MuscleMeat

DBB League part 2 @ OSM

an sich alleen maar positief voor een ieder als de top teams niet gekozen worden. Deze zakken na verloop van tijd helemaal naar de onderste regionen van de competitie waardoor het voor iedereen makkelijker wordt om zijn doelstelling te halen

_DNNS aangemeld

chelsea of liverpool waren beide nog vrij.

normaal ben ik niet van de titel kandidaten, mja dit keer wel eens ;p

• Topic Starter Topic Starter
Zijn nog 9 plekken over.

Check het forum mbt transfers.

Komaan jongens, the more the merrier! :cool:

ben al goed in de verkoop...alleen heeft een of andere pauper mn gescoute keeper gekaapt.

Ik heb echt nood aan een extra spits (aanval score: +90).

ben al goed in de verkoop...alleen heeft een of andere pauper mn gescoute keeper gekaapt.

Als je iets scout moet je het ook meteen kopen Rooke, anders kapen die paupers het weg.

Je mag Alumunia wel kopen van mij als je wilt.

Bij mij mag in principe iedereen wel weg

Zoutzak:
Kan ik van jou Viduka kopen?

Ik heb een bod gedaan op een speler van jou, check it out! :)

Dat is mn beste spits maat:cool:

Arshavin is wel te koop(25m dan is hij meteen van jou)
Hij is ook normaal gesproken basisspeler, maar dan zal ik opzoek gaan naar een nieuwe spits.

En als je Arshavin gratis wilt, dan ben ik best bereid te ruilen voor C.Ronaldo of FerD.:D

Trouwens ik wil nog van heel veel spelers, dus ff bieden bro's. Jij oo ZaZa, ik denk dat ik wel nuttige spelers heb voor jou;)

Hij is ook normaal gesproken basisspeler, maar dan zal ik opzoek gaan naar een nieuwe spits.

En als je Arshavin gratis wilt, dan ben ik best bereid te ruilen voor C.Ronaldo of FerD.:D

Trouwens ik wil nog van heel veel spelers, dus ff bieden bro's. Jij oo ZaZa, ik denk dat ik wel nuttige spelers heb voor jou;)

Welke? AH ik bied wel (ben wel arm:P)

Hehe begrijpelijk :) Kon het maar proberen hé ;) Ik ga nog ff wachten met Arshavin, ik heb nog een andere optie waar ik hopelijk vanavond meer over weet. :cool:

Ik heb me weer geprobeerd aan te melden onder baffrietmarie s2

Nah zijn te laag man :) maar iig bedankt.

Heb nu 12 kk, dus ff kijken voor iets leuks

Nah zijn te laag man :) maar iig bedankt.

Heb nu 12 kk, dus ff kijken voor iets leuks

Voor 12 kan je bieden op Silvestre, Alumunia en Denilson(Dat zijn voor jou team echt sterspelers)
OF voor minder op Vela

haha ik moet echt mn spelers kwijt:P

Voor 12 kan je bieden op Silvestre, Alumunia en Denilson(Dat zijn voor jou team echt sterspelers)
OF voor minder op Vela

haha ik moet echt mn spelers kwijt:P

Ik heb net 12 kk op Viduka geboden :P, dus mocht dat niet door gaan, dan kom ik ff bij jou kijken :)

Kan ik nog transfers afsluiten als de competitie bezig is?

Terug
Naar boven