Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interesse in Bankzitters van mij ? Neem een kijkje en bied binnen je budget.
Ik ben overigens op zoek naar
een goede verdediger 85-90. Of
een goede aanvallende middenvelder 85-95 of
een verdedigende middenvelder 85-95

Dit is al tijdrovend en verslavend genoeg
@ Marvin17: Check eens je aanbiedingen aub![]()

jaa man, interessant bod.
Maar Riv heeft ook interesse, dus ik heb hem gepm'ed of hij er nog overheen wilt gaan ofzo
dus ik wacht nog even met accepteren.

Ok bro, het is nog maar mijn startbod van mij, maar Rivelino mag ook niet kunstmatig de prijs opdrijven hé![]()
![]()
Maar ik laat je zeker iets weten als hij te koop staat, Marvin. En dan regelen we wel een prijsje.
Ik heb er over geboden, ik wou je 36m geven maar ik mag niet van OSM (bod mag maar 2.5x zo hoog zijn als zijn waarde)
Tèvez doe ik voorlopig niet meer weg, omdat ik anders maar 3 goede spitsen meer heb, als er eens eentje geschorst of geblesseerd is, zit ik zonder scorend vermogenMaar ik laat je zeker iets weten als hij te koop staat, Marvin. En dan regelen we wel een prijsje.
Maar ik ben zeker dat je met dit geld een goede spits zal vinden![]()

Thx bro, volgende keer zal ik dan niet mee bieden als we allebei dezelfde speler willen. Ik moet toch een beetje solidair zijn hé, willen we onze vijand en puntenpakker Liverpool het vuur aan de schenen leggen![]()

Je hebt pech Huddlestone en Eboue zijn net weg.
Ik heb wel 2 spitsen voor je. En over een paar daagjes diaby 86-86-86.
Zodra ik het geld heb krijg je een goed bod.Arshavin? Als je geen concrete biedingen op hem ontvangt vraag ik je: hou hem vastZodra ik het geld heb krijg je een goed bod.