MuscleMeat

DBB League part 2 @ OSM

Dit is al tijdrovend en verslavend genoeg :D

@ Marvin17: Check eens je aanbiedingen aub ;)

Interesse in Bankzitters van mij ? Neem een kijkje en bied binnen je budget.
Ik ben overigens op zoek naar
een goede verdediger 85-90. Of
een goede aanvallende middenvelder 85-95 of
een verdedigende middenvelder 85-95

Interesse in Ji-Sung Park (mid) van Manchester United? Doe gerust een bod en dan bespreken we samen wel de juiste prijs. :)

Dit is al tijdrovend en verslavend genoeg :D

@ Marvin17: Check eens je aanbiedingen aub ;)

jaa man, interessant bod.
Maar Riv heeft ook interesse, dus ik heb hem gepm'ed of hij er nog overheen wilt gaan ofzo;)

dus ik wacht nog even met accepteren.

jaa man, interessant bod.
Maar Riv heeft ook interesse, dus ik heb hem gepm'ed of hij er nog overheen wilt gaan ofzo;)

dus ik wacht nog even met accepteren.

Ok bro, het is nog maar mijn startbod van mij, maar Rivelino mag ook niet kunstmatig de prijs opdrijven hé :D :p

riv heeft weer 12.5M erbij :P

michiel.

ik ben opzich ook wel geinteresseerd in Tevez... zoek nog een goede spits namelijk.
kunnen we modric en tevez in een dealtje betrekken?;)

• Topic Starter Topic Starter
35 geboden voor Modric.

Hoger ga ik niet.

Ik heb er over geboden, ik wou je 36m geven maar ik mag niet van OSM (bod mag maar 2.5x zo hoog zijn als zijn waarde)

Tèvez doe ik voorlopig niet meer weg, omdat ik anders maar 3 goede spitsen meer heb, als er eens eentje geschorst of geblesseerd is, zit ik zonder scorend vermogen ;) Maar ik laat je zeker iets weten als hij te koop staat, Marvin. En dan regelen we wel een prijsje.

Maar ik ben zeker dat je met dit geld een goede spits zal vinden :cool:

Ik heb er over geboden, ik wou je 36m geven maar ik mag niet van OSM (bod mag maar 2.5x zo hoog zijn als zijn waarde)

Tèvez doe ik voorlopig niet meer weg, omdat ik anders maar 3 goede spitsen meer heb, als er eens eentje geschorst of geblesseerd is, zit ik zonder scorend vermogen ;) Maar ik laat je zeker iets weten als hij te koop staat, Marvin. En dan regelen we wel een prijsje.

Maar ik ben zeker dat je met dit geld een goede spits zal vinden :cool:

Is goed dan is hij van jou! Ik kijk verder:D

aight, modric verkocht.

sergio of zokora mogen ook nog weg.. (verdedigende middenvelders)
ik wil dan nog 1 90+ verdedigende middenvelder halen..
en nog een spits van zo een 95.

Een speler kopen voor 2.5x de waarde is echt slecht.

Thx bro, volgende keer zal ik dan niet mee bieden als we allebei dezelfde speler willen. Ik moet toch een beetje solidair zijn hé, willen we onze vijand en puntenpakker Liverpool het vuur aan de schenen leggen :D

Dat is waar bro. Maar of modric de verlosser is weet ik niet. Voor 5/6 miljoen goedkoper ga ik proberen en aanvallende middenvelder te halen die beter is dan modric:cool:

Dus het blijft bij een lichte teleurstelling.

Je hebt pech Huddlestone en Eboue zijn net weg.

Ik heb wel 2 spitsen voor je. En over een paar daagjes diaby 86-86-86.

Arshavin? Als je geen concrete biedingen op hem ontvangt vraag ik je: hou hem vast:p Zodra ik het geld heb krijg je een goed bod.

Arshavin? Als je geen concrete biedingen op hem ontvangt vraag ik je: hou hem vast:p Zodra ik het geld heb krijg je een goed bod.

Ik doelde op Bendtner en Eduardo. Maar Bendtner is al weg. Arshavin mag ook wel. Als ik een sterk bod op hem krijg boven waarde. Dan praten we over ongeveer 25m.

Maar laat me maar weten;)

eey riv een middenvelder in de aanbieding ?

pff iedereen zoveel geld.. ik heb nog maar 560k lol!
gelukkig nog wel een shitload aan spelers om te verkopen.. maar dat gaat niet zo snel jammer genoeg

Terug
Naar boven