MuscleMeat

Belangrijk Nieuws DBB-Meet 27 Augustus 2023 + contest fotoshoot

Peiling Peiling Ben je hierbij (26 of 27 augustus)

• Totaal stemmers
    13
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Nog 1 laatste vraag: is er een loopband want zondag is mijn intervaltrainingsdag ? Daarna krachttraining, zou dus ongeveer 2,5u in de gym moeten kunnen zijn, kan dat?
Zeker, er zijn alle cardiomachines. Je kan eerder komen, als je aangeeft hoe laat je er bent zorg ik dat ik er ben.

Ik ga het toch niet redden ivm werk ben ik bang :o

Ik had 13u in mijn hoofd, snap ook niet hoe ik erbij kwam..

Hoop dat ik hiervoor geen punt ga krijgen 🤔
Je bent niet de enige die niet kan lezen.
Maakt verder niet uit. Als je niet kunt houdt het op. :dunno:

Degenen die er zijn, zijn er. Het wordt vast wel gezellig. :)

Ik lees dat meerdere mensen voor de shoot gaan trainen. Is dat niet nadelig? Doorgaans doe ik enkel UB oppompen, maar weet niet of een complete training aan te raden is.
Hoezo is dat nadelig? Ik moet die dag toch echt gewoon trainen haha. Van mij part maak ik die foto's ervoor. Als mensen dat speciaal willen.

• Like
Waarderingen: BB_
Hoezo is dat nadelig? Ik moet die dag toch echt gewoon trainen haha. Van mij part maak ik die foto's ervoor. Als mensen dat speciaal willen.
Ja oke, ik snap het; jij bent ook aan bulken als ik mij niet vergis en je wint toch wel? Maar ik beschouw de prep voor de shoot een beetje gelijk aan een wedstrijd en vroeg me af wat dan het verstandigst is.

Aangezien jij en anderen hier wedstrijdervaring hebben was ik daar benieuwd naar.

Zal ook ff met mn coach overleggen.

Ja oke, ik snap het; jij bent ook aan bulken als ik mij niet vergis en je wint toch wel? Maar ik beschouw de prep voor de shoot een beetje gelijk aan een wedstrijd en vroeg me af wat dan het verstandigst is.

Aangezien jij en anderen hier wedstrijdervaring hebben was ik daar benieuwd naar.

Zal ook ff met mn coach overleggen.
Aangezien je niet shredded bent zal het geen reet uitmaken. Voor niemand niet. Misschien @Diego1999 een beetje. Maar @vntl En ik zullen al een dikke pens hebben vol van het eten, wat juist na het trainen weer een beetje is weggetrokken. Plus jebhoeft geen olie meer te gebruiken want je zweet lekker :o

Aangezien je niet shredded bent zal het geen reet uitmaken. Voor niemand niet. Misschien @Diego1999 een beetje. Maar @vntl En ik zullen al een dikke pens hebben vol van het eten, wat juist na het trainen weer een beetje is weggetrokken. Plus jebhoeft geen olie meer te gebruiken want je zweet lekker :o
Ben sowieso zo plat als een pannenkoek tegen die tijd dus maakt geen reet uit

• Like
Waarderingen: BB_
Hoe weet je dat ik niet shredded ben?

Klopt inderdaad dat ik niet zo shredded ben als vorige contest, daar was de periode net te kort voor, maar ik hoop toch wel in de buurt te komen van shredded.
KN1_9652.jpg

Hoe weet je dat ik niet shredded ben?

Klopt inderdaad dat ik niet zo shredded ben als vorige contest, daar was de periode net te kort voor, maar ik hoop toch wel in de buurt te komen van shredded.
KN1_9652.jpg
Als je zo erbij staat denk ik dat jij wel wint hoor. Alleen @Diego1999 zal in de buurt komen dan

Als je zo erbij staat denk ik dat jij wel wint hoor. Alleen @Diego1999 zal in de buurt komen dan
Dit was 3 jaar terug volgens mij. Toen had ik 18 weken gecut en 18 kg lichter. Nu ben ik 11 weken bezig en 12.5 kg lichter, dus komende 2 weken ga ik niet zo shredded meer worden. Rondom navel en onderrug zit nog te veel vet. Maar ik weet dat de laatste week er optisch nog een hoop kan veranderen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven