MuscleMeat

Belangrijk Nieuws DBB-Meet 27 Augustus 2023 + contest fotoshoot

Peiling Peiling Ben je hierbij (26 of 27 augustus)

• Totaal stemmers
    13
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
OP aangepast.
Het is de 27ste geworden met 10 om 7 stemmen.

Laatst bewerkt:
Leuk! Mocht iemand willen meerijden dan hoor ik het wel. Vind ik wel gezellig

Screenshot_20230718_144629_Maps.jpg

@Kloontje ,kom je ook?

Lief dat jullie aan me denken maar ik ben dan nog op vakantie! (En vet uit shape, maar dat is geen excuus toch? 😅)

Het is dat ik dan off ben anders was ik gekomen.

Zondag wordt wel een dingetje met materiaal huren. De zaak die hier verhuurt is open maandag tm zaterdag.

Ik kan het ze (Accuraat heet het bedrijf) wel zaterdag laten berzorgen bij de sportschool en maandag laten ophalen bij de sportschool) dus de ze tafels, stoelen, servies, bbq, etc. Dan betaal je voor 1 dag huur. De bezorg + ophaalkosten + schoonmaakkosten is slechts €45 totaal (stuk goedkoper dan dat ik een busje moet huren bij Sixt of Europcar).

Nu is de vraag. Vindt de gym eigenaar dit goed en wie van jullie kan er zaterdag en maandag zijn om de spullen in ontvangst te nemen en weer mee te geven? Ik ga niet 3x op en neer rijden naar Breda.

Als dit kan dan is de bbq geen problemo.

Het is voor mij geen optie om een bus te huren, zaterdag op te halen en maandag terug te brengen. Dit kost mij 3 dagen werk. Duur grapje.

Qua vlees ben ik van plan mooie stukken te halen zoals picanha, cote de beouff, etc. Maar zoals ik zeg, eerst moet de logistiek voor de spullen geregeld zijn.

• Like
Waarderingen: BB_
Zondag wordt wel een dingetje met materiaal huren. De zaak die hier verhuurt is open maandag tm zaterdag.

Ik kan het ze (Accuraat heet het bedrijf) wel zaterdag laten berzorgen bij de sportschool en maandag laten ophalen bij de sportschool) dus de ze tafels, stoelen, servies, bbq, etc. Dan betaal je voor 1 dag huur. De bezorg + ophaalkosten + schoonmaakkosten is slechts €45 totaal (stuk goedkoper dan dat ik een busje moet huren bij Sixt of Europcar).

Nu is de vraag. Vindt de gym eigenaar dit goed en wie van jullie kan er zaterdag en maandag zijn om de spullen in ontvangst te nemen en weer mee te geven? Ik ga niet 3x op en neer rijden naar Breda.

Als dit kan dan is de bbq geen problemo.

Het is voor mij geen optie om een bus te huren, zaterdag op te halen en maandag terug te brengen. Dit kost mij 3 dagen werk. Duur grapje.
Ik had je vorige week ge-dm'ed dat ik hier in Breda ook spullen kon huren (tafels/stoelen/servies) en laten bezorgen en ophalen (25 euro), maar als bij jouw optie gelijk de bbq zit is dat beter. Laten we dit even via de DM afstemmen.

Ik zal er dan uiteraard zaterdag en maandag zijn en met de eigenaar is al geregeld. :)

Zouden degenen die nu als 'misschien' staan kunnen laten weten of ze mee-eten? Dan zou het nog wat goedkoper kunnen. We laten zsm weten wat de kosten zullen zijn pp.

Laatst bewerkt:
Het is geen probleem als de spullen er van za tm ma staan? Indien dat geen probleem is maak ik vandaag een begroting.

Qua drinken alles non alcohol?

Allen,

Het plan voor nu is dat ik spullen lokaal huur. Tafels/stoelen/servies incl. bezorgen en ophalen zal zo'n €10 per persoon worden.

@apfelstrudel zal een BBQ meenemen en het eten regelen, de begroting volgt. Kwaliteit zal top zijn. :thumbup:

Ik heb nu 10 persoon staan om mee te eten + een aantal mensen als misschien. Laat uiterlijk volgende week even weten als je alsnog wilt mee-eten; dat zou de kosten ook iets drukken.

Ik zal in ieder geval zorgen voor frisdrank. Mochten mensen iets anders willen, laat het weten.

Hoe is het je log? Was erg vermakelijk om te volgen Strudel.
Mijn log is ruk. Gewicht is 102kg. Ben wel wezen trainen vanniddag. Morgen en vrijdag weer. Dan paar dagen volle bak werken.

Maaltijd foto's zal ik weer posten binnenkort :). Binnenkort weer ff log bijwerken.

Allen,

Het plan voor nu is dat ik spullen lokaal huur. Tafels/stoelen/servies incl. bezorgen en ophalen zal zo'n €10 per persoon worden.

@apfelstrudel zal een BBQ meenemen en het eten regelen, de begroting volgt. Kwaliteit zal top zijn. :thumbup:

Ik heb nu 10 persoon staan om mee te eten + een aantal mensen als misschien. Laat uiterlijk volgende week even weten als je alsnog wilt mee-eten; dat zou de kosten ook iets drukken.

Ik zal in ieder geval zorgen voor frisdrank. Mochten mensen iets anders willen, laat het weten.
Budget voor het eten is dan €200 a €250 voor een totaal van €30 a €35 pp. Dat lijkt mij best scherp geprijsd voor wat men krijgt.
600-700 gram vlees pp is wel genoeg denk ik?

Er zal iig genoeg vlees zijn. Mooie stukken vlees, dry aged biefstuk, kippendij shashlicks, tiger prawn spiesjes, een hamburger (vind ik persoonlijke zonde van de eetlust), Griekse salade, fruitsalade met zoete meloenen, stokbrood, kruidenboter.

Qua sausjes zat ik te denken aan knoflooksaus, whiskey cocktail saus, chimichurri.

Nog requests? Alle requests zijn van harte welkom!

Om te zorgen dat de garing perfect is, niks rauw is en om tijd te besparen gezien ik een kleine bbq heb, zal ik de meeste stukken thuis een dag van te voren sous vide voorgaren (en dan terugkoelen op ijs). Dan hoef ik alles alleen nog a la minute af te grillen en te trancheren.

@BB_ ik heb sowieso 1 grote tafel (of 2 kleine tafels) nodig die bij de bbq staan die ik gebruik als pas en om dingen voor te bereiden/snijden/etc.

Als er mensen zijn met allergieën/diëten e.d., laat het ook even weten.

Om te zorgen dat de garing perfect is, niks rauw is en om tijd te besparen gezien ik een kleine bbq heb, zal ik de meeste stukken thuis een dag van te voren sous vide voorgaren (en dan terugkoelen op ijs). Dan hoef ik alles alleen nog a la minute af te grillen en te trancheren.

@BB_ ik heb sowieso 1 grote tafel (of 2 kleine tafels) nodig die bij de bbq staan die ik gebruik als pas en om dingen voor te vereiden/snijden/etc.
Top. Er zullen 1 of 2 tafels zijn voor de kok. Heb jij keukengerei voor de bbq bij je?

Verder worden het houten tafels/banken, dat is de goedkoopste optie.
Metalen bestek, stenen borden. Plastic bekertjes, want we moeten wel aan het milieudenken.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven