- Waardering
- 5
Hertje zei:
Heb je van opa's clomid zitten snoepen ofzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hertje zei:
Markywannabee zei:

Ben onderhand ook echt helemaal stapel op een meid geworden...ze is in mijn ogen echt een engeltje op aarde en gewoon uniek... Markywannabee zei:@all
thx
pm me maar wat tips! ( hoe doe ik een condoom om en zo en wat is een clitoris of zo iets )
en hierbij een foto
ik ben links natuurlijk netjes in pak
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lauw zei:Serieuze vraag: moet het echt een relatie zijn, of is vrijblijvende coïtus ook goed?
edit: dubbelpost
edit2: wat heb ik te bieden:
ik ben lang en groot geschapen. ik ben niet heel breed of heel droog, maar wel goed in vorm. ik ben arm, gierig, egocentrisch en wil altijd gelijk hebben. en ze moet bier voor mij en me maten halen als ik dat zeg. De waarheid vind ik belangrijker als mooie praatjes. Laat maar horen of ze het wat vind.

Infinity zei:Als jij nog geen echte foto van jezelf kan vinden zal je de clitoris van een vrouw al wel helemaal niet weten te vinden.
Maar ontopic blijven mensen![]()

CitizenDildo zei:Maar hoe dan ook ik weet hoe je je voelt Lange ManBen onderhand ook echt helemaal stapel op een meid geworden...ze is in mijn ogen echt een engeltje op aarde en gewoon uniek...
doe mn best om er wat van te maken(ik weet wel dat ze mij ook ziet zitten), maar ik wil niet te hard van stapel lopen dus ik zit dingen te bedenken om toch ervoor te zorgen dat ze aan me denkt..misschien keer een bosje bloemen sturen ofzo..
SInds een dag of tweeeeeeeeeeeee

axestream zei:

Hertje zei:
eerder omdat je er naast blind ook megadom van kan worden 
Die Lange zei:![]()
![]()
![]()
eerder omdat je er naast blind ook megadom van kan worden
![]()

Die Lange zei:Ik zou nog ff wachten jongen.......leuker als je dat wat later doet denk ik.....
tof he?SInds een dag of tweeeeeeeeeeeee
![]()
![]()

CitizenDildo zei:
justlooking zei:Ik ben super-gespierd, maar heb een oerlelijke kop. Kom ik nog in aanmerking?