerkt:
Tijd voor een ban maar weer, doei Mentalized.

Ik ken je niet. dus ook je slechte humor niet.
Vind het gewoon niet netjes om als je je verveeld, ook vervelend over of tegen anderen gaat doen. En dan een reactie uit wil lokken..

typisch beachboys in de PL sectie

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

tijd voor een ban maar weer, doei mentalized.

+1

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Een gast als WWE kan domme opmerkingen maken en ook tegen domme opmerkingen, zo vind ik het niet erg, blijf maar humor, maar mentalized is echt een mong**l, gelukkig is ie nu gebanned

Als we EricR toch niet hadden..? hahaha..

hallo! nog wat gebeurt hier?:)

:fuu: jarno dus nog 10 jaar sterkste man van NL?

om dit topic levendig te houden... kadootje van skinnie!! hier!!:hornyna: hoppa!

Terug
Naar boven