Fitness Seller

DBB League part 2 @ OSM

nieuwe tactiek werkt tot nu toe prima, vanacht op co.uk ook weer gewonnen van AS Roma met Palermo (tevens ook al inter en AC voetballes gegeven daar :D )

Wie is dennis_ku met Chelsea op DBB?

TK zou ik zelf bewaren tot 2e seizoenshelft, we zijn nu pas 5 speelronden onderweg, kan nog zoveel gebeuren, straks heb je ze nodig om je doelstelling te behalen en heb je ze al gebruikt. (niet alleen competitie, maar stel je voor, je moet in de bekerfinale tegen liverpool, heb je ze dan in de competitie al 2x gebruikt tegen ze, sta je te kijken, tenzij je seizoenskaart hebt ;))

En zoveel maakt een TK niet uit, je krijgt door een trainingskamp in een thuiswedstrijd * 3 schoten meer op doel. In een uitwedstrijd heeft een trainingskamp weinig nut en als je als je team niet in vorm is, heeft een TK meestal ook weinig zin.

Tot zover deze les over trainingskampen ;)

Nu is het tijd om te eten en te trainen :D

p.s Tottenham je kan op al me middenvelders bieden, maar enige die weg mag na een goed bod is Riera ;)

fak jou:P

Kudt sachin!!!11

heey
Heb een aantal leuke mids te koop staan! :D
bijna tegen eigen waarde... je kunt ze ook goed kopen en duurder verkopen :O

Wie was het ook al weer die daarpas Possebon en Park samen wou kopen? :) Ik wil wel overhandelen over de prijs... Maar nu eerst gaan trainen!

ik heb sidwel voor 10M staan en Reo coker voor 12M ...koopjes jongens.

ik heb inmiddels een aantal spelers zwaar onder de prijs staaan. Morgen gaan ze weer omhoog op=op! :D

Possebon en Park mogen samen weg voor 23m! :cool:

Nouja zeg. Zie ik net dat iemand Cris heeft gekocht. Ik heb hem toevallig gescout vanmiddag, shitttt:(

Niemand een goede verdediger 89+ of aanvaller 89 + voor ongeveer 18 á 20 miljoen euro??????????????

Help me:p

15m nu voor Park, ik wil hem vanavond nog kwijt!

Iemand nog een aanvaller of middenvelder 90+ in de aanbieding :)

Terug
Naar boven