AndroidHealthClinic

Dani Anavar log

Precies! ;)

Dani zei:
Vandaag begonnen met wat een 12 weekse Anavar (Oxandrolon) kuur wordt. Voor de dames wellicht interessant zodat ze weten waar ze (ooit misschien) aan beginnen en wat ze kunnen verwachten.
Het is mijn bedoeling op regelmatige basis een update te plaatsen met mijn progressie qua verder bf verlies en, belangrijker, krachtwinst. Zal proberen ook op regelmatige basis foto's te plaatsen zodat je zelf kunt zien of ,en zo ja wat er verandert.

Dosering
Ik zet week 1 en 2 in op 5mg. Als er geen sides optreden up ik naar 10mg. Vooralsnog ben ik van plan niet hoger te gaan dan dat. Ik neem de dosering in tweeën, 1x om 08.00 en 1x om 20.00

Voeding
Ik ga mijn koolhydraten (en als bijkomend effect dus ook mijn calorien) een beetje cyclen. Ik ga goed op low carb dus dat laat ik zo. Mijn low dagen zullen 50gr kh bevatten, mijn high dagen 100gr en mijn no dagen…tja, geen kh dus. Vetten blijven vrij constant rond de 30gr en mijn proteïne ook, op 220gr ongeveer. Ik doe niet aan junken/refeeden. Als ik echt behoefte heb aan iets te snaaien pak ik een extra stuk kip of een bak doppinda’s. Blijkt te werken voor me, hindert mijn bf verlies niet, hou er ook geen vocht op vast.

Training
Training blijft zoals ie nu is, een 3day split met op ma. borst/bi, op wo. rug/tri en op vr. benen, alles zo zwaar mogelijk Op ma. en wo. plak ik daar nog een half uur tot een uur cardio achteraan waarvan 30 minuten op 85-90%. Overige dagen alleen een uur cardio en buik.

Supps
Supps blijven gelijk als altijd, incl. fatburners en creatine. Wat ik wel toevoeg is Mariadistel, dit om mijn lever een beetje te helpen. Ik gebruik weliswaar een lage dosis, maar het blijft toxische troep.

Edit: MD op aanraden uitgesteld tot na de kuur

Huidige stats
1.64, 57.5kg, 17-18% bf
Doel 14% of als de spiegel tevreden is.

Edit: before pics in mijn gallery geplaatst.

ja niet elke spiegel is hetzelfde. op de ene spiegel lijk ik veel groter en droger dan op de andere. zo ook met mn kop, op de ene veel knapper dan de andere :D

• Topic Starter Topic Starter
Week 3

Dag 15 30.08.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training

Dag 16 31.08.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training

Twee dagen achter elkaar niet trainen voelt een beetje vreemd. Is me in zeker 9 mnd niet gebeurd. Wel even goed voor mijn lijf, wat rust. Neemt niet weg dat ik nu alweer uitkijk naar morgen :)
Voel me verder perfect. Weinig honger en de hele dag een one-track mind :D

Dag 17 01.09.04
56,8kg
2x 5 mg
no-carb
Rug/tri + 45 min. cardio

Geweldige training achter de rug. Had het gevoel dat ik door kon blijven gaan...Wat cijfers
Pulldown wide grip
3x5 45kg
3x5 47.5kg
3x7 50kg

Pulldown small grip
5x5 55kg

Rest weet ik niet meer, maar alles ging als een trein. Cardio was ook weer zo voorbij.
Voel me op zich wel lekker maar wel erg opgefokt. Zonder aanwijsbare reden al de hele dag een beetje aan het ruziezoeken en de enorme behoefte iemand op zijn gezicht te timmeren :fire: :headbang: . Waait wel weer over.

Dag 18 02.09.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training

Dag 19 03.09.04
56,8kg
2x 5 mg
high-carb
Benen/buik

Woeoeoehoeoeoe!!!!!!!! Now we're talking :D
Van een schamel laatste setje 6x100 legpress naar 8x130 en de stiffs ook 10kg kunnen bijprikken :dance: I'm one strong chick!

Dag 20 04.09.04
2x 5 mg
low-carb
Sch + 45min cardio

Was weer errug prettig. DB sh.press weer de 14kg kunnen pakken :) Er zit vooruitgang in. Net mijn auto opgehaald bij de garage na haar een week gemist te hebben (gevalletje schade) en veroordeeld te zijn geweest tot een Toyota Yaris. Mijn dag kan niet meer stuk!
sunrise.gif

Dag 21 05.09.04
2x 5 mg
no-carb
30min cardio + buik

Premenstruele work-out... Heb het na 30 minuten voor gezien gehouden. Zware benen en niet vooruit te branden. Lekker onder de zonnebank gekropen.

Samenvatting week 3
Het was vooral een rare week, ben ff uit mijn ritme maar dat zou met een week over moeten zijn. Vind het overigens wel kewl op mijn 32ste te kunnen zeggen Eerstejaars te zijn :D.

Lichamelijke veranderingen:
Kracht is flink toegenomen. Huid lijkt iets vetter te zijn en ik zweet bij het minste geringste als een...als een..tja ??? Heeel erg dus :D Verder niets kunnen ontdekken.

Mentale veranderingen:
Libido groeit nog steeds, net als incidentele agressie :eek: Ik heb erg weinig nodig om over de zeik te gaan en heb deze week meerdere keren op het punt gestaan iemand op zijn gezicht te slaan, iets wat ab-so-luut niets voor mij is. Beetje op mijn tellen pas dus. Verder merk ik dat ik moeite heb me ergens op te concentreren, ben snel afgeleid.

Laatst bewerkt:
Dani zei:
Dag 15 30.08.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training

Dag 16 31.08.04
2x 5 mg
low-carb
Geen training

Twee dagen achter elkaar niet trainen voelt een beetje vreemd. Is me in zeker 9 mnd niet gebeurd. Wel even goed voor mijn lijf, wat rust. Neemt niet weg dat ik nu alweer uitkijk naar morgen :)
Voel me verder perfect. Weinig honger en de hele dag een one-track mind :D

hoeveel dagen train je normaal in de week dan?

Xtreme_BODY zei:
hoeveel dagen train je normaal in de week dan?
Tot afgelopen week KT/cardio 3x per week, de rest van de dagen alleen cardio. Kreeg van de week van de inhouse physio de vraag of ik zijn slaapzak wilde lenen zodat ik niet steeds naar huis hoef :D.
Di en do komen nu te vervallen ivm school. Blijven 3 KT/cardio dagen en 2 dagen alleen cardio over.

Vetpercentage zakt nog steeds maar begint wel langzamer te worden. Afgelopen week ook beetje lopen kloten met mijn eten. Merk dat ik even weer mijn weg moet vinden in dit nieuwe ritme.
Voedingsschema even onder de loep genomen. Een vd low dagen veranderd in een 0 dag, daar tegenover staat dat ik de high dag 50gr kh erbij gooi. Even de verschillen vd dagen onderling wat groter maken. Kom nu uit op
no-carbs < 5 gr totaal 1000-1100kcal
low-carbs 55gr kh totaal 1300-1400kcal
high-carbs 150gr kh totaal 1800kcal
Weekindeling low, no, low, no, high, no, low
Overall kom ik gemiddeld met de kcal op uit 1330, 50gr kh. Ik geef het 2 weken.

And now ladies and gentlemen, LET'S GET BUSY! :lifter:

Hoe ben je aan de weekindeling gekomen ? Dan bedoel ik de low-carb, high-carb en de no-carb dagen.

Gewoon zelf verzonnen?

high-carb = 150 gram KH... ehm... doe je daarnaast ook nog wel refeeds (carb-ups) ?
(150 gram is nu niet echt bijster "high")

wazzup zei:
high-carb = 150 gram KH... ehm... doe je daarnaast ook nog wel refeeds (carb-ups) ?
(150 gram is nu niet echt bijster "high")
Geen geplande refeeds. Tot dusver ook niet nodig gehad.

@Cagri; adhv de aanwijzingen in het artikel van TwinPeak op Avantlabs. Ik heb de links op DBB geplaatst. Als je even een search doet op carb cycling heb je ze zo te pakken.

Dani zei:
Geen geplande refeeds. Tot dusver ook niet nodig gehad.

@Cagri; adhv de aanwijzingen in het artikel van TwinPeak op Avantlabs. Ik heb de links op DBB geplaatst. Als je even een search doet op carb cycling heb je ze zo te pakken.

bij mannen ben je zon 200 gram koolydraten nodig om goed te functioneren ook voor je hersens ben je nog redelijk wat koolydraten nodig. is dit bij vrouwen de zelfde hoeveelheid of minder?

Xtreme_BODY zei:
bij mannen ben je zon 200 gram koolydraten nodig om goed te functioneren ook voor je hersens ben je nog redelijk wat koolydraten nodig. is dit bij vrouwen de zelfde hoeveelheid of minder?

Vrouwen zijn lichter en hebben derhalve ook minder kcal nodig. Dus wat denk je zelf :o

Dat carbs cycling had ik me btw ook al verzonnen, wist alleen niet hoe je dat begrijpelijk uit moest leggen. Het komt er op neer dat de hoeveelheid kcal, de hoeveelheid carbs en de hoeveelheid inspanning per dag varieert.

Zoiets zeg maar :o

Xtreme_BODY zei:
Ik denk dat dit van persoon tot persoon verschilt. Bij mij ligt de grens op 40-50gr, althans als je spreekt over langere periodes (+2 mnd) aaneen. Alles daar onder hou ik niet langer vol dan een week of twee, daarna krijg ik lichamelijke klachten zoals vermoeidheid en hoofdpijn. Helemaal kh vrij red ik max 3 dagen, daarna ook hoofdpijn, vermoeidheid en concentratieproblemen.
Trainen kan ik ook nog redelijk op 50gr kh, al wordt dat op de langere duur (langer dan 1 mnd aaneen) wel moeilijker, dan lever ik erg aan kracht in.
Wat ik wel heb gemerkt is dat je lichaam zich ook met het oog op lagere kh inname heel efficient aanpast. Het is ff wennen zogezegd :)

Het schijnt overigens dat het mogelijk is langer zonder of op extreem laag kh te functioneren kijk maar naar de Atkinsaanhang. Ik heb het iig nooit geprobeerd.

Week 3 compleet en samengevat. Zie sig voor link naar log.

MightyDuck zei:
Vrouwen zijn lichter en hebben derhalve ook minder kcal nodig. Dus wat denk je zelf :o

Dat carbs cycling had ik me btw ook al verzonnen, wist alleen niet hoe je dat begrijpelijk uit moest leggen. Het komt er op neer dat de hoeveelheid kcal, de hoeveelheid carbs en de hoeveelheid inspanning per dag varieert.

Zoiets zeg maar :o
eiwitten en vetten blijven gelijk, alleen hoeveelheid kh varieert, als gevolg daarvan ook je kcal :)

je vriend of man vind het zekerz ook wel leuk dat je aant kuren bent ofniet :p

Week 4

Dag 22 06.09.04
2x 5 mg
low-carb
borst/bi + 45min cardio

Super work-out!!! Ging allemaal heel lekker, voelde me geweldig. Voelde bij werkelijk iedere beweging ieder betrokken spiertje.... Cardio eindigde iets minder succesvol. De laatste 10 minuten kramp in allebei mijn benen. Ff doorbijten dus. Kreupel op een niet benendag, tis weer eens wat anders heh :)

DB BP
12 x 14
8x16k
2x6x18k

DB Flys
2x8x14k
2x6x16k

Incline BB BP
4x7x30k
2x5x32.5k

DB Preacher Curls
3x8x8k

BB curl
2x8x20k
2x6x22.5k

Concentration curls
3x5x12k

Dag 23 07.09.04
2x 5 mg
no-carb
Geen training

Dag 24 08.09.04
56.5kg
2x 5 mg
low-carb
Rug/tri + 45min cardio

Morgenavond moet het eerste deel van de bedrijfsanalyse die ik met mijn projectgroep moet maken, worden ingeleverd. Werd vanmorgen helemaal in paniek wakken vanwege alles wat ik nog moet doen. Na eerst een half uur achter mijn eigen staart te hebben aangerend heb ik onder het motto '**** It Big Time!' mijn tas ingepakt en ben gaan trainen. Daar knapt een mens van op! :p

Training ging als een speer! Paar cijfers
Pulldown Wide Grip
10x45k
8x47.5k
2x6x50k

Cable Pulley
4x5x50k
2x5x52.5k

4 sets Chins, totaal 20

BP small
4x5x30k
2x5x32.5k
2x5x35k

Rest niet opgeschreven.
Net even een actiepuntenlijst gemaakt op volgorde van prioriteit. Kijk, zo werkt dat :D Gaat helemaal goedkomen met me.

Dag 25 09.09.04
2x 5 mg
no-carb
Geen training

Dag 26 10.09.04
2x 5 mg
high-carb
Benen/Sch

Al 2 dagen verschrikkelijke spierpijn in (aan?) mijn buik, niet beetje zeuren, echt pijn. Heel vaag, AFAIK niets raars gedaan. Schouder zit ook niet helemaal lekker, maar dat is verklaarbaar na woensdag. Misschien toch een beetje te veel uitgesloofd. Vanavond even rustig aan doen of sch weer naar morgen. Verder gaat alles prima. Denk dat ik va wk 7 naar 15mg ga. Sides treden over het algemeen op binnen 6 wkn, dus als er tussen nu en de komende 14 dgn niets verandert zit ik aardig safe.

Edit: Training ging klote. Met hangen en wurgen netjes alles gedaan wat moest. Ben moe. Volgende keer beter.

Dag 27 11.09.04
2x 5 mg
no-carb
45 min cardio + buik

Alleen cardio. Nog steeds spierpijn in mijn buik, schouder zeurt.

Dag 28 12.09.04
2x 5 mg

Vandaag geen training, ook geen meten, tellen en/of afwegen. Hele dag vrij genomen van alles. Mijn eerste broodje filet americain is binnen! Wow, lekker! :D

Samenvatting week 4
Alles goed. Ik ga mooi in kracht vooruit, benen beginnen ook mooie definitie te krijgen al gaat het niet snel (er zit ook iets meer LOL). Mijn buik en onderarmen beginnen op een landkaart te lijken.
Huid is wat vetter en krijg hier en daar een puistje. Zijn ook zo weer weg, dus geen probleem. Regelmatig natte dromen (Ja, heren, vrouwen hebben ze ook), hoor je mij niet over klagen :evil:

Laatst bewerkt:
Meissie!..

Waanzinnig !!..ben het echt met veel plezier aan het lezen, zo te zien gaat het je allemaal heel erg goed af..doorgaan!

Rico

Thnx! Ik ga absoluut door! :)

Week 4 compleet en samengevat. Zie sig voor link.

Gr. D.

Terug
Naar boven