tracker zei:Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit .
Zou dan eerst beginnen met zijn naam juist te schrijven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tracker zei:Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit .
Helaas, jullie zijn allemaal dom.
Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit .
Kijk, beta brainz ........ Het zit zo:
Wat hij bedoelt is dat, de "date rape" , is meer een soort "rape" die eigenlijk geen verkrachting is. Het meisje is dronken, iets in haar zegt dat ze eigenlijk misschien toch niet helemaal zeker is of ze nou wel of niet wil sexen, tijdens de sex heeft ze een keer heel zachtjes "neej" gefluisterd, maar dacht een paar seconden daarna "laat maar hij zal zo wel klaar zijn kan ik verder slapen" . De volgende dag als ze weer thuis en nuchter is, en ze bang is dat al haar vriendinnen haar voor sl*t uit gaan maken, en dat haar vriendje haar gaat dumpen omdat ze vreemd is gegaan, is ze opeens "geRAPED" .
Je kunt lullen wat je wil, maar dat is toch heel wat anders dan naar huis toe lopen, vanachter op je hoofd worden geslagen, een steegje worden ingesleurd en vervolgens met een mes op je keel verkracht worden door een zwerver.
Of niet dan. Ja toch ?
Alleen mannen hebben blijkbaar verantwoordelijkheid als ze dronken zijn.
Helaas, jullie zijn allemaal dom.
Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit .
Kijk, beta brainz ........ Het zit zo:
Wat hij bedoelt is dat, de "date rape" , is meer een soort "rape" die eigenlijk geen verkrachting is. Het meisje is dronken, iets in haar zegt dat ze eigenlijk misschien toch niet helemaal zeker is of ze nou wel of niet wil sexen, tijdens de sex heeft ze een keer heel zachtjes "neej" gefluisterd, maar dacht een paar seconden daarna "laat maar hij zal zo wel klaar zijn kan ik verder slapen" . De volgende dag als ze weer thuis en nuchter is, en ze bang is dat al haar vriendinnen haar voor sl*t uit gaan maken, en dat haar vriendje haar gaat dumpen omdat ze vreemd is gegaan, is ze opeens "geRAPED" .
Je kunt lullen wat je wil, maar dat is toch heel wat anders dan naar huis toe lopen, vanachter op je hoofd worden geslagen, een steegje worden ingesleurd en vervolgens met een mes op je keel verkracht worden door een zwerver.
Of niet dan. Ja toch ?
Alsof jullie uberhaupt weten wat het is om aangerand en verkracht te worden als vrouw![]()
Hij heeft gelijk. 100 en er is niets schokkends aan zijn statement. Tenzij je je 'mening' ventileert op basis van oneigen sentimenten.
Het feit dat hier al statements langs komen als 'echte rape' ( wut?? ) zegt in deze al genoeg over de beleving.
In mijn eigen twisted mind zouden verkrachters en pedo vogelvrij verklaard moeten worden met een tatoeage op het voorhoofd... en liefst losgelaten worden op de grote markt van Sint Niklaas op een zaterdagmiddag...
Verkrachters doen het om macht te hebben over iemand, vind dat ze dan mogen ervaren hoe het is om compleet machteloos te zijn en hun leven en verdere toekomst van iemand anders afhangt
Helaas, jullie zijn allemaal dom. Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit . Kijk, beta brainz ........ Het zit zo: Wat hij bedoelt is dat, de "date rape" , is meer een soort "rape" die eigenlijk geen verkrachting is. Het meisje is dronken, iets in haar zegt dat ze eigenlijk misschien toch niet helemaal zeker is of ze nou wel of niet wil sexen, tijdens de sex heeft ze een keer heel zachtjes "neej" gefluisterd, maar dacht een paar seconden daarna "laat maar hij zal zo wel klaar zijn kan ik verder slapen" . De volgende dag als ze weer thuis en nuchter is, en ze bang is dat al haar vriendinnen haar voor sl*t uit gaan maken, en dat haar vriendje haar gaat dumpen omdat ze vreemd is gegaan, is ze opeens "geRAPED" . Je kunt lullen wat je wil, maar dat is toch heel wat anders dan naar huis toe lopen, vanachter op je hoofd worden geslagen, een steegje worden ingesleurd en vervolgens met een mes op je keel verkracht worden door een zwerver. Of niet dan. Ja toch ?
De ene keer kun je verstandig met pubers praten, kunnen ze hun emoties beheersen en hebben ze een evenwichtig oordeel. Het andere moment willen ze naar geen redelijk argument luisteren. Ze denken heel zwart-wit of hebben onbegrijpelijke uitbarstingen van emoties.

Dawkins heeft daar gelijk?Je bent net zo goed in het aanbrengen van argumenten als Dawkins zelve.
---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------
Bioloog Richard Dawkins vindt kind met syndroom van Down ter wereld brengen 'immoreel'
http://www.knack.be/nieuws/ondertus...d-brengen-immoreel/article-normal-272687.html
Daarom bakt Dawkins er doorgaans niets van in discussies.