MuscleMeat

Daryl's Fotolog

Daryl

Advanced Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Van links naar rechts:

1 augustus 2013 | 87,8 kg (32 BF) |||| |||1 december 2013 77,8 kg @ 19-20% |||| 1 maart 2014 @ 73 kg 16-17%

Foto:

in6c8k.png

enkel full body getraind eigenlijk maar door de dag meestal rond de 1 a 2 uur cardio wat ervoor heeft gezorgd samen met mijn deficit om geen spiermassa te kweken :/

Ook ben ik bang om nog verder te cutten want begin er uit te zien als een ecto hehehe.

Ik ga proberen zo laag mogelijk in bf te gaan tot ik mezelf goed voel en daarna clean bulkje er in ga gooien. als zware endo mag dit geen probleem zijn

Update april
Links augustus 2013 - rechts april 2014 (72kg @ 14-15%)

2d8qntt.png

Update mei:
links april '14 (72kg @ 14-15%) - rechts mei 2014 (71 kg @ 13-14%)

2j17b75.png

Resultaat 1 jaar

1 augustus 2013 - > 1 augustus 2014

Kilo: 87 kg -> 69 kg (-18kg)
BF%: 32% -> 13% (-19%)

ruxua8.png

Jawel, 1 jaar later en ik heb veel bereikt. Het is wel een moeilijke ervaring geweest. AKA van een vetzakje die dagelijks op fastfood overleeft naar een sportieve jongen die zich meer en meer in de gym bevond.

Ups heb ik gehad zoals de omschakeling naar een lager kcal-schema dat vlotjes gegaan is, (slechte) maaltijden droppen en andere (gezonde) opnemen in het schema.

Maar helaas meer downs gehad: Zeer veel plateau's tegengekomen, al weet ik niet de oplossing om ervan af te geraken, blijkbaar diagnosed met een traag metabolisme (schildklierniveau's), mentale dipjes tegengekomen

Maar toch ben ik zeer blij naar wat ik bereikt heb. Ik sta misschien dan wel op 13% en zou met plezier nog lager gaan, maar ik heb toch gekozen om verder te doen met een zeer cleane cleanbulk, is kijken naar wat dat mij toe gaat brengen.

Ook zal ik zeker updaten met foto's om jullie mee te laten volgen!

Hoofdstuk 2! De cleanbulk!

En we zijn 2 maanden verder! Tijd om de cleanbulk goed in gang te schieten!

Foto september!

@ 70 KG

250mptx.png

Mijn doel is eigenlijk om @ 75 kilo te staan met een sub 10 % vetpercentage, hopelijk kan ik dit in de zomer van 2015 bereiken!

Foto oktober

@ 76 KG

15p0raf.png

Ik heb sinds midden september besloten om hoger in mijn kcals te zitten omdat ik echt zat te schommelen rond de 70 KG. Ik heb tevens 2 cardio sessies per week afgelast (die ik wel mis :( ) Maar het resultaat ziet er des te beter uit.

Mijn hangend vel waar ik eerst last van had is helemaal rechtgetrokken aan de linker kant van mijn chest zoals je kunt zien.

Tevens ziet het ernaar uit dat mijn BF zowat hetzelfde blijft (dankzij de cardio na mijn krachtsessies denk ik?).

Foto november

f9out.png

Update november! Inmiddels de 82 kilo aangetikt maar ben wel niet echt tevreden. Dit dankzij de acne die ik wellicht door mijn voeding heb gekregen.

Alsmede door mijn lactose intolerantie die ik heb, heb ik flink de gevolgen onderschat wat er gaat gebeuren. Had al inmiddels 2 jaar geen melkproducten aangeraakt, maar volle melk is zoooooooooooo nice om kcals mee te scheppen!! (ik kan merken dat de kcals wel omhoog moeten naar het gewicht dat je raakt).

Samen met de vette cheatmeals (waarvan er al een cheatweek is gebeurd) heb ik nu een ware acne aanval gekregen. Krijg zelfs opmerkingen van vrienden over de acne. :(

zal de nodige voorzorgen nu wel nemen

Helaas is ook mijn VP wel een stukje gestegen al hoop ik wel op wat massagroei ook.

Ik heb besloten om me een beetje te herpakken (mede dankzij de acne maar ook door de hogere VP) door weer ietsie lager met de kcals te spelen, kwestie om te kijken wat er gebeurd.

Update eind december-januari

245zxb9.png

Momenteel de 75-76kg aangetikt en wel een beetje leaner geworden. Heb zelf besloten om mijn volgende bulk beter voor te bereiden al heb ik toch wel wat massa weten te bouwen.

Aangezien er nu ook examens zijn op school, ga ik in januari geen update doen maar eerder een pauze houden qua fitnessgericht.

Wel tof om te zien dat ik wat massa erbij heb vergeleken met oktober, waar ik ook 75kg woog:

(links december @ 75kg -- rechts oktober @ 75kg)
2mycmk6.png

Laatst bewerkt:
14-15kg in 8 maanden tijd is zeker niet slecht, maar ik zou toch even volhouden voor de zomer. Er zit weinig tot geen vorm in en de zomer is nog 3-4 maanden ver.

:cool:

goed op weg.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!! Weet het echt nog niet goed eigenlijk want ik zie het niet zitten om de zomer in te gaan in de 65 kilo :/

Ik had echt gedacht dat ik meer spiermassa had hehehe.

Maar goed, ik ga het nouw opvolgen en advies vragen hier

gewoon door blijven cutten tot een vp van ong 10 / 12 % en daarna lekker cleanbulken.

Goed gedaan man! ga zo door!!

Ik zou nu ook gewoon doorgaan tot je goed droog bent zodat je daarna rustig kunt groeien. Anders stop je te vroeg met cutten en voor je het weet ben je weer te vet en kun je weer gaan cutten omdat het er niet uitziet.

En goed gedaan natuurlijk.

Bedankt!

Momenteel ben ik bezig met een keto-diet in combinatie met IF. Het is me eindelijk gelukt om mijn plateau te breken aangezien ik al weken rond de 73 kilo zat te schommelen.

Nu weer gains maken!!

update april! :)

zal proberen een 'log' te houden met maandelijkse updates!

hopelijk staat die six pack er tegen mijn vakantie midden september!

Blijven gaan! Goed bezig!

Dieet is k*t,ik begin er niet meer aan

Goedso

Goed bezig!!!

Goed gedaan kerel!

Erg mooi. Ik sluit me aan bij Kleppertje.. Hou nog even vol tot de zomer, kun je misschien nog net die abs ff poppen! Goed gedaan.

Nice transformation, man. Keep it going you are in the right track !

Lekker bezig! Op onderstaande foto lijkt het wel alsof je links geen gyno hebt en rechts wel?

Lekker bezig! Op onderstaande foto lijkt het wel alsof je links geen gyno hebt en rechts wel?

denk omdat ik lange tijd aan de hoge vp heb gezeten dat ik nu wel last heb van een beetje gyno, al ben ik hiervan niet zeker. volgende maand zal ik betere pics maken.

thx iedereen voor de reacties!

Dat ene puffy nippeltje trekt wel bij hoor als je wat groeit.

Goed gedaan man.

Terug
Naar boven