MuscleMeat

DBB League @ Onlinesoccermanager

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat goed tot nu toe:D 6 x op rij gewonnen, alleen nu is PSV aan de beurt.

Interesse in mijn spelers? Over elke 'naam' valt te praten.

Ben blij dat je Ekramy aan me hebt verkocht. Hij is een nuttige reservedoelman. Sinds ik hem heb gekocht is hij al 7 punten in rating omhoog gegaan. Hij traint makkelijk;)

:p
Ben blij dat je Ekramy aan me hebt verkocht. Hij is een nuttige reservedoelman. Sinds ik hem heb gekocht is hij al 7 punten in rating omhoog gegaan. Hij traint makkelijk;)

Ja idd, normaliter hou je een speler met een dergelijke rating. Maar ik probeer door een seizoen heen 'mijn' favoriete selectie te creëren. Ekramy, Vincken, Biseswar, Bruins en bv. Hofland passen daar allemaal niet tussen. Ik hoop ook dat mensen eindelijk is daarop gaan bieden:p

:p

Ja idd, normaliter hou je een speler met een dergelijke rating. Maar ik probeer door een seizoen heen 'mijn' favoriete selectie te creëren. Ekramy, Vincken, Biseswar, Bruins en bv. Hofland passen daar allemaal niet tussen. Ik hoop ook dat mensen eindelijk is daarop gaan bieden:p

Feyenoord op TK zie ik:D

Maar gelijk heb je, als je van psv verliest kan je de titelstrijd definitief opgeven.

Is gabri of Olegeur niks voor jou team?:D Of voor psv?

(Olegeur staat overigens niet op de tl-lijst)

Laatst bewerkt:
Wat een kraker tegen Vitesse, 4-3! Helaas loop ik 10 punten achter op FC Twente.

Welke competitie doen we volgend seizoen mannen? Niet iedereen had gereageerd.

De meesten gingen voor de Engelse Premier League.

jahooor :D 6-0 van twente verloren

PSV moet tegen AZ.
Nac tegen Twente.
Heerenveen - Ajax

Eindelijk weer eens de concurrentie tegen elkaar :pepsi:

2-2 tegen AZ -.-

Vandaag in de krant:
Toni wist ook nog niet zeker of hij zelf zou spelen "ik hoop het wel, maar de opstelling is de keuze van de manager" zei de vedette.
Oh Toni bij Roda hmmmmm logisch
ik denk dat Roda wel wat betere aanvallers heeft:lol:

mm 0-1 van Nac door n friggin penalty :(

Terug
Naar boven