Fitness Seller

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dit nu pas , ik ga ff informeren of ik vrij kan krijgen :p
 
Heb hem doorgegeven op het werk als "afspraak die ik onmogelijk kan verzetten", teamleider zei dat dat wel goed moest komen :)
Dus ik ga er vanuit dat ik erbij ben.

Ak moet nog even kijken wat ie doet. Als ie niet komt dan pik ik Diego1999 wel even op ergens aan de A2 en Ano_081222 thuis.

Ik heb 2 keuzes voor je qua carpoolplaatsen die logisch zijn vanuit tilburg:
1- Vught- https://www.google.com/maps/place/C...daca09bc738115ff!8m2!3d51.6510857!4d5.3066003
2- Boxtel- https://www.google.com/maps/place/B...2db8e1207560cfbe!8m2!3d51.6188124!4d5.3197541
Wij nemen ook soms de hond mee naar het bos met de auto, mocht je allergisch zijn voor honden dan is het beter als je niet met mij mee rijdt.
Yes helemaal prima, hebben tegen die tijd wel ff contact!
 
Maar dan wel trainen + eten stemmen op de poll...

Trainen ben ik bij. Ik laat het je eerdaags weten of ik ook mee eet. Moet even kijken hoe ik zit met studie.

Bij zijn.
Ik geef nu toch op tijd aan dat ik alleen kom trainen ecto
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Ik geef nu toch op tijd aan dat ik alleen kom trainen ecto
Verander de poll dan even, als Sjimpiej1986 straks gaat reserveren gaat hij niet alle pagina's doorbladeren of iedereen ook daadwerkelijk bevestigt wat die bij de poll invult.
 
De meet komt eindelijk wat dichterbij ;)
Ik heb de begin post even aangepast met wat algemene info, dan is het altijd makkelijk terug te vinden.
 
Ik heb het Zondag nog nagevraagd bij mijn vrouw maar ze gaat zeker na haar bedrijfsfeestje. Volgende meet die in de buurt is ben ik er zeker bij en verzet zij haar plannen indien nodig.
 
Ik heb het Zondag nog nagevraagd bij mijn vrouw maar ze gaat zeker na haar bedrijfsfeestje. Volgende meet die in de buurt is ben ik er zeker bij en verzet zij haar plannen indien nodig.
Klinkt als een goed plan voor de volgende keer ;)
 
Wat is het definitieve plan mbt het eten?
 
Zo veel mogelijk in je mond stoppen totdat je niet meer kan?
Dit dus.. :D


Wordt 17:30 eten bij Tokyoto in Zaandam.
Denk dat als we op het terras/in cafe zitten en eerder willen eten, dat dat vast wel mogelijk moet zijn. Zal dat sowieso even navragen als ik reserveer
 
Is er ook nog wat te neuken daar?
 
Is er ook nog wat te neuken daar?
In Zaandam? Denk het wel hoor. Come and find out zou ik zeggen. Ben nu wel benieuwd wie er achter henk123456 schuilgaat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven