AndroidHealthClinic

DannyMarx Log

• Topic Starter Topic Starter
Was heerlijk afzien, de rug moest ik onderdoen, en hoe :D ik vond het goed idee om even een aa drankje naar binnen te gooien tussen rug en borst, was er snel weer uit. De vloer van de wc mag deftig gepoetst worden haha. Sanca bro, was goede training. Als jullie me paar dagen niet meer zien, ik lig in men bedje. Meer info van training volgt.... :)

Was heerlijk afzien, de rug moest ik onderdoen, en hoe :D ik vond het goed idee om even een aa drankje naar binnen te gooien tussen rug en borst, was er snel weer uit. De vloer van de wc mag deftig gepoetst worden haha. Sanca bro, was goede training. Als jullie me paar dagen niet meer zien, ik lig in men bedje. Meer info van training volgt.... :)

p*ssy:roflol:

Zo te horen heeft Sanca je flink onder handen genomen:eyebrow:

haha, ik had het niet verwacht neen :D vooral het aantal sets en herhalingen, die jonge is gek :D

zal wel nog online komen :) ik stond op het punt naar huis te gaan zo misselijk, maar na het kotsen wel weer ok haha. En dat kon ik niet doen he, dan zou ons spamsletje met me lachen

:kots: whehehe :D

kan gebeuren bro' ;)

was echt wel een stevige training, zeker wel voor herhaling vatbaar :cool:

by the way: op bench own je me big time man :bow:

Laatst bewerkt:
:kots: whehehe :D

kan gebeuren bro' ;)

was echt wel een stevige training, zeker wel voor herhaling vatbaar :cool:

by the way: op bench own je me big time man :bow:

Doen we zeker nog opnieuw;)
En borst, tja, met beetje inspanning kan je de superdudes in onze zaal wel volgen :roflol: komt wel bro. Je hebt vooral iemand nodig met benchen om je te ondersteunen, ben zeker dat je dan hard zal gaan!

Sancaman, wat heb je met dannymarx allemaal gedaan??? :eek:

:D

chins

bw 8
bw 6
bw 4
bw 3
bw 2

kan er enkele herhalingen naast zitten maar is niet mijn ding ;)

yatesrow

60-15
80-10
100-8
130-5
110-5

one armed dumbelrow

41-15
41-15
36-15
36-12
36-10

(41kg was de zwaarste dumbbell)

leggpress

60-15
240-12
270-10
Weet niet of ik de laatste nog mee gedaan heb met sanca

bench

90-10
120-8
130-8(laatste 2 hulp)

incline dumbelpress

22-12
30-12
36-10
41-8

dips

bw 10
bw 10
bw 10
bw 7

volledig leeg na de training. Klopt ongeveer he sanca wat k opschrijf? mischien ook goed idee om boekje bij te houden tijdens training ;)

Laatst bewerkt:
Lekkere rows n presses man:thumbs:

Wat is je bench 1RM eigenlijk? Of beter gezegd, wat zijn je krachtstats?:D

Al heel lang niet meer geprobeerd: bench was toen 145, zal wel wat hoger zijn nu?? squat is zwakjes, 160 en deadlift moet ook hoger, zal net 200 zijn

chins

bw 8
bw 6
bw 4
bw 3
bw 2

kan er enkele herhalingen naast zitten maar is niet mijn ding ;)

yatesrow

60-15
80-10
100-8
130-5
110-5

one armed dumbelrow

41-15
41-15
36-15
36-12
36-10

(41kg was de zwaarste dumbbell)

leggpress

60-15
240-12
270-10
Weet niet of ik de laatste nog mee gedaan heb met sanca

bench

90-10
120-8
130-8(laatste 2 hulp)

incline dumbelpress

22-12
30-12
36-10
41-8

dips

bw 10
bw 10
bw 10
bw 7

volledig leeg na de training. Klopt ongeveer he sanca wat k opschrijf? mischien ook goed idee om boekje bij te houden tijdens training ;)

zal zoiets geweest zijn, maar met die 41'ers heb je toch wel 4 setjes gerowd dacht ik, enkel het laatste setje met 36

leggpress ben je ook mee doorgegaan tot 310 dacht ik

zo'n boekje hoort er imo bij als je serieus wilt trainen, goed om je vooruitgang bijtehouden enzo

damn, bro', met die 41'ers speelde je gewoon bij dumbelpress, dikke respect :cool:

zal zoiets geweest zijn, maar met die 41'ers heb je toch wel 4 setjes gerowd dacht ik, enkel het laatste setje met 36

leggpress ben je ook mee doorgegaan tot 310 dacht ik

zo'n boekje hoort er imo bij als je serieus wilt trainen, goed om je vooruitgang bijtehouden enzo

damn, bro', met die 41'ers speelde je gewoon bij dumbelpress, dikke respect :cool:

zo zie je maar dat ik alweer veel kan bijleren. En dan kom jij lekker legpress doen bij ons en kan ik eens met echte dumbbells gaan drukken bij u thuis :D

Schouders vandaag. Rustig aan, niet zo een goed gevoel, veel teveel last nog van de training van maandag

Schouderdrukken met barbell van op de borst
warming up 20x20
60x10
75x10
85x6 (laatste herhaling beetjer drive van uit de benen)
60x10

Zijwaarts heffen: 4x8x20
voorovergebogen zijwaarts heffen: 4x8x22
en nog even barbell shrugs met 100kg 3x10
korte training, niet erg intensief maar schouders lopen anders te zeer voor.

Schouders vandaag. Rustig aan, niet zo een goed gevoel, veel teveel last nog van de training van maandag

Schouderdrukken met barbell van op de borst
warming up 20x20
60x10
75x10
85x6 (laatste herhaling beetjer drive van uit de benen)
60x10

Zijwaarts heffen: 4x8x20
voorovergebogen zijwaarts heffen: 4x8x22
en nog even barbell shrugs met 100kg 3x10
korte training, niet erg intensief maar schouders lopen anders te zeer voor.

toch een goede training man :wl:

schouders gewoon blijven meetrainen, ze zijn al wel groot, maar ze mogen altijd groter, met die kast die je ophebt zulen ze imo niet zo snel de rest overschaduwen hoor ;)

toch een goede training man :wl:

schouders gewoon blijven meetrainen, ze zijn al wel groot, maar ze mogen altijd groter, met die kast die je ophebt zulen ze imo niet zo snel de rest overschaduwen hoor ;)

thnx, ik train ze ook wel maar niet zo vaak en niet TE intensief. Anders krijg ik ook last ervan met benchen. Zo bevalt het me wel en ze reageren zelf op zo een training al goed. Als ik naar ze kijk groeien ze al dus dat is leuk.

Lekkere OH press gek, met je 10x75 en 6x85.;)

Die shrugs zijn te p*ssy voor jou doen:o

Terug
Naar boven