Fitness Seller

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

Hahaha, als het me gegeven zou zijn wel ja. Maar zo'n test moet je niet te serieus nemen.
Ik bekijk het nu van jaar tot jaar en zie wel hoe lang ik nog mee wil en kan doen..

I know, je weet ook nooit wat er voor onverwachts (niet te hopen of course) gebeurt. Maar het is wel leuk om te zien dat je met je massive BW beter in vorm bent dan de gemiddelde persoon met een 'gezond' gewicht.

EricR FTW!!

en owja...Mark Felix is ook nie echt bepaald jong meer ( 44-45jr?) en doet nog behoorlijk goed mee

Mentalized gebanned? :D

EricR, you just made my day.

indd ,mischien wel beter voorbeeld..of die australier kben ff zn naam kwijt..trok nog een behoorlijke deadlift op fortissimus 2009/2008? was ook al tegen de 50 aan

**** man, wat is die mentalized een mongol!
En nice Jarno, die mensen van die test zullen wel gedacht hebben: WTF?:eek:

jarno ik wil je even bedanken voor je reacties

Laatst bewerkt:
neee sanne :p

Ze zitten je ook altijd te plagen he Jaimy? :D

heeey mensen dankje voor de reacties en jarno ik las 22 jaar kan kijk je nog even.
suc 6 dit jaar groetjes:D

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

pietje matie hoe is het waneer kom jij weer bakie doen :d

Volgende week ff een avondje plannen ouwe :thumb:

Stuur jij het vrouwtje weg, neem ik de Xbox mee :D

neee stuur de vrouw niet weg :p maar jij kan wel jij xbox meenemen

Is je bicep een beetje ontwikkelt dan?

:gay:

j/k

Laatst bewerkt:
HAHAAHAHAHAAA

mn broertje werkt als kok in een restaurantje in scheveningen. Hij heeft daar gevraagd of wij er een volgende meet konden houden, aangezien ze er onbeperkt steengril hebben.
De eigenaar heeft NEE gezegd quote"ik laat me niet arm vreten".

Lolz

HAHAAHAHAHAAA

mn broertje werkt als kok in een restaurantje in scheveningen. Hij heeft daar gevraagd of wij er een volgende meet konden houden, aangezien ze er onbeperkt steengril hebben.
De eigenaar heeft NEE gezegd quote"ik laat me niet arm vreten".

Lolz

Wijze man. :roflol:

Terug
Naar boven