Fitness Seller

Belangrijk Nieuws DBB-Meet 27 Augustus 2023 + contest fotoshoot

Peiling Peiling Ben je hierbij (26 of 27 augustus)

• Totaal stemmers
    13
  • Peiling gesloten .
Ik had 13u in mijn hoofd, snap ook niet hoe ik erbij kwam..

Hoop dat ik hiervoor geen punt ga krijgen 🤔
Ice Hockey Sport GIF by NHL

Niet iedereen stemt per se op shredded, qua fysiek denk ik niet dat er iemand bij jou in de buurt komt. @vntl is momenteel ook echt huge en @Diego1999 zal er wedstrijdready zeker het best bijstaan.
Ik vind niet dat je perse op fysiek of shredded moet stemmen anders kan je sowieso beter geen competitie draaien, dan weten we allemaal wel de 2 kanshebbers. Ik denk dat iemand die zijn log goed heeft bijgehouden en een grote transformatie heeft gezet ook moet kunnen winnen, of hij nou shredded is of niet. Jij dus net zo goed met -12.5 kg binnen 11 weken😉

Komen er nu welgeteld 7 mensen naar deze meet? Of zie ik iets over het hoofd?

Elk jaar minder, je ziet toch ook dat DBB minder 'vaste leden' heeft? Bedoel, toen ik hier was jaren geleden was dit forum bijna niet bij te houden soms :roflol:

Een mannetje/vrouwtje of 15-25 moet toch vaak wel lukken, volgens mij waren dat ook de vooruitzichten, maar is het nu verplaatst naar de zondag en gaat de BBQ niet door.
En in het festivalseizoen is sowieso niet handig om te plannen, onze broeders en zusters moeten in de zomerweekenden shinen natuurlijk voor de fame :cool:

Mysteryland en GP Zandvoort en dan gaan er mensen ergens trainen. Ieder zijn ding natuurlijk.

Mysteryland en GP Zandvoort en dan gaan er mensen ergens trainen. Ieder zijn ding natuurlijk.

+ Ground Zero, Onder de Radar, Valtifest en nog een handvol. Maar goed ik snap de datum wel vanwege de contest, die zou je idealiter moeten verplaatsen naar nov-dec-jan-feb o.i.d.

Dan kan er toch, buiten deze contest meet, over een aantal maanden weer een nieuwe gepland worden als daar genoeg animo voor is?
Volgens mij was de insteek om voor de deelnemers een fotoshoot te doen en zijn andere leden ook welkom.

• Topic Starter Topic Starter
Een mannetje/vrouwtje of 15-25 moet toch vaak wel lukken, volgens mij waren dat ook de vooruitzichten, maar is het nu verplaatst naar de zondag en gaat de BBQ niet door.
Tja, het valt inderdaad tegen, maar er zijn wel vaker meets afgelast of met weinig mensen geëindigd. Uiteindelijk is vaak net zo gezellig. Zoals je verderop zegt was de datum inderdaad gekozen vanwege de contest en een BBQ wil je ook niet in november organiseren.

Het is niet verplaatst naar zondag, men kon stemmen op zaterdag of zondag en het was 8 om 12, dus de zondag was de best optie. :dunno:

Door verschillende (en persoonlijke) omstandigheden is de BBQ afgelast, maar we kunnen nog steeds ergens een hapje eten, ook al zijn er 5 man.
En in het festivalseizoen is sowieso niet handig om te plannen, onze broeders en zusters moeten in de zomerweekenden shinen natuurlijk voor de fame :cool:
Zo is er altijd wel wat en uiteindelijk bepaalt iedereen toch z'n prioriteiten toch. Niet iedereen is een festivalganger en uiteindelijk zitten we hier op een bodybuildingforum, net als dat niet iedereen Formule 1 volgt of dat weekend op vakantie is.

Iedereen is welkom, en als mensen liever gaan feesten is dat prima toch, rustiger in de gym voor de rest. :) Zo wordt gelijk het kaf van het koren gescheiden.
Tja, dit is een bodybuildingforum en niet een Formule 1- of festivalforum. Er is ook het WK atletiek, badminton en ritmisch gymnastiek.
+ Ground Zero, Onder de Radar, Valtifest en nog een handvol. Maar goed ik snap de datum wel vanwege de contest, die zou je idealiter moeten verplaatsen naar nov-dec-jan-feb o.i.d.
Ik denk dat de meeste mensen de wintermaanden niet echt ideaal vinden om te cutten (behalve wedstrijdatleten, die pieken wanneer nodig).

In de zomer is toch idealer om laag in je BF te zitten en de winter hebben veel mensen een wat hogere eetlust en het sneller koud op een laag VP, maar ik zou zeggen. stel het voor om het eens de winter te organiseren, misschien heb je wel gelijk. :)

@wovano heeft de afgelopen drie jaar veel meets georganiseerd. Volgens mij bijna ieder kwartaal tot de kleine kwam.

Op hoeveel was je ook alweer aanwezig?

Ja het spijt me

@wovano heeft de afgelopen drie jaar veel meets georganiseerd. Volgens mij bijna ieder kwartaal tot de kleine kwam.

Op hoeveel was je ook alweer aanwezig?

Touché, dat komt omdat ik al 2 jaar ecto ben, proberende die meid van mij zwanger te krijgen. Gelukkig krijgen we daar nu hulp bij en is het een kwestie van tijd als het goed is.
Iets met prioriteiten.

Verder zie ik dat alle dames Sjaak Afhaak hebben ontmoet, dat zou voor mij toch de enige reden zijn om te gaan, brolove krijg ik al genoeg in mijn eigen gym.

Touché, dat komt omdat ik al 2 jaar ecto ben, proberende die meid van mij zwanger te krijgen. Gelukkig krijgen we daar nu hulp bij en is het een kwestie van tijd als het goed is.
Iets met prioriteiten.

Verder zie ik dat alle dames Sjaak Afhaak hebben ontmoet, dat zou voor mij toch de enige reden zijn om te gaan, brolove krijg ik al genoeg in mijn eigen gym.
Naar een meet om vrouwen te ontmoeten terwijl je je eigen vriendin zwanger probeert te maken. Gelukkig maak je het niet raar :roflol:

Ik vind het een leuk idee van @BB_ en vind al dat geëmmer er omheen niet zo fraai. Doe het dan lekker zelf als je het zo goed weet :)

Laatst bewerkt:
Naar een meet om vrouwen te ontmoeten terwijl je je eigen vriendin zwanger probeert te maken. Gelukkig maak je het niet raar :roflol:

Ik vind het een leuk idee van @BB_ en vind al dat geëmmer er omheen niet zo fraai. Doe het dan lekker zelf als je het zo goed weet :)

Als je niet begrijpt dat dat met een knipoog was ;)
Maar even serieus, voor @BB_ kom ik gewoon mijn bed niet uit, voor jou of @Kathlinoo wil ik er best een nachtje over slapen.

De beste stuurlui staan altijd aan wal, laat ons toch lekker zeuren.

En speciaal voor jou;

1692076480468.png

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven