AndroidHealthClinic

DB split schema voor tijdens de vakantie

Casplantje

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Dag allemaal.

Eerder ging ik 2 keer per week naar de sportschool en trainde ik 1 keer per week thuis met dumbbells. Nu het vakantie is, ga ik niet meer naar de sportschool, aangezien deze in de stad zit waar ik studeer en ik tijdens de vakantie 1.5 uur reizen hier vanaf verblijf.

Ik heb nu wat meer tijd, dus zat er aan te denken om misschien 4 keer in de week te gaan trainen. Ik heb daarom met iemand die me in de sportschool begeleid een schema voor deze vakantie gemaakt:

[FONT=Tahoma,sans-serif]Maandag & Vrijdag[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]Buik[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- Lying leg raises[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- Side crunches[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]Borst[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Flys[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Pullovers[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Press[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif][FONT=Tahoma,sans-serif]Schouder[/FONT][/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif][FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Shoulder Press[/FONT][/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif][FONT=Tahoma,sans-serif]Achterschouder[/FONT][/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif][FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Lying rear delt row[/FONT][/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif][FONT=Tahoma,sans-serif]Zijschouder[/FONT][/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif][FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Lateral raise[/FONT][/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif][FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Upright row[/FONT][/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]Triceps[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Triceps Extensions[/FONT]

[FONT=Tahoma,sans-serif]Woensdag & Zondag[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]Buik[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- Lying leg raises[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- Side crunches[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]Benen[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Lunges[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Squat[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]Biceps[/FONT]
[FONT=Tahoma,sans-serif]- DB Curls