MuscleMeat

Dame zoekt gespierde man

smaken verschillen hehehhe ;)

Maar hoe dan ook ik weet hoe je je voelt Lange Man;) Ben onderhand ook echt helemaal stapel op een meid geworden...ze is in mijn ogen echt een engeltje op aarde en gewoon uniek...
doe mn best om er wat van te maken(ik weet wel dat ze mij ook ziet zitten), maar ik wil niet te hard van stapel lopen dus ik zit dingen te bedenken om toch ervoor te zorgen dat ze aan me denkt..misschien keer een bosje bloemen sturen ofzo..

Ik hou niet van kritische vrouwen :shake:

Slikt ze ook?

Krijg jeuk aan m'n ballen van wanhopige wijven en dan zeiken dat ze gebruikt worden!! :rolleyes:

Markywannabee zei:
@all

thx

pm me maar wat tips! ( hoe doe ik een condoom om en zo en wat is een clitoris of zo iets )

en hierbij een foto
ik ben links natuurlijk netjes in pak
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als jij nog geen echte foto van jezelf kan vinden zal je de clitoris van een vrouw al wel helemaal niet weten te vinden.

Maar ontopic blijven mensen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Serieuze vraag: moet het echt een relatie zijn, of is vrijblijvende coïtus ook goed?

edit: dubbelpost :o

edit2: wat heb ik te bieden:
ik ben lang en groot geschapen. ik ben niet heel breed of heel droog, maar wel goed in vorm. ik ben arm, gierig, egocentrisch en wil altijd gelijk hebben. en ze moet bier voor mij en me maten halen als ik dat zeg. De waarheid vind ik belangrijker als mooie praatjes. Laat maar horen of ze het wat vind.

Ik heb het over een date lekkere lompe vent van me post es een foto ;)

Infinity zei:
Als jij nog geen echte foto van jezelf kan vinden zal je de clitoris van een vrouw al wel helemaal niet weten te vinden.

Maar ontopic blijven mensen ;)

Goedzo infinity, ONNTOPIC blijven mensen allemaal uitgeraasd? Dus jullie laten dit meisje zitten? :D

CitizenDildo zei:
Maar hoe dan ook ik weet hoe je je voelt Lange Man;) Ben onderhand ook echt helemaal stapel op een meid geworden...ze is in mijn ogen echt een engeltje op aarde en gewoon uniek...
doe mn best om er wat van te maken(ik weet wel dat ze mij ook ziet zitten), maar ik wil niet te hard van stapel lopen dus ik zit dingen te bedenken om toch ervoor te zorgen dat ze aan me denkt..misschien keer een bosje bloemen sturen ofzo..

Ik zou nog ff wachten jongen.......leuker als je dat wat later doet denk ik.....

tof he? :heart: SInds een dag of tweeeeeeeeeeeee :heart: :eyebrow:

Die Lange zei:
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: eerder omdat je er naast blind ook megadom van kan worden ;)

Grapjas, als ik wat post duurt het minstens 2 minuten voordat ik de oorspronkelijk pagina voor mn neus krijg met mijn post erbij. Jij poste die foto 1 minuut eerder, net toen ik de mijne aan het typen was. :wave:

CitizenDildo zei:
Waarom zou dat leuker zijn:scratch:
???

Zeker tof:o

Niet direct als een debiel ALLES voor haar doen en krombuigen en haar slaafje worden, alhoiewle een bos bloemen vast wel in goede aarde valt!.........We hebben allemaal liever iets onbereikbaars, een drang van iets dat ons laat wachten op de "dingetjes" die komen gaan........ma als jij dat wilt doen moet je het gewoon doen joh!!!!!! Ik ben iets ouder en heb al wat dingetjes meegemaakt waardoor ik me niet zomaar weer in een relatie ga storten.....Succes ermee :thumb:

Ik ben super-gespierd, maar heb een oerlelijke kop. Kom ik nog in aanmerking?

Damn, dit topic gaat sneller dan dat ik kan lezen!
Ik voldoe overigens niet aan de eisen die gesteld worden dus helaas.

Terug
Naar boven