MuscleMeat

Weer beelden van daders zware mishandeling in Bureau Brabant

Nekschot a.u.b

Het is dat er overal camera's hangen overal, tegenwoordig kun je niemand meer rustig mishandelen.

Je bent 105kg en je laat je afwimpelen door een paar jochies van 15?

Snap daar echt niks van.. Als hun ouders die kinderen zelf niet kan opvoeden moet iemand anders het maar doen..
Snap best dat je niet de hele wereld kan redden, maar der is niks mis mee om een paar jochies die denken dat ze God zijn om die op hun plek te zetten

mmm en jij gaat door voor de maatschappelijk-verantwoorde saamhartigheidsprijs.

dan zit je gewoon met je stoere corrigerende cohones, een paar uur gezellie op de bank bij oom agent.

kids op de plek zetten:rolleyes:, je moest eens weten hoe creatief mensen op gebeid wat wetgeving kunnen zijn als het aankomt op loshandige opvoedkunde

duidelijk weer belgen

DBB Knokploeg in 3....2....1....

80ec0809_1192_PM_EHV17_Oude_Stadsgr_Str_Eind_08.39u.jpg

die ene zijn gangetje wtf zeg, hopelijk komen ze hun mannetje wel eens tegen

die ene zijn gangetje wtf zeg, hopelijk komen ze hun mannetje wel eens tegen

Herinner me zo'n verhaal van groep marokkanen die 's nachts in Brussel een kerel wouden overvallen.
Die kerel bleek een kampioen kickbokser te zijn en heeft ze alle 5 hun hersenpan ingetrapt :roflol:

vind het verhaal niet direct meer terug, maar jezus zo'n nieuws maakt me blij.
Spijtig genoeg is het meestal omgekeerd.

Afschieten dat tuig

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 20:21 ----------

Herinner me zo'n verhaal van groep marokkanen die 's nachts in Brussel een kerel wouden overvallen.
Die kerel bleek een kampioen kickbokser te zijn en heeft ze alle 5 hun hersenpan ingetrapt :roflol:

vind het verhaal niet direct meer terug, maar jezus zo'n nieuws maakt me blij.
Spijtig genoeg is het meestal omgekeerd.

Dat is het mooiste nieuws wat er te vinden.
Net zoals die 2 overvallers in een supermarkt (Spar volgens mij), die overvaller werd toen van de trap af geduwd en overleefde het niet. Niets anders dan terecht.

Noem mij ouderwets, maar lijfstraffen beginnen meer en meer een optie te lijken.
De doodstraf invoeren en werkkampen oprichten zou al een stap in de goede richting zijn.

Criminaliteit zal misschien niet explosief afnemen maar als je de strop krijgt voor een verkrachting/moord/... zal de rest wel twee keer nadenken. Zelfs als ze niet nadenken zal het probleem op lange termijn afnemen.

In on another anti mocro topic

Staan zat mensen in de buurt. Waarom doen die niks???

Terug
Naar boven