MuscleMeat

Belangrijk Nieuws DBB-Meet 27 Augustus 2023 + contest fotoshoot

Peiling Peiling Ben je hierbij (26 of 27 augustus)

• Totaal stemmers
    13
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Belgium has left the building.

Even een belangrijke update. Ik heb goed en minder goed nieuws.

Na meerdere afmeldingen te hebben ontvangen en even te hebben overlegd met @apfelstrudel hebben we besloten de BBQ te annuleren. Het is niet meer rendabel om het voor 7-8 personen te organiseren en het gaat privé ook even niet top met @apfelstrudel. :heart:

Uiteraard gaat de meet en shoot/training wel gewoon door. Wat ik voorstel, is om met degene die dat willen een hapje te gaan eten in de stad. Ik stel voor om bij restaurant 't Zusje in Breda te reserveren. Hier kun je onbeperkt tapas eten naar keuze voor € 37. Zelf nog nooit geweest, maar ik heb hier positieve verhalen gelezen. :)

Kunnen onderstaande mensen die aan hebben gegeven mee te eten laten weten of ze in zijn. Ik wil dit weekend reserveren, want het is een vrij populair restaurant.

De gym beschikt over een douche, dus je kunt fris aanschuiven aan tafel.

@Wengstertje (fotoshoot)
@Gremlin (trainen + eten)
@vntl (fotoshoot +eten)
@Vypaw (fotoshoot + eten)
@ThaWasteland (trainen + eten)
@Belldumb (trainen + eten)
@Fronter (fotoshoot + eten)
@diego (trainen + fotoshoot)

blijft niet veel over. Zolang @Gremlin gaat ben ik er ook 🐝 .

Even een belangrijke update. Ik heb goed en minder goed nieuws.

Na meerdere afmeldingen te hebben ontvangen en even te hebben overlegd met @apfelstrudel hebben we besloten de BBQ te annuleren. Het is niet meer rendabel om het voor 7-8 personen te organiseren en het gaat privé ook even niet top met @apfelstrudel. :heart:

Uiteraard gaat de meet en shoot/training wel gewoon door. Wat ik voorstel, is om met degene die dat willen een hapje te gaan eten in de stad. Ik stel voor om bij restaurant 't Zusje in Breda te reserveren. Hier kun je onbeperkt tapas eten naar keuze voor € 37. Zelf nog nooit geweest, maar ik heb hier positieve verhalen gelezen. :)

Kunnen onderstaande mensen die aan hebben gegeven mee te eten laten weten of ze in zijn. Ik wil dit weekend reserveren, want het is een vrij populair restaurant.

De gym beschikt over een douche, dus je kunt fris aanschuiven aan tafel.

@Wengstertje (fotoshoot)
@Gremlin (trainen + eten)
@vntl (fotoshoot +eten)
@Vypaw (fotoshoot + eten)
@ThaWasteland (trainen + eten)
@Belldumb (trainen + eten)
@Fronter (fotoshoot + eten)
@diego (trainen + fotoshoot)
Ik ga ook trainen. Dus trainen en shoot. Eten helaas niet.

• Like
Waarderingen: BB_
@BB_ en @apfelstrudel hadden jullie niet al kosten gemaakt? Ik meende dat ik iets voorbij zag komen met stukken vlees

Denk dat ik ook afhaak
Ik heb daar van Apfelstrudel niets over gehoord, maar zag ook zoiets.

In ieder geval, de training en fotoshoot kan gewoon doorgaan en we kunnen prima uit eten gaan, zoals we meestal doen na een meet.

Voor de materialen zou ik vandaag de betaling doen, dus dat kon nog geannuleerd worden.

Wordt wel erg rustig zo. In je eentje eten is ook gezellig. :P
Ik ga sowieso lekker eten na de contest, laat maar weten wie aanhaakt.

Ik ben vaker met z'n vieren ofzo gaan eten na een meet. Kan net zo gezellig zijn; als je met 10 bent kun je toch niet iedereen spreken.

Gezien er toch praktisch niemand gaat eten. Kunnen we dan niet wat eerder op de dag gaan trainen?

Ik lees dat meerdere mensen voor de shoot gaan trainen. Is dat niet nadelig? Doorgaans doe ik enkel UB oppompen, maar weet niet of een complete training aan te raden is.

• Like
Waarderingen: Boca
Nog 1 laatste vraag: is er een loopband want zondag is mijn intervaltrainingsdag ? Daarna krachttraining, zou dus ongeveer 2,5u in de gym moeten kunnen zijn, kan dat?

• Like
Waarderingen: BB_

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven