Roy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dani zei:Vandaag begonnen met wat een 12 weekse Anavar (Oxandrolon) kuur wordt. Voor de dames wellicht interessant zodat ze weten waar ze (ooit misschien) aan beginnen en wat ze kunnen verwachten.
Het is mijn bedoeling op regelmatige basis een update te plaatsen met mijn progressie qua verder bf verlies en, belangrijker, krachtwinst. Zal proberen ook op regelmatige basis foto's te plaatsen zodat je zelf kunt zien of ,en zo ja wat er verandert.
Dosering
Ik zet week 1 en 2 in op 5mg. Als er geen sides optreden up ik naar 10mg. Vooralsnog ben ik van plan niet hoger te gaan dan dat. Ik neem de dosering in tweeën, 1x om 08.00 en 1x om 20.00
Voeding
Ik ga mijn koolhydraten (en als bijkomend effect dus ook mijn calorien) een beetje cyclen. Ik ga goed op low carb dus dat laat ik zo. Mijn low dagen zullen 50gr kh bevatten, mijn high dagen 100gr en mijn no dagen…tja, geen kh dus. Vetten blijven vrij constant rond de 30gr en mijn proteïne ook, op 220gr ongeveer. Ik doe niet aan junken/refeeden. Als ik echt behoefte heb aan iets te snaaien pak ik een extra stuk kip of een bak doppinda’s. Blijkt te werken voor me, hindert mijn bf verlies niet, hou er ook geen vocht op vast.
Training
Training blijft zoals ie nu is, een 3day split met op ma. borst/bi, op wo. rug/tri en op vr. benen, alles zo zwaar mogelijk Op ma. en wo. plak ik daar nog een half uur tot een uur cardio achteraan waarvan 30 minuten op 85-90%. Overige dagen alleen een uur cardio en buik.
Supps
Supps blijven gelijk als altijd, incl. fatburners en creatine. Wat ik wel toevoeg is Mariadistel, dit om mijn lever een beetje te helpen. Ik gebruik weliswaar een lage dosis, maar het blijft toxische troep.
Edit: MD op aanraden uitgesteld tot na de kuur
Huidige stats
1.64, 57.5kg, 17-18% bf
Doel 14% of als de spiegel tevreden is.
Edit: before pics in mijn gallery geplaatst.

. Waait wel weer over.
I'm one strong chick!
Er zit vooruitgang in. Net mijn auto opgehaald bij de garage na haar een week gemist te hebben (gevalletje schade) en veroordeeld te zijn geweest tot een Toyota Yaris. Mijn dag kan niet meer stuk!
.
Heeel erg dus
Verder niets kunnen ontdekken.
Ik heb erg weinig nodig om over de zeik te gaan en heb deze week meerdere keren op het punt gestaan iemand op zijn gezicht te slaan, iets wat ab-so-luut niets voor mij is. Beetje op mijn tellen pas dus. Verder merk ik dat ik moeite heb me ergens op te concentreren, ben snel afgeleid.Dani zei:Dag 15 30.08.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training
Dag 16 31.08.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training
Twee dagen achter elkaar niet trainen voelt een beetje vreemd. Is me in zeker 9 mnd niet gebeurd. Wel even goed voor mijn lijf, wat rust. Neemt niet weg dat ik nu alweer uitkijk naar morgen
Voel me verder perfect. Weinig honger en de hele dag een one-track mind![]()
Tot afgelopen week KT/cardio 3x per week, de rest van de dagen alleen cardio. Kreeg van de week van de inhouse physio de vraag of ik zijn slaapzak wilde lenen zodat ik niet steeds naar huis hoefXtreme_BODY zei:
.
Geen geplande refeeds. Tot dusver ook niet nodig gehad.wazzup zei:high-carb = 150 gram KH... ehm... doe je daarnaast ook nog wel refeeds (carb-ups) ?
(150 gram is nu niet echt bijster "high")
Dani zei:Geen geplande refeeds. Tot dusver ook niet nodig gehad.
@Cagri; adhv de aanwijzingen in het artikel van TwinPeak op Avantlabs. Ik heb de links op DBB geplaatst. Als je even een search doet op carb cycling heb je ze zo te pakken.
Xtreme_BODY zei:bij mannen ben je zon 200 gram koolydraten nodig om goed te functioneren ook voor je hersens ben je nog redelijk wat koolydraten nodig. is dit bij vrouwen de zelfde hoeveelheid of minder?

Ik denk dat dit van persoon tot persoon verschilt. Bij mij ligt de grens op 40-50gr, althans als je spreekt over langere periodes (+2 mnd) aaneen. Alles daar onder hou ik niet langer vol dan een week of twee, daarna krijg ik lichamelijke klachten zoals vermoeidheid en hoofdpijn. Helemaal kh vrij red ik max 3 dagen, daarna ook hoofdpijn, vermoeidheid en concentratieproblemen.Xtreme_BODY zei:bij mannen ben je zon 200 gram koolydraten nodig om goed te functioneren ook voor je hersens ben je nog redelijk wat koolydraten nodig. is dit bij vrouwen de zelfde hoeveelheid of minder?

eiwitten en vetten blijven gelijk, alleen hoeveelheid kh varieert, als gevolg daarvan ook je kcalMightyDuck zei:Vrouwen zijn lichter en hebben derhalve ook minder kcal nodig. Dus wat denk je zelf![]()
Dat carbs cycling had ik me btw ook al verzonnen, wist alleen niet hoe je dat begrijpelijk uit moest leggen. Het komt er op neer dat de hoeveelheid kcal, de hoeveelheid carbs en de hoeveelheid inspanning per dag varieert.
Zoiets zeg maar![]()

Dani zei:eiwitten en vetten blijven gelijk, alleen hoeveelheid kh varieert, als gevolg daarvan ook je kcal![]()

Gaat helemaal goedkomen met me.