Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.656
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag ik zo gelijk ff snipperdag aan. 👍OP aangepast.
Het is de 27ste geworden met 10 om 7 stemmen.
Leuk! Mocht iemand willen meerijden dan hoor ik het wel. Vind ik wel gezellig
![]()
@Kloontje ,kom je ook?
Lief dat jullie aan me denken maar ik ben dan nog op vakantie! (En vet uit shape, maar dat is geen excuus toch? 😅)
Jammer, genietse!Lief dat jullie aan me denken maar ik ben dan nog op vakantie! (En vet uit shape, maar dat is geen excuus toch? 😅)
Dan ben ik op vakantie

Ik had je vorige week ge-dm'ed dat ik hier in Breda ook spullen kon huren (tafels/stoelen/servies) en laten bezorgen en ophalen (25 euro), maar als bij jouw optie gelijk de bbq zit is dat beter. Laten we dit even via de DM afstemmen.Zondag wordt wel een dingetje met materiaal huren. De zaak die hier verhuurt is open maandag tm zaterdag.
Ik kan het ze (Accuraat heet het bedrijf) wel zaterdag laten berzorgen bij de sportschool en maandag laten ophalen bij de sportschool) dus de ze tafels, stoelen, servies, bbq, etc. Dan betaal je voor 1 dag huur. De bezorg + ophaalkosten + schoonmaakkosten is slechts €45 totaal (stuk goedkoper dan dat ik een busje moet huren bij Sixt of Europcar).
Nu is de vraag. Vindt de gym eigenaar dit goed en wie van jullie kan er zaterdag en maandag zijn om de spullen in ontvangst te nemen en weer mee te geven? Ik ga niet 3x op en neer rijden naar Breda.
Als dit kan dan is de bbq geen problemo.
Het is voor mij geen optie om een bus te huren, zaterdag op te halen en maandag terug te brengen. Dit kost mij 3 dagen werk. Duur grapje.

Hoe is het je log? Was erg vermakelijk om te volgen Strudel.Het is geen probleem als de spullen er van za tm ma staan? Indien dat geen probleem is maak ik vandaag een begroting.
Qua drinken alles non alcohol?
Mijn log is ruk. Gewicht is 102kg. Ben wel wezen trainen vanniddag. Morgen en vrijdag weer. Dan paar dagen volle bak werken.Hoe is het je log? Was erg vermakelijk om te volgen Strudel.
. Binnenkort weer ff log bijwerken.Budget voor het eten is dan €200 a €250 voor een totaal van €30 a €35 pp. Dat lijkt mij best scherp geprijsd voor wat men krijgt.Allen,
Het plan voor nu is dat ik spullen lokaal huur. Tafels/stoelen/servies incl. bezorgen en ophalen zal zo'n €10 per persoon worden.
@apfelstrudel zal een BBQ meenemen en het eten regelen, de begroting volgt. Kwaliteit zal top zijn.![]()
Ik heb nu 10 persoon staan om mee te eten + een aantal mensen als misschien. Laat uiterlijk volgende week even weten als je alsnog wilt mee-eten; dat zou de kosten ook iets drukken.
Ik zal in ieder geval zorgen voor frisdrank. Mochten mensen iets anders willen, laat het weten.
Ja dats wel handig idd.Als er mensen zijn met allergieën/diëten e.d., laat het ook even weten.
Top. Er zullen 1 of 2 tafels zijn voor de kok. Heb jij keukengerei voor de bbq bij je?Om te zorgen dat de garing perfect is, niks rauw is en om tijd te besparen gezien ik een kleine bbq heb, zal ik de meeste stukken thuis een dag van te voren sous vide voorgaren (en dan terugkoelen op ijs). Dan hoef ik alles alleen nog a la minute af te grillen en te trancheren.
@BB_ ik heb sowieso 1 grote tafel (of 2 kleine tafels) nodig die bij de bbq staan die ik gebruik als pas en om dingen voor te vereiden/snijden/etc.