ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn log is ruk. Gewicht is 102kg. Ben wel wezen trainen vanniddag.
Yes. Tangen, messenset, snijplanken, keukendoeken, keukenpapier, de hele mikmak. Sausjes maak ik thuis en doe ik in spuitflesjes (net zoals de knoflooksaus bij je shoarmatent).Top. Er zullen 1 of 2 tafels zijn voor de kok. Heb jij keukengerei voor de bbq bij je?
Ik heb wel een halal worst voor je.
Een paar leuke vriendinnen?

Ja, bedoel porselein, niet van die wegwerpzooi.
Oja, die bbq van mij is wel klein (wel een Weber). Staat ook laag op de grond zeg maar. Misschien ff kijken of we hier een verhoging voor kunnen verzinnen.
Weber is nice. Mocht iemand nog een BBQ hebben, zou dat een optie zijn, of is dit groot genoeg voor 10 man/vrouw?Oja, die bbq van mij is wel klein (wel een Weber). Staat ook laag op de grond zeg maar. Misschien ff kijken of we hier een verhoging voor kunnen verzinnen.
Als ik alles sous vide voorgaar is het meer dan groot genoeg.Weber is nice. Mocht iemand nog een BBQ hebben, zou dat een optie zijn, of is dit groot genoeg voor 10 man/vrouw?
Verhoging komt wel goed.
Ik verklap nog niet wat we gaan doen, maar vergeet je zwemkleding niet.
Ik denk dat de speaker in de gym prima isIk neem mijn JBL speaker mee voor de muzikale ambiance.
Eten we binnen?
Goed humeur?
Laat maar zitten