- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga ook trainen. Dus trainen en shoot. Eten helaas niet.Even een belangrijke update. Ik heb goed en minder goed nieuws.
Na meerdere afmeldingen te hebben ontvangen en even te hebben overlegd met @apfelstrudel hebben we besloten de BBQ te annuleren. Het is niet meer rendabel om het voor 7-8 personen te organiseren en het gaat privé ook even niet top met @apfelstrudel.
Uiteraard gaat de meet en shoot/training wel gewoon door. Wat ik voorstel, is om met degene die dat willen een hapje te gaan eten in de stad. Ik stel voor om bij restaurant 't Zusje in Breda te reserveren. Hier kun je onbeperkt tapas eten naar keuze voor € 37. Zelf nog nooit geweest, maar ik heb hier positieve verhalen gelezen.
Kunnen onderstaande mensen die aan hebben gegeven mee te eten laten weten of ze in zijn. Ik wil dit weekend reserveren, want het is een vrij populair restaurant.
De gym beschikt over een douche, dus je kunt fris aanschuiven aan tafel.
@Wengstertje (fotoshoot)
@Gremlin (trainen + eten)
@vntl (fotoshoot +eten)
@Vypaw (fotoshoot + eten)
@ThaWasteland (trainen + eten)
@Belldumb (trainen + eten)
@Fronter (fotoshoot + eten)
@diego (trainen + fotoshoot)
Denk dat ik ook afhaakblijft niet veel over. Zolang @Gremlin gaat ben ik er ook 🐝 .
Dan ben ik er ook niet bij. 😂@BB_ en @apfelstrudel hadden jullie niet al kosten gemaakt? Ik meende dat ik iets voorbij zag komen met stukken vlees
Denk dat ik ook afhaak
Ik heb daar van Apfelstrudel niets over gehoord, maar zag ook zoiets.@BB_ en @apfelstrudel hadden jullie niet al kosten gemaakt? Ik meende dat ik iets voorbij zag komen met stukken vlees
Denk dat ik ook afhaak
Wordt wel erg rustig zo. In je eentje eten is ook gezellig.![]()
De contest eindigt over 2 weken, dus ik ga hoe dan ook foto's maken + eten; en er zijn meer deelnemers die foto's willen.Kunnen we niet beter over 2/3 maand iets organiseren?
Ja ik was de contest even vergeten 😅De contest eindigt over 2 weken, dus ik ga hoe dan ook foto's maken + eten; en er zijn meer deelnemers die foto's willen.
Het staat je vrij om iets te organiseren.
Met 4 ook niet anders eet je te weinignof te langzaamIk ben vaker met z'n vieren ofzo gaan eten na een meet. Kan net zo gezellig zijn; als je met 10 bent kun je toch niet iedereen spreken.
NeeGezien er toch praktisch niemand gaat eten. Kunnen we dan niet wat eerder op de dag gaan trainen?
5 van de 7 gaan eten, dus wat bedoel je?Gezien er toch praktisch niemand gaat eten. Kunnen we dan niet wat eerder op de dag gaan trainen?
Ik heb nagekeken ondertussen, zondag kan ik komen trainen . Wil ook wel mee tapas eten daarna dan als dat mag.Je had gestemd dat je alleen zaterdag kon en het is zondag. Maar je bent meer dan welkom.![]()
Mooi, natuurlijk kan dat. Ik hoor graag ook wat van de rest.Ik heb nagekeken ondertussen, zondag kan ik komen trainen . Wil ook wel mee tapas eten daarna dan als dat mag.