AndroidHealthClinic

Dame zoekt gespierde man

Lijkt wel een veekeuring vanuit haar standpunt....

• Topic Starter Topic Starter
Oxgene zei:
Niet nodig, we geven hem dit kado.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Maar te veel off topic gelul jongens, als je t nix vind surf dan lekker verder en ga je vermaken in het geile hanenhok. Dit is de sectie "chat en conversatie", en voor deze dame wil ik een interessante conversatie regelen

:coffee:

vertel eens iets over haar karakter, interesses, sport?, hoeveel vriendjes ze gehad heeft etc.

• Topic Starter Topic Starter
Smoothmold zei:
vertel eens iets over haar karakter, interesses, sport?, hoeveel vriendjes ze gehad heeft etc.

Beter lezen vriend, staat op pagina 1 al het een en ander.
Details kun je zelf achterkomen.........:cool:

Die Lange zei:
Kritisch ben je als je niet de eerste de beste "neemt" IMO.

En ze is niet zo kritisch dat ze er 1 uit 100 kiest, maar eerder kritisch in z'n algemeenheid.....niet zoals Mr J bijvoorbeeld ;) dat ej alles wel lekker vind,en als ik haar verhaal zo aanhoorde d8 ik: iemand met livestyle bodybuilding zou goed bij haar passen ;)

Hoho, ik ben redelijk kritisch. Zelfs ik hem mijn grenzen. :cool:

Stormlooptopic

2004%20food%20distribution3.jpg - 96907

Helaas pindakaas. Ik ben een michelinmannetje van 1.70, kom uit haarlem en heb geen auto en tevens ben ik kaal. Is wel een leuke dame, maar ik zou er niet snokkerig voor naar Overijssel karnen.

Je krijgt wel de gouden tip van mij cadeau.... neem haar mee naar de sportschool. Daar lopen genoeg grote snokkers rond.

Nieuw woordje geleerd ouwe?

Ik snok
Jij snokt
Wij snokken
Ik snokte
Wij snokten
Wij hebben gesnokt

Veel plezier Marky!

Serieuze vraag: moet het echt een relatie zijn, of is vrijblijvende coïtus ook goed?

Serieuze vraag: moet het echt een relatie zijn, of is vrijblijvende coïtus ook goed?

edit: dubbelpost :o

edit2: wat heb ik te bieden:
ik ben lang en groot geschapen. ik ben niet heel breed of heel droog, maar wel goed in vorm. ik ben arm, gierig, egocentrisch en wil altijd gelijk hebben. en ze moet bier voor mij en me maten halen als ik dat zeg. De waarheid vind ik belangrijker als mooie praatjes. Laat maar horen of ze het wat vind.

:roflol:

Oh My god.. geweldig.. heerlijk topic weer :D

ontopic : is ze een beetje arrogant ? ik hou wel van tikkeltje arrogante vrouwen

Ik denk dat die lange foto's wilt om zelf te trekken? niet???

ontopic: waar is rijsel?

wtf 118 reacties, 16 mensen die er in kijken en vandaag geopent,

wat heb ik gemist?? ?? ??

@all

thx

pm me maar wat tips! ( hoe doe ik een condoom om en zo en wat is een clitoris of zo iets )

en hierbij een foto
ik ben links natuurlijk netjes in pak
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven