XXL Nutrition

'Date rape is bad, stranger rape is worse'

Helaas, jullie zijn allemaal dom.

Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit .

Kijk, beta brainz ........ Het zit zo:

Wat hij bedoelt is dat, de "date rape" , is meer een soort "rape" die eigenlijk geen verkrachting is. Het meisje is dronken, iets in haar zegt dat ze eigenlijk misschien toch niet helemaal zeker is of ze nou wel of niet wil sexen, tijdens de sex heeft ze een keer heel zachtjes "neej" gefluisterd, maar dacht een paar seconden daarna "laat maar hij zal zo wel klaar zijn kan ik verder slapen" . De volgende dag als ze weer thuis en nuchter is, en ze bang is dat al haar vriendinnen haar voor sl*t uit gaan maken, en dat haar vriendje haar gaat dumpen omdat ze vreemd is gegaan, is ze opeens "geRAPED" .

Je kunt lullen wat je wil, maar dat is toch heel wat anders dan naar huis toe lopen, vanachter op je hoofd worden geslagen, een steegje worden ingesleurd en vervolgens met een mes op je keel verkracht worden door een zwerver.

Of niet dan. Ja toch ?

Als je die feministische onzin online leest, waaruit volgensmij dat woord ook ontstaan is, dan is hun definitie van "rape" echt totale onzin.

Als ze dronken is, maakt niet uit of jij dat ook ben, En je hebt sex.. Is dat opeens "rape". :o Alleen mannen hebben blijkbaar verantwoordelijkheid als ze dronken zijn.

Keur echte rape niet goed.. Maar die feministen online zijn echt compleet gestoord en hebben een flinke dosis realiteit nodig.

Alsof jullie uberhaupt weten wat het is om aangerand en verkracht te worden als vrouw :o

Hij heeft gelijk. 100 en er is niets schokkends aan zijn statement. Tenzij je je 'mening' ventileert op basis van oneigen sentimenten.
Het feit dat hier al statements langs komen als 'echte rape' ( wut?? ) zegt in deze al genoeg over de beleving.

Helaas, jullie zijn allemaal dom.

Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit .

Kijk, beta brainz ........ Het zit zo:

Wat hij bedoelt is dat, de "date rape" , is meer een soort "rape" die eigenlijk geen verkrachting is. Het meisje is dronken, iets in haar zegt dat ze eigenlijk misschien toch niet helemaal zeker is of ze nou wel of niet wil sexen, tijdens de sex heeft ze een keer heel zachtjes "neej" gefluisterd, maar dacht een paar seconden daarna "laat maar hij zal zo wel klaar zijn kan ik verder slapen" . De volgende dag als ze weer thuis en nuchter is, en ze bang is dat al haar vriendinnen haar voor sl*t uit gaan maken, en dat haar vriendje haar gaat dumpen omdat ze vreemd is gegaan, is ze opeens "geRAPED" .

Je kunt lullen wat je wil, maar dat is toch heel wat anders dan naar huis toe lopen, vanachter op je hoofd worden geslagen, een steegje worden ingesleurd en vervolgens met een mes op je keel verkracht worden door een zwerver.

Of niet dan. Ja toch ?

Diep..

Balls deep.

• Like
Waarderingen: mat
Zelfs als ie gelijk heeft, waarom zou je dat zo graag op Twitter willen posten?

cause twitter

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Alsof jullie uberhaupt weten wat het is om aangerand en verkracht te worden als vrouw :o

Hij heeft gelijk. 100 en er is niets schokkends aan zijn statement. Tenzij je je 'mening' ventileert op basis van oneigen sentimenten.
Het feit dat hier al statements langs komen als 'echte rape' ( wut?? ) zegt in deze al genoeg over de beleving.

Oh en over "echte" en onechte rape .

Je moet toch toegeven dat er wel zeker een grijs gebied is .

Met toestemming
Zonder toestemming

Als je denkt dat hij/zij zo dronken is dat hij/zij zich morgen niets meer herinnert, dan begin je er toch niet aan...

Ik zie geen grijs gebied.

Of het "erger" is en het slachtoffer er meer en langer trauma's aan zal overhouden, dat hangt eigenlijk van het slachtoffer af en hun beleving daarvan (ik zet hun omdat er ook mannen verkracht worden...).

Om even een voorbeeld van verkrachting in het criminele milieu te nemen:
Stel je hebt bij een "vriend" geld geleend waarvan je weet dat het nogal een louche figuur is.
Jij kunt absoluut het geld niet terug betalen, ze hebben je al eens wat meppen gegeven, zonder resultaat.

Wordt jij liever door deze "vriend" verkracht terwijl zijn maffia vriendjes er rond staan te kijken omdat je deze persoon al kent van vroeger en het toen niet zo'n slechte kerel was? En als je niet betaald komen ze volgende week nog eens terug...

In mijn eigen twisted mind zouden verkrachters en pedo vogelvrij verklaard moeten worden met een tatoeage op het voorhoofd... en liefst losgelaten worden op de grote markt van Sint Niklaas op een zaterdagmiddag...

Verkrachters doen het om macht te hebben over iemand, vind dat ze dan mogen ervaren hoe het is om compleet machteloos te zijn en hun leven en verdere toekomst van iemand anders afhangt

In mijn eigen twisted mind zouden verkrachters en pedo vogelvrij verklaard moeten worden met een tatoeage op het voorhoofd... en liefst losgelaten worden op de grote markt van Sint Niklaas op een zaterdagmiddag...

Verkrachters doen het om macht te hebben over iemand, vind dat ze dan mogen ervaren hoe het is om compleet machteloos te zijn en hun leven en verdere toekomst van iemand anders afhangt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij gelooft echt dat het een "ziekte" is wat met een paar pilletjes en therapie te "genezen" valt?
Of een toevallig "zwak" moment van iemand?

Het zijn roofdieren en dan geldt het recht van de sterkste.

Onze maatschappij is zo bemoederend dat ze denkt dat moordenaars, verkrachters, ... zich wel zullen aanpassen als je er een theekransje mee gehad hebt...

Daarbij denk ik dan: WTF...

Verkrachten omdat ze macht willen? Haha de feministische dogma heeft hem te pakken.

Als het om macht gingen, dan zouden die mannen omas verkrachten man, die zijn zo al machteloos.

Meeste verkrachting gebeurt bij meisjes tss 18-25, niet toevallig hun meest vruchtbare periode. Verkrachting heeft met sexuele aantrekking te maken. Zo klaar als de zon.

Dit soort topics deliveren altijd de lolz

Helaas, jullie zijn allemaal dom. Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit . Kijk, beta brainz ........ Het zit zo: Wat hij bedoelt is dat, de "date rape" , is meer een soort "rape" die eigenlijk geen verkrachting is. Het meisje is dronken, iets in haar zegt dat ze eigenlijk misschien toch niet helemaal zeker is of ze nou wel of niet wil sexen, tijdens de sex heeft ze een keer heel zachtjes "neej" gefluisterd, maar dacht een paar seconden daarna "laat maar hij zal zo wel klaar zijn kan ik verder slapen" . De volgende dag als ze weer thuis en nuchter is, en ze bang is dat al haar vriendinnen haar voor sl*t uit gaan maken, en dat haar vriendje haar gaat dumpen omdat ze vreemd is gegaan, is ze opeens "geRAPED" . Je kunt lullen wat je wil, maar dat is toch heel wat anders dan naar huis toe lopen, vanachter op je hoofd worden geslagen, een steegje worden ingesleurd en vervolgens met een mes op je keel verkracht worden door een zwerver. Of niet dan. Ja toch ?

Het feit dat de chick dronken moet zijn voordat je haar in je bed krijgt, is al beta. Daar komt nog bij dat als ze nee fluistert en jij de conclusie moet trekken dat dat een 'grijs gebied nee' moet zijn, is nog meer beta.

Laat dan die chick uitslapen tot de volgende morgen en dan als ze nuchter is en weet wat ze doet pak je dr alsnog. Waarschijnlijk werkt dat niet bij jou, want als ze ziet waar ze naast ligt rent ze hard naar de deur en SCHREEUWT ze nee.

Als je niet kunt toegeven dat er een grijs gebied is, dan ben je gewoon heel erg dom , 12 jaar oud, of achterlijk naief.

Of je zit in de "bijna klaar met puberen" periode. In deze periode hebben de jonge "volwassenen" overal zeer uitgesproken meningen over, naar het extreme toe, en er is absoluut geen ruimte voor nuance.

De ene keer kun je verstandig met pubers praten, kunnen ze hun emoties beheersen en hebben ze een evenwichtig oordeel. Het andere moment willen ze naar geen redelijk argument luisteren. Ze denken heel zwart-wit of hebben onbegrijpelijke uitbarstingen van emoties.

• Topic Starter Topic Starter
Stephen Hawking heeft altijd gelijk!

Terug
Naar boven