XXL Nutrition

DBB League part 2 @ OSM

okee dan is het goed;)

Het kan zijndat ik net wakker ben. Maar volgens mij heb ik gewonnen en de statistieken zijn ook zwaar in mijn voordeel.

Zou ik mijn eigen tactiek hebben terug gevonden:eek::D

(Tegen Tottenham)

Eeey,
Wie heeft een 20-27 jarige Aanvallende middenvelder voor mij. 89+
Mijn transfer budget ligt ongeveer op 30 miljoen euro. Holla at me:cool:

Het kan zijndat ik net wakker ben. Maar volgens mij heb ik gewonnen en de statistieken zijn ook zwaar in mijn voordeel.

Zou ik mijn eigen tactiek hebben terug gevonden:eek::D

(Tegen Tottenham)

jaa man ik weet niet wat je hebt gedaan vriend xD
maar het werkte wel.

1-1 tegen everton :D

• Topic Starter Topic Starter
K*t, mn beste speler raakt geblesseerd vlak voor 3 moeilijke wedstrijden:mad: (messi)

Gelukig scoorde zijn invaller (pandev) 4 keer:)

Vanavond tegen Everton, die moet ik winnen om nog mee te strijden voor de 6e plek.

Met mijn hoofdaccount speel ik gewoon nog mee voor de fun, met mijn subaccount doe ik nog volop mee voor de prijzen (team: Cercle Brugge, plaats: 4, doel: 7) :cool:

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

K*t, mn beste speler raakt geblesseerd vlak voor 3 moeilijke wedstrijden:mad: (messi)

Gelukig scoorde zijn invaller (pandev) 4 keer:)

Ik ben toch een makkelijke tegenstander? :roflol:

Met mijn hoofdaccount speel ik gewoon nog mee voor de fun, met mijn subaccount doe ik nog volop mee voor de prijzen (team: Cercle Brugge, plaats: 4, doel: 7) :cool:

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Ik ben toch een makkelijke tegenstander? :roflol:

Je verliest de laatste tijd niet vaak meer. En gezien je team/spelers, moet ik je zeker niet onderschatten:D;)

hoppa wat ik tegen wigan laat liggen, pak ik tegen chelsea

****king belachelijk:roflol:

Pfoe wat een transfers vandaag:D

Ronaldinho (97, 54, 75) op de TL gezet!

Nee, daar niet van. Ik wou absoluut Dembele kopen omdat hij een jong Belgisch talent is. :cool: Mijn middenveld is vrij dun dus wil ik Ronaldinho verkopen zodat er weer geld vrij komt om een speler te kopen.

Iemand interesse in Ronaldinho maar die de prijs te hoog vindt?

heahea eindelijk een overwinning na 6 partijen :roflol:

Terug
Naar boven