MuscleMeat

DBB League @ Onlinesoccermanager

Bezoekers in dit topic

ja door te winnen met een friggin penalty :P

Ik zie dat zn speelsT voorzichtig is. Dus gewoon extreem spelen vandaag sixkiller:D (=twente)

En gewoon een tk inzetten:P
 
Gelukkig heb ik dat belachelijk clubje van sniper voetballes gegeven. Morgen tegen feyenoord, deze wedstrijd moet ik winnen om bij te blijven.
 
Az klopt psv.
Nac klopt twente.
Ajax klopt Heerenveen.
 
nu sta ik lekker weer 3e :)
 
Wedstrijdschema

Vitesse-Feyenoord
AZ-FC Groningen
Sparta Rotterdam-PSV
NAC Breda-Ajax

Bekerronde vandaag:)

Over 2 dagen moet je tegen nac marvin. Ik hoop dat je dan 3 punten pakt dan komen we dichterbij die 1e plek;)
 
komende 4 dagen 2x tegen Ajax spelen.

Hoop dat ik iig de competitie wedstrijd win, dan loop ik verder weg van Ajax.
 
komende 4 dagen 2x tegen Ajax spelen.

Hoop dat ik iig de competitie wedstrijd win, dan loop ik verder weg van Ajax.

Ben benieuwd ja. We hebben beide een lekkere reeks achter de rug. Mij boeit die bekerwedstrijd van vandaag ook niet zoveel. Als je Nec en Ajax in de competitie klopt, dan wordt het wel heel moeilijk voor de rest. Hoop niet dat je weer een tk'tje gaat inzetten:p
 
ik ga mn best doen om van NAC te winnen uiteraard;)
gelukkig zit er een vrije dag tussen voor mij
 
Na onterecht :p van Psv verloren te hebben, vandaag weer puntverlies tegen Groningen 3-3. Nu hopelijk, na een change of line-up, een ommekeer tegen Vitesse.
 
Ben benieuwd ja. We hebben beide een lekkere reeks achter de rug. Mij boeit die bekerwedstrijd van vandaag ook niet zoveel. Als je Nec en Ajax in de competitie klopt, dan wordt het wel heel moeilijk voor de rest. Hoop niet dat je weer een tk'tje gaat inzetten:p

Ik kijk ook een beetje naar het wedstrijd schema, als ik al uit de beker had gelegen hadden mijn spelers vanavond rust, en waren ze morgen voor de wedstrijd tegen Nec lekker uitgerust, wel jammer dus.

Al ga ik er vanavond uit speel ik de halve finale niet en heb ik weer rust 1 dag voor AZ uit.
Speel ik de finale ook zeker niet, wat wel lekker uit kan pakken met 1 dag rust voor de wedstrijd tegen Nec , mocht Nec dan nog vlakbij staan met punten kon dat wel eens belangrijk worden voor het kampioenschap.
 
****ing 4-0 verloren van ado :S
als het niet begaaider kan worden! dadelijk haalt de graafschap me nog in :roflol:
 
Na onterecht :p van Psv verloren te hebben, vandaag weer puntverlies tegen Groningen 3-3. Nu hopelijk, na een change of line-up, een ommekeer tegen Vitesse.

Haha, you wish ;)
Es kijken of dat kleine ploegie van mij nog wat schade kan maken bij feyenoord :P
 
Vervloekte nac ligt uit de beker.

Nac-Ajax 0-4 ;)

Al had ik liever dat dit een competitiewedstrijd was natuurlijk. Maar al met al bewijst dit dat Nac niet overslaanbaar is. Dus kom op vanavond marvin:D
 
Laatst bewerkt:
Vervloekte nac ligt uit de beker.

Nac-Ajax 0-4 ;)

Al had ik liever dat dit een competitiewedstrijd was natuurlijk. Maar al met al bewijst dit dat Nac niet overslaanbaar is. Dus kom op vanavond marvin:D

volgens mij moet ik tegen jou vanavond:)
 
volgens mij moet ik tegen jou vanavond:)

Klopt. Alleen heb ik een smalle selectie en ik moet weer spelers rust geven wil ik ze fit hebben tegen achtereenvolgens: Nac-PSV-Feyenoord.
 
k*t man, ik wou eigenlijk tk beleggen voor de wedstrijd tegen NAC.
blijkt dat die halve tamme die voor mij NEC was al 2x tk heeft gedaan -.-

maar dat mag de pret niet drukken, we gaan gewoon winnen van NAC xD
 
Back
Naar boven