AndroidHealthClinic

The Return of the Great Sushi Meet! 2012 Edition

godver, alles loopt in de soep door jou hans

Hahaha ja dat zal m zijn :p want zonder Hanssie kenne we nie gaan he :D

Op zich vindt ik het niet zo erg.
Nu met de laatste prep zo vlak voor de wedstrijd, moest ik anders wel waken voor wat ik wel en niet kon eten, maar nu als het uitgesteld wordt, kan ik na de wedstrijd volop mee eten, als ik een powerlifter dieet ga volgen:D

Jongens, ff een mededeling,

Ik vind de animo voor deze sushi echt laag, ik denk dat we hem toch gaan verschuiven naar een andere datum, na de sterkste man van NL ofzo, want elke keer wordt de groep maar kleiner en is zo niet leuk. Ook zullen er 6 van de 13 ofzo die gaan een wedstrijd draaien op dezelfde dag, dus mss is het niet wijs dan.

Dus hierbij zal de sushi meet verschoven worden, datum to come soon

Waarom compleet afzeggen? Ik bedoel als we met een groepje van 5-6 man is het nog steeds super gaaf. Ik zeg: gewoon doorgaan met het (selecte) groepje.

En dan wel een top groepje :D

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 18:43 ----------

Ik ben in!

me 2, het kwam mij sowieso al niet zo lekker uit :p

Iedereen beseft dat we nu op het bb-ing gedeelte gaan lijken:mad:

Fags.

oke ik ga 7april ook gewoon weet niet wie der na training bij zal zijn ik eet shuchi 7 april na de training

Whahaha Jaimy in zn eentje shabu overvallen :p

ah man, ik had net besloten te komen

geen reactie van pv.. ik heb nog een andere uitnodiging dus ga daar wel op in.

wie gaan er dus mee??

• Topic Starter Topic Starter
FF voor de duidelijkheid, het is niet compleet afzeggen, is gwn verschuiven naar een latere datum, zou wel leuk zijn om met een klein groep sushi te gaan eten, maar dan fixen we beter dan ergens dichterbij. En gezien dat de helft van de huidige groep die zou komen ook nog wedstrijd hebben dezelfde dag, is het dan ook niet voordelig voor deze mensen. Ik doe bijvoorbeeld ook mee die dag met weilandgames en dacht auto te kunnen regelen voor de hele dag, dus naar sneek, dan naar amesfoort en dan naar den haag, maar is me niet gelukt, dus zou me super veel geld kosten die dag als ik alles zou doen in 1 keer. Maar fear not! Sushi meet will happen!

duzz der gaat niemand eten duz zit ik aleen aan een tafel gezellige

Verdomme! Waar was iedereen nou? Zit ik daar in m'n eentje midden in die tent aan een enorm lange tafel. Ik had alvast voor iedereen besteld, maar heb alles zelf op zitten vreten. Zelfs Jaimy was er niet WTF?!

hhahha jah sorry kev :P

niueuwe datum al bekent
aanstaande zaterdag kan wel:p

Begin langzamerhand ook honger te krijgen

Terug
Naar boven