Week 5
Dag 29 13.09.04
2x 5 mg
low-carb
Borst/bi + 30min cardio
Na mijn 'all you can eat' dag van gisteren heb ik vandaag nog het meeste weg van een 1.64m hoge Moby d*ck, mag wel oppassen voor Greenpaece, ze rollen me zo terug de zee in...

Ben aardig opgezwollen dus. Beetje ruzie met de kids gehad omdat ik alle ijsjes had opgegeten gisteren.
Training op zich wel ok. Geen spotter, kon niet voluit gaan, jammer. Adak wel beter, schouder zeurt nog steeds. Cardio voortijdig moeten afbreken, mijn kuiten zaten na 3 minuten helling lopen zo vol dat ik geen stap meer kon verzetten, even pauze en opnieuw begonnen maar hielp niet. Better luck next time.
Dag 30 14.09.04
2x 5 mg
58.9kg
low-carb
geen training
Dag 31 15.09.04
2x 5 mg
58.2kg
low-carb
Rug/tri + 45min cardio
Ging lekker, small BP geeindigd op 37.5kg, voor mij een PR. Cardio alleen de crosstrainer maar gedaan na dat gelazer van maandag.
Dag 32 16.09.04
2x 5 mg
57.5kg
low-carb
geen training
Ik pas weer normaal in mijn broek

Met 2 dgn zou ik alles weer kwijt moeten zijn. Vanavond school, niets kunnen voorbereiden. Gisteren hield mijn systeem er mee op. Van het weekend formatteren en opnieuw installeren.
Dag 33 17.09.04
2x 5 mg
57kg
low-carb
Benen/sch
Geen SQ vandaag, alles werd bezet gehouden door een paar pikkies die gingen curlen, BP en vooral veel OH-en. Heb ze maar laten gaan, ik loop al vaak genoeg te zeiken. Leggpress geeindigd op 6x130kg en Stiffs op 6x50kg. Niets te klagen dus.
Had ik eigenlijk al gezegd dat MS sucks!!! K*twindows heeft me in het afgelopen jaar al meer probs gegeven dan mijn linuxserver in de afgelopen 5 jaar....
Dag 34 18.09.04
2x 5 mg
57kg
low-carb
60min cardio
Dag 35 19.09.04
2x 5 mg
57,1kg
low-carb
60min cardio
Samenvatting Week 5
Niet veel bijzonders eigenlijk. De hele week low carb om die extra kg vocht weer kwijt te raken. Gisteren ff updatepics gemaakt. Leuk om ze naast elkaar te zien. Worden nog geplaats. Heb net mijn sys pas weer aan de gang, moet nog aardig wat sw installeren.
Voor mijn gevoel zit ik op een plateau. Ff kijken wat er de komende week gebeurt anders ff goed nadenken wat mijn opties zijn. Komende week wordt de laatste op 10mg, daarna up ik naar 15mg. Lijkt me dat ik dan zeker weer door kan naar een volgend level.