XXL Nutrition

dark side

Bezoekers in dit topic

Bedankt weer, kan nog geen karma geven
 
Ik heb het grotendeels gelezen. Ik snap niet waarom iedereen zo geïnteresserd is in de juice. Op een gegeven moment is het toch herkauwen. Wat ik wil weten is of die gast nog kinderen kan krijgen en of het nog werkt tussen zijn benen na al dat gekuur.
 
Aangezien dat toch juist hetgene is waar zoveel onduidelijkheid over is toch
Logisch ook aangezien iedereen die aan bodybuilding doet / powerlifting / weightlifting / wutevah doet wel eet, traint en slaapt maar niet allemaal kuurt :P

en mensen zoals ik zijn wel geïnteresseerd hierin ondanks dat ik zelf niet ga kuren totdat ik echt merk dat mn ballen ermee ophouden :D duurt hopelijk nog ff

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 23:16 ----------

Lolled @ vraag 156


-|||Vraag: 156

Who is a true fake natty ? Layne Norton fake or real natty ?

|||Antwoord:156

Don't be ridiculous. Have you seen him? Totally natural.

haha idd mooi dat mister10s volgelingen overal het true natty zijn verspreiden
 
|||Antwoord: 251

Citaat:
The least? I know a few really genetically blessed black gentleman that took very little. Shawn Rhoden took NONE till after he turned pro. He didn't take much last year. This year, he took a fair amount, so don't be surprised if you see a SUPER SIZED Rhoden come the Olympia. The most, I'd have to say Greg Kovacs and Trevor Smith. Both of those guys were in the 10g range.


Bullshit betreft Shawn rofl.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 08:10 ----------

Ik heb het grotendeels gelezen. Ik snap niet waarom iedereen zo geïnteresserd is in de juice. Op een gegeven moment is het toch herkauwen. Wat ik wil weten is of die gast nog kinderen kan krijgen en of het nog werkt tussen zijn benen na al dat gekuur.

Waarom zou je dat vragen , er is genoeg informatie hoe je dit kunt fixen + levend bewijs met BBérs en kinderen als je daar specifiek op doelde.
 
Back
Naar boven