Gouwetonny
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 315
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Die kan je dan natuurlijk openbreken op het hoofd van een zwerver.
Slimme afrikaan is slim.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap werkelijk niet waarom niemand wat doet
,
Ik snap werkelijk niet waarom niemand wat doet,
ik zou het een uitgelezen moment vinden om is FF mijn irritaties te uiten !!
alleen ben ik bang dat ik dan weer de lul ben, no internet hero..![]()
Heldhaftig niet nee maar is het niet je plicht om wat te doen ?Als iemand met een mes staat te zwaaien ben je echt niet zo heldhaftig hoor, tenzij het je moeder is die die bedreigd of wanneer je zelf een pistool op zak heeft, maar anders zou ik echt mn leven niet wagen voor een vreemde.

Heldhaftig niet nee maar is het niet je plicht om wat te doen ?
ik zou dus absoluut helpen hoe dan ook (zit waarschijnlijk in mijn aard) !
Ik heb dit al is meegemaakt alleen was het het toen 3 man tegen 1 man (schoppen/slaan),
ik sprong er niet tussen maar heb er een totaal los geslagen resultaat dat ik een paar dagen vast heb gezeten
Dus eigenlijk heb je wel gelijk , het heb helemaal geen zin om iemand te helpen ,
ook carry on
EDIT maar als ik weer zie dat het een oneerlijk gevecht is , duik ik er gewoon weer tussendoor !
ik heb nu eenmaal die nare reactie....
Als iemand met een mes staat te zwaaien ben je echt niet zo heldhaftig hoor, tenzij het je moeder is die die bedreigd of wanneer je zelf een pistool op zak heeft, maar anders zou ik echt mn leven niet wagen voor een vreemde.
Ja als elke bange schijterd zo denkt sta je uiteindelijk met 10 man te kijken hoe iemands nek opengesneden wordt. Lekker veel verantwoordelijksheids gevoel. Als 3 man op die kerel induiken kan hij niet eens meer ademen laat staan met zijn mes zwaaien. Dit soort dingen moet je ook niet in je eentje proberen op te lossen. Maar ja beetje stom als je ernaar staat te kijken en niets onderneemt samen met de mensen om je heen. Dat is gewoon alsof je iemands leven kan redden maar je geen ene reet scheelt of hij dood gaat of niet.
Lol laatst na het uitgaan had ik ook zoiets. Paar straten van Rembrandtplein zagen we dat er een meisje werd lastiggevallen door een gozer. Ik zat met 4 chicks (no homo) te wachten op een vriend van hun die ons naar huis zou rijden. Er stond daar een motoragent en dat meisje schreeuwde ook om hulp maar die dikke fl**ker reed gewoon snel weg.
True story.
) zijn sterker dan de gemiddelde nederlander/belg.K*tte is dat de politie/wet nooit aan jouw kant staat als je helpt en tegenwoordig hangen overal die cams die vreemdgenoeg bijna nooit de slechterikken goed er op krijgen maar jou wel.
Het is allemaal lekker geregeld hier.