XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws DBB-Meet 27 Augustus 2023 + contest fotoshoot

Peiling Peiling Ben je hierbij (26 of 27 augustus)

• Totaal stemmers
    13
  • Peiling gesloten .
Ik heb al teveel gezegd

• Topic Starter Topic Starter
Onder voorbehoud trainen en eten :yes:
Dat is leuk. :D
Godver zo’n t*ring eind weg ook weer
Maar misschien wel in voor de 26ste dan, nog niet zeker.
27 sowieso niet.
Zou tof zijn als je kunt. :)
Waar blijft die auto van de zaak dan. Met een beetje mazzel rijd ik dan al zakelijk
Nice. :D:D
Leuk idee! Weet alleen nog niet of ik van de partij ben, beslis ik waarschijnlijk die dag zelf pas. Ben dan 3 weken uit en weet niet hoe ik me dan voel. Zal sowieso alleen trainen zijn met contestshoot.
Gewoon doen! Ik begrijp datje in de buurt woont.
Zal er eens over nadenken. Heb één van die twee dagen sowieso iets gepland, weet momenteel alleen nog niet met zekerheid welke.
Zou leuk zijn als je komt. :)

---

Goed nieuws. Iedereen kan gratis trainen in de gym. En we kunnen hier buiten BBQ'en. Er staat een tent, mocht het regenen.
BBQ's/tafels/stoelen/eten/drinken moeten we wel zelf regelen, ik zal dit met @apfelstrudel overleggen. Er zit hier in Breda ook een zaak waar ik eventueel e.e.a. kan regelen.

Kunnen degenen die nog niet hebben gestemd welke datum ze kunnen, dit nog even doen? :)
@Gremlin
@Loca
@Oom Oli
@Fronter
@Vypaw
@apfelstrudel
@Furryx94
@Portonia1
@Diego1999
@Belldumb

Anderen zijn ook welkom. :grinny:

Laatst bewerkt:

---

Goed nieuws. Iedereen kan gratis trainen in de gym. En we kunnen hier buiten BBQ'en. Er staat een tent, mocht het regenen.
BBQ's/tafels/stoelen/eten/drinken moeten we wel zelf regelen, ik zal dit met @apfelstrudel overleggen. Er zit hier in Breda ook een zaak waar ik eventueel e.e.a. kan regelen.

Kunnen degenen die nog niet hebben gestemd welke datum ze kunnen, dit nog even doen? :)
@Gremlin
@Loca
@Oom Oli
@Fronter
@Vypaw
@apfelstrudel
@Wengstertje
@Furryx94
@Portonia1
@Diego1999
@Belldumb

Zou ik, moest het lukken om te komen, een vriend kunnen meenemen naar de training?

---

@Gremlin
@Loca
@Oom Oli
@Fronter
@Vypaw
@apfelstrudel
@Wengstertje
@Furryx94
@Portonia1
@Diego1999
@Belldumb

Ik heb allang gestemd 😌

• Topic Starter Topic Starter
Ricardo Gya traint in de gym hier. Ik kan vragen of ie ook komt.

@Schwarzeneggertje : is dat uit jouw tijd?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven