MuscleMeat

'Date rape is bad, stranger rape is worse'

Verkrachten omdat ze macht willen? Haha de feministische dogma heeft hem te pakken.

Als het om macht gingen, dan zouden die mannen omas verkrachten man, die zijn zo al machteloos.

Meeste verkrachting gebeurt bij meisjes tss 18-25, niet toevallig hun meest vruchtbare periode. Verkrachting heeft met sexuele aantrekking te maken. Zo klaar als de zon.

de meeste pedo's zijn leerkrachten of jeugdleiders => machtspositie
hoeveel seksuele aantrekking heeft een kleuter?

groepsverkrachtingen... omdat het zoveel leuker is als je met meerdere mannen tesamen een groepsactiviteit aan het doen bent? nee omdat je in groep meer macht hebt t.o.v. 1 slachtoffer

jonge verplegers die bejaarden verkrachten, a serious case of granny love?
again, verpleger beslist of bejaarde te eten krijgt of niet
hetzelfde geld voor weeshuizen, pleeggezinnen, ...
de politieagent die vrouwen aanrandde om hun verkeersboetes kwijt te schelen (de macht der wet)
de taxichauffeur die zijn klanten verkracht (zonder mij kom je nergens)
de pastoor met de koorknaapjes

Ronald Janssen (serieverkrachter in BE), Dutroux (ken je wel), hadden een vrouw dus daar konden ze hun sexuele driften wel op kwijt.

Btw, feminisme? :) Lol, als dat betekent dat de vrouwen moeten op mij afstappen en mij trakteren i.p.v. omgekeerd, ja dan ben ik feminist.

Zwart en wit zijn mooie kleuren.

groepsverkrachtingen... omdat het zoveel leuker is als je met meerdere mannen tesamen een groepsactiviteit aan het doen bent? nee omdat je in groep meer macht hebt t.o.v. 1 slachtoffer

de politieagent die vrouwen aanrandde om hun verkeersboetes kwijt te schelen (de macht der wet)

Ronald Janssen (serieverkrachter in BE), Dutroux (ken je wel), hadden een vrouw dus daar konden ze hun sexuele driften wel op kwijt.

Btw, feminisme? :) Lol, als dat betekent dat de vrouwen moeten op mij afstappen en mij trakteren i.p.v. omgekeerd, ja dan ben ik feminist.

Wauw please stop met posten, je zet jezelf echt erg voorschut:o

Disturbed lijkt me ook een intellectueel hoogvliegertje!

Meerdere oorzaken kunnen een rol spelen bij verkrachting. Een inwendige oorzaak is de zonde in ons, de begeerte van het vlees. Uitwendige oorzaken, al of niet in combinatie, kunnen zijn: zinnenprikkelend gedrag, slechte voorbeelden door anderen, overmacht ten opzichte van het slachtoffer. Een groepsverkrachter verklaarde dat hij tot zijn handelen was aangezet door clips op de zender MTV. “Zoiets wil je ook doen.” [1]
http://www.christipedia.nl/Artikelen/V/Verkrachting

Als je niet kunt toegeven dat er een grijs gebied is, dan ben je gewoon heel erg dom , 12 jaar oud, of achterlijk naief. Of je zit in de "bijna klaar met puberen" periode. In deze periode hebben de jonge "volwassenen" overal zeer uitgesproken meningen over, naar het extreme toe, en er is absoluut geen ruimte voor nuance.

Ik denk dit stukje tekst perfect bij jouw bovengenoemde redenatie past, proficiat!

Helaas, jullie zijn allemaal dom.

Ik zal het uitleggen voor jullie, aangezien ik meer op Hawkin's denkniveau zit .

Kijk, beta brainz ........ Het zit zo:

Wat hij bedoelt is dat, de "date rape" , is meer een soort "rape" die eigenlijk geen verkrachting is. Het meisje is dronken, iets in haar zegt dat ze eigenlijk misschien toch niet helemaal zeker is of ze nou wel of niet wil sexen, tijdens de sex heeft ze een keer heel zachtjes "neej" gefluisterd, maar dacht een paar seconden daarna "laat maar hij zal zo wel klaar zijn kan ik verder slapen" . De volgende dag als ze weer thuis en nuchter is, en ze bang is dat al haar vriendinnen haar voor sl*t uit gaan maken, en dat haar vriendje haar gaat dumpen omdat ze vreemd is gegaan, is ze opeens "geRAPED" .

Je kunt lullen wat je wil, maar dat is toch heel wat anders dan naar huis toe lopen, vanachter op je hoofd worden geslagen, een steegje worden ingesleurd en vervolgens met een mes op je keel verkracht worden door een zwerver.

Of niet dan. Ja toch ?

Qua trauma voor het slachtoffer misschien wel.
Voor de wet echter niet.

Als er een nee "gefluisterd" is, dan blijft het een nee = zonder wederzijdse toestemming.
Je kunt het haar moeilijk kwalijk nemen dat ze ja 96 kg torso niet eventjes aan de deur gezet heeft als ze onder invloed van drank/drugs/... of bewusteloos was.

Hoe hard moet je duidelijk maken dat het nee is dan?

Als ze geen nee gezegd/gefluisterd heeft is het met toestemming en dus geen verkrachting, en dan maakt ze achteraf een valse verklaring. (dus ik veronderstel dat ie het daar niet over heeft)

Misschien duidelijker met moord als voorbeeld te nemen:
eindresultaat blijft hetzelfde: slachtoffer is dood
doet er weinig toe hoe hard het slachtoffer gezegd heeft dat ie niet dood wil
en doet er weinig toe hoe "zachtaardig" de dader zijn slachtoffer gedood heeft

Qua trauma voor het slachtoffer misschien wel. Voor de wet echter niet. Als er een nee "gefluisterd" is, dan blijft het een nee = zonder wederzijdse toestemming. Je kunt het haar moeilijk kwalijk nemen dat ze ja 96 kg torso niet eventjes aan de deur gezet heeft als ze onder invloed van drank/drugs/... of bewusteloos was. Hoe hard moet je duidelijk maken dat het nee is dan? Als ze geen nee gezegd/gefluisterd heeft is het met toestemming en dus geen verkrachting, en dan maakt ze achteraf een valse verklaring. (dus ik veronderstel dat ie het daar niet over heeft) Misschien duidelijker met moord als voorbeeld te nemen: eindresultaat blijft hetzelfde: slachtoffer is dood doet er weinig toe hoe hard het slachtoffer gezegd heeft dat ie niet dood wil en doet er weinig toe hoe "zachtaardig" de dader zijn slachtoffer gedood heeft
De stuk tekst die ik neer heb gezet, is een eerdere poging in dit topic van Tracker om nuance op het onderwerp verkrachting toe te passen. Zoals je ziet aan de twee voorbeelden die hij geeft, is hij er niet helemaal bewust van hoe je nou precies nuance moet creren, waardoor je het allemaal niet zo serieus kan en moet nemen.

Met toestemming
Zonder toestemming

Als je denkt dat hij/zij zo dronken is dat hij/zij zich morgen niets meer herinnert, dan begin je er toch niet aan...

Ik zie geen grijs gebied.

Of het "erger" is en het slachtoffer er meer en langer trauma's aan zal overhouden, dat hangt eigenlijk van het slachtoffer af en hun beleving daarvan (ik zet hun omdat er ook mannen verkracht worden...).

Om even een voorbeeld van verkrachting in het criminele milieu te nemen:
Stel je hebt bij een "vriend" geld geleend waarvan je weet dat het nogal een louche figuur is.
Jij kunt absoluut het geld niet terug betalen, ze hebben je al eens wat meppen gegeven, zonder resultaat.

Wordt jij liever door deze "vriend" verkracht terwijl zijn maffia vriendjes er rond staan te kijken omdat je deze persoon al kent van vroeger en het toen niet zo'n slechte kerel was? En als je niet betaald komen ze volgende week nog eens terug...

In mijn eigen twisted mind zouden verkrachters en pedo vogelvrij verklaard moeten worden met een tatoeage op het voorhoofd... en liefst losgelaten worden op de grote markt van Sint Niklaas op een zaterdagmiddag...

Verkrachters doen het om macht te hebben over iemand, vind dat ze dan mogen ervaren hoe het is om compleet machteloos te zijn en hun leven en verdere toekomst van iemand anders afhangt
er bestaan natuurlijk geen psycho wijven die maar al te graag misbruik zouden maken van jouw retarded vorm van straffen om wraak te nemen op een onschuldige ex, dus dit is zeker wel een goed idee:rolleyes:

Date rape en daarna een stranger rape maakt de stranger rape wss minder erg. Je bent het dan nl al een beetje gewoon. Mss is de stranger rape na een date rape dan voor sommigen gewoon bad zoals bij de eerste date rape. Stranger rape is dan niet persé altijd worse dan een date rape.??? (Stelling is dus te kort door de bocht, ongenuanceerd.)

Date rape en daarna een stranger rape maakt de stranger rape wss minder erg. Je bent het dan nl al een beetje gewoon. Mss is de stranger rape na een date rape dan voor sommigen gewoon bad zoals bij de eerste date rape. Stranger rape is dan niet pers altijd worse dan een date rape.??? (Stelling is dus te kort door de bocht, ongenuanceerd.)

stel je krijgt de keuze tussen volgende 2 opties:
1) ergens in de nabije toekomst wordt er iets in je drankje gedaan en je wordt naakt wakker naast een lege bus glijmiddel met een pijnlijke anus (indien vrouw -> vagina)
2) ergens in de nabije toekomst word je in een steegje belaagd door 3 mannen die je bedreigen met een mes waarna vervolgens 2 mannen je tegen de muur pinnen terwijl de andere je brutaal anaal(indien vrouw -> vaginaal) verkracht

lijkt me aannemelijk dat een grote meerderheid vd bevolking voor 1 zou kiezen. Echter als date rape en stranger rape at knife point even erg zouden zijn zou er geen enkele reden zijn om een voorkeur te hebben voor optie 1, en zou zowat de helft voor 1 kiezen en de andere helft voor 2.

We hebben het over verkrachtingen, niet over pedofilie. Btw, de reden waarom meeste pedos jeugdleiders zijn is juist omdat er daar veel kinderen rondlopen zonder ouderlijk toezicht. Ideaal voor een pedo (btw, da zijn pedos die gevat werden. Het kan perfect mogelijk dat er meer non kleuterleiders pedos bestaan, wat me more likely lijkt).

Groepsverkrachtingen komen voor omdat het de individu meer macht geeft om te kunnen rapen, maar hij raped niet omt machtsgevoel. Leer het onderscheid te maken. Hij gebruikt macht (might in numbers) als middel om zn lusten te bevredigen. Rape gaat altijd gepaard met sexuele lusten.

In al je voorbeelden gebruiken mensen hun machtspositie om hun lusten te bevredigen. Ze rapen niet om hun 'machtsbehoefte' te bevredigen.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Verwar pedofilie ook niet met verkrachting pls

Blijf erbij, verkrachting gaat hem meestal (en dus niet de minderheid) over de macht welke men over het slachtoffer heeft.
Als het puur voor de seks is, dan zijn er veel makkelijker en legale manieren om aan je trekken te geraken.

Sadisme is plezier hebben aan of genoegen beleven aan het opzettelijk pijn doen of vernederen van een andere persoon. In strikte zin gaat het hier om genotsbeleving aan de macht die de "sadist" heeft ten opzichte van haar/zijn "slachtoffer". Een verkrachter is dikwijls een sadist: meer uit op de macht dan de daadwerkelijke seksuele daad. Als er door deze parafilie grote problemen ontstaan tussen de sadist en de omgeving, kan er sprake zijn van een psychische aandoening.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

http://eoswetenschap.eu/artikel/vervloekt-groepsgevoel

Drift en macht
Wat beweegt daders tot zo’n zwaar misdrijf? Leken gaan er vaak van uit dat het bij een groepsverkrachting vooral om seksuele bevrediging draait. Toch is dat maar één van de vele beweegredenen, vertelt forensisch psycholoog Miranda Horvath, (Middlesex University London). Samen met collega Jessica Woodhams (University of Birmingham) vatte ze in 2013 de actuele stand van het wetenschappelijk onderzoek in een handboek samen. ‘Bij verkrachtingen speelt de controle over iemand bijna altijd een grote rol’, stelt Horvath. ‘Hetzelfde geldt als er verschillende daders bij betrokken zijn.’

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

http://www.scriptiebank.be/scriptie/slachtofferweerstand-en-dadergeweld-seksuele-gewelddelicten

Binnen het onderzoeksveld heerst de overtuiging dat actieve weerstand effectief helpt om verkrachting te vermijden, zonder dat het risico op verwondingen stijgt. Door te slaan of te gillen zal een dader meer moeite hebben zijn slachtoffer te veroveren of de aandacht van de omgeving af te houden. Elke vorm van passieve verbale weerstand zou tot een grotere kans op voltooiing van de verkrachting leiden. Wanneer slachtoffers zich erg onderdanig opstellen en huilen of smeken om te stoppen, vergroot dit de motivatie van de dader om zijn slachtoffer te krenken en controle en macht te verwerven.

http://www.scriptiebank.be/scriptie/groepsverkrachting-verklarende-factoren-voor-daderschap

De specifieke motieven voor groepsverkrachting worden uitvoerig besproken, maar er wordt vooral nader ingegaan op de verhoudingen tussen daders en slachtoffer tijdens de verkrachting. De voornaamste kenmerken ervan zijn: de daders ervaren een gevoel van macht. Ze wensen ‘te presteren’ en elkaar te bewijzen dat ze ‘het kunnen’. Het slachtoffer neemt voor de daders een ondergeschikte plaats in, ze reduceren haar tot een object.

maar ga stoppen met posten hierover, want zet mijzelf hier voor schut (volgens sommigen ...)

Als het puur voor de seks is, dan zijn er veel makkelijker en legale manieren om aan je trekken te geraken.

Sommige mannen willen graag een bepaalde profiel, een innocent schoolgirl of girl next door of een meisje die ze kennen.

Zoiets kunde nie vinden bij h**ren ed. Ook is een man 24/7 geil. Je kan niet 24/7 geld uitgeven aan h**ren.
Ook al kunde u laten afzuigen voor een tientje, elke dag kost het wel.

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Ik ga geen onzin theorien lezen v gedragswetenschappen. Dergelijk gebied staat hopeloos achter sound science.
Moest ge evolutionair biologisch materiaal hebben zou ik het wel serieus nemen.

emphasised he was not approving anything but giving examples of a "syllogism" - logical argument where the comparisons do not imply any endorsement of either.

99% van de mensen is blijkbaar dus te dom om dit te begrijpen. :(

Was ik maar 24/7 geil...

Terug
Naar boven